motorex99 Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 (edytowane) Witam, Planuję założyć w swoim samochodzie zawór upóstowy, potocznie bloww off. Chciałbym dowiedzieć się jak sprawuje sie taki zawór w silniku 1.8t 110 kW. Czy robiliście to i czy mogli byście opisać jak to zrobić, przydały by sie fotki. Z góry dzieki, czekam na odpowiedzi Edytowane 24 Września 2015 przez motorex99
marcindlug Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 nie montuj bov. jesli jednak uparles sie to demontujesz dv, w miejsce tego zaworu montujesz bov, zaslepiasz dziure w tipie i juz
marcindlug Opublikowano 26 Września 2015 Opublikowano 26 Września 2015 Boze... Temat milion razy opisywany na forum. Uklad dolotowy w tych autach ma pracowac z zaworem recyrkulacyjnym. Dodatkowo to nie japonczyk.
cienio Opublikowano 20 Października 2015 Opublikowano 20 Października 2015 właśnie jak to jest z tym bloww offem.? kupiłem ale nie montowałem bo sam nie wiem już narazie leży może sam stożek i będzie podobnie.u mnie chłopaki maja w b5 AEB i nic się nie dzieje ,ja miałem w Pasku b5 i była lipa ,obroty mi skakały,
tomekhxc Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 co wam to da oprócz parskania pod maską ?
elmo814 Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 1.8T ma system recylkulacyjny , zbednie dmucha powietrze ktore pozniej przez tego offa wypuszcza , a powinno zostac przedmuchane przez T, KONSEKWENCJE takich cudów w zaledwie 200 konnym aucie to smiech na sali,
dawid7737 Opublikowano 22 Października 2015 Opublikowano 22 Października 2015 Dokładnie odpuść bov jedynie jako już to zawór dv forge 007, takie moje zdanie
ganjaq Opublikowano 23 Października 2015 Opublikowano 23 Października 2015 (edytowane) forge 007 to przecież nie zawór upustowy co należy podkreślić, to zawór DV tyle że metalowy, z regulowanym stopniem napięcia sprężyny, bez membrany a co za tym idzie praktycznie bezawaryjny, sens jego założenia widzę jedynie gdy ciśnienie doładowania sięga powyżej 1 bara a nasze seryjne dv sobie z tym nie radzi. Poprawnie założony zawór (tak aby ciśnienie nie parło na membranę a na obudowę tłoczka) powinien sobie poradzić z doładowaniem w/w wartości. Mam bova w aucie 230 konnym i jak miałbym coś dodać, co zaobserwowałem to w pierwszej kolejności wymieniłbym spadek ciśnienia między zmianą biegów, ale to ma być logiczne bo ciśnienie powodujące dźwięk blow offa ucieka razem z nim, po tym układ przez chwile ponownie nabiera ciśnienia i tu można znaleźć różnice w odczuciu przyspieszania. Faktem też jest, że jeżeli ciśnienie doładowania będzie małe, np. seryjne to będzie to brzmiało tak jak by mu się nie chciało Edytowane 23 Października 2015 przez ganjaq
lizuk1990 Opublikowano 28 Października 2015 Opublikowano 28 Października 2015 Ja mam BEX serię na razie i forge 007. Żadnego syku czy coś. Pójdę teraz w moc i dlatego montowalem.
rafal-pl Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 Ja kupiłem DV Properfekt zobaczymy jak to się sprawdzi.
Klejk Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 Ja mam właśnie do pro prefekta... I założyłem jako blow off. Tylko mała wymiana sprężyny bo puszczalo bokiem... I lata aż miło... Wszyscy wiedzą że to ja jadę
Daniel Błachut Opublikowano 5 Listopada 2015 Opublikowano 5 Listopada 2015 (edytowane) Jak ktos chce blow-offa to tylko i wyłacznie polecam Bailey Motorsport ja mam w swoim AVJ nie mam żadnych błedów żadnych wachan obrotów nie czuje zadnego spadku mocy nic wszystko ok a syczenie mega ;p ale cena za uzywke trzeba dać minimum 200zl i sa rózne ksztalty ja polecam ten który mam sam foto na dole. Edytowane 5 Listopada 2015 przez Daniel Błachut
maniak5225 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Do 1.8T nie ma Bloow Offa bez konsekwencji. Tyle w temacie. Ten kto pisze, że nie czuje spadku mocy - porostu się do niego przyzwyczaił.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się