Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Blow off- Zawór upustowy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

Planuję założyć w swoim samochodzie zawór upóstowy, potocznie bloww off.

Chciałbym dowiedzieć się jak sprawuje sie taki zawór w silniku 1.8t 110 kW. Czy robiliście to i czy mogli byście opisać jak to zrobić, przydały by sie fotki.

Z góry dzieki, czekam na odpowiedzi :)

Edytowane przez motorex99
Opublikowano

nie montuj bov.

jesli jednak uparles sie to demontujesz dv, w miejsce tego zaworu montujesz bov, zaslepiasz dziure w tipie i juz

Opublikowano

A dlaczego ma nie montowac?:)

Opublikowano

Boze... Temat milion razy opisywany na forum. Uklad dolotowy w tych autach ma pracowac z zaworem recyrkulacyjnym.

Dodatkowo to nie japonczyk.

Opublikowano

Ja mam i jestem zadowolony

Opublikowano

właśnie jak to jest z tym bloww offem.? kupiłem ale nie montowałem bo sam nie wiem już narazie leży może sam stożek i będzie podobnie.u mnie chłopaki maja w b5 AEB i nic się nie dzieje ,ja miałem w Pasku b5 i była lipa ,obroty mi skakały,

Opublikowano

co wam to da oprócz parskania pod maską ?

Opublikowano

1.8T ma system recylkulacyjny , zbednie dmucha powietrze ktore pozniej przez tego offa wypuszcza , a powinno zostac przedmuchane przez T, KONSEKWENCJE takich cudów w zaledwie 200 konnym aucie to smiech na sali,

Opublikowano

Dokładnie odpuść bov jedynie jako już to zawór dv forge 007, takie moje zdanie

Opublikowano (edytowane)

forge 007 to przecież nie zawór upustowy co należy podkreślić, to zawór DV tyle że metalowy, z regulowanym stopniem napięcia sprężyny, bez membrany a co za tym idzie praktycznie bezawaryjny, sens jego założenia widzę jedynie gdy ciśnienie doładowania sięga powyżej 1 bara a nasze seryjne dv sobie z tym nie radzi. Poprawnie założony zawór (tak aby ciśnienie nie parło na membranę a na obudowę tłoczka) powinien sobie poradzić z doładowaniem w/w wartości. Mam bova w aucie 230 konnym i jak miałbym coś dodać, co zaobserwowałem to w pierwszej kolejności wymieniłbym spadek ciśnienia między zmianą biegów, ale to ma być logiczne bo ciśnienie powodujące dźwięk blow offa ucieka razem z nim, po tym układ przez chwile ponownie nabiera ciśnienia i tu można znaleźć różnice w odczuciu przyspieszania. Faktem też jest, że jeżeli ciśnienie doładowania będzie małe, np. seryjne to będzie to brzmiało tak jak by mu się nie chciało :)

Edytowane przez ganjaq
Opublikowano

Ja mam BEX serię na razie i forge 007. Żadnego syku czy coś. Pójdę teraz w moc i dlatego montowalem.

Opublikowano

Ja kupiłem DV Properfekt zobaczymy jak to się sprawdzi.

Opublikowano

Ja mam właśnie do pro prefekta... I założyłem jako blow off. Tylko mała wymiana sprężyny bo puszczalo bokiem... I lata aż miło... Wszyscy wiedzą że to ja jadę :D

Opublikowano (edytowane)

Jak ktos chce blow-offa to tylko i wyłacznie polecam Bailey Motorsport ja mam w swoim AVJ nie mam żadnych błedów żadnych wachan obrotów nie czuje zadnego spadku mocy nic wszystko ok a syczenie mega ;p ale cena za uzywke trzeba dać minimum 200zl i sa rózne ksztalty ja polecam ten który mam sam foto na dole.238100661_1_644x461_blow-off-bailey-moto238100661_3_644x461_blow-off-bailey-moto

Edytowane przez Daniel Błachut
Opublikowano

Do 1.8T nie ma Bloow Offa bez konsekwencji. Tyle w temacie. Ten kto pisze, że nie czuje spadku mocy - porostu się do niego przyzwyczaił.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...