waskivw Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 To że Ci się nie chce nie oznacza że nie czyta .
Kruk_89 Opublikowano 27 Lutego 2016 Autor Opublikowano 27 Lutego 2016 wracając do tematu spadku mocy i nie równemu przyspieszaniu to chyba ta przepływka jest winowajco na tej (od innego ASN) jeszcze nie odczulem spadków mocy przy dynamicznym przyspieszaniu teraz pytanie kupywać nowo jakis zamiennik czy używke?
waskivw Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 (edytowane) To jest jeden z najważniejszych elementów silnika decydujący o dawce paliwa , więc tylko nowy i najlepiej ORI , ew. z tej samej firmy czyi chyba Bosch jak dobrze pamiętam, ale z pewnego źródła. Jeden używany już masz przecież , po co Ci drugi ? Zrób wreszcie jakieś logi . Edytowane 27 Lutego 2016 przez waskivw
Kruk_89 Opublikowano 27 Lutego 2016 Autor Opublikowano 27 Lutego 2016 (edytowane) ale musze go oddać bo to podmianka była. nie ori to hitachi made in japane logi zrobie w tygodniu Edytowane 27 Lutego 2016 przez Kruk_89
waskivw Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 Dobrze jakbyś zrobił na tej co teraz jeździsz i na swojej ,będzie porównanie .
Koucz Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 Jeszcze się nie spotkałem żeby Torque w jakimś aucie z grupy Vag po 2000r nie czytał korekt. Coś masz źle ustawione , albo program zassałeś z jakiegoś chomika . Ja go często używam do strojenia instalacji LPG , mam Seata Arose 2001 i czyta wszystko łącznie z AFR-em. Tak nada się . Ja kupilem sobie tego elm ale nie chce chce mi się połączyć z ECU już wszystkiego próbowałem ale cały czas brak połączenia z ECU.Masz aktywna opcję "szybka komunikacja"? U mnie przez to nie łączyło z ecu.Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Envin Opublikowano 29 Lutego 2016 Opublikowano 29 Lutego 2016 Jeszcze się nie spotkałem żeby Torque w jakimś aucie z grupy Vag po 2000r nie czytał korekt. Coś masz źle ustawione , albo program zassałeś z jakiegoś chomika . Ja go często używam do strojenia instalacji LPG , mam Seata Arose 2001 i czyta wszystko łącznie z AFR-em. Tak nada się . Ja kupilem sobie tego elm ale nie chce chce mi się połączyć z ECU już wszystkiego próbowałem ale cały czas brak połączenia z ECU.Masz aktywna opcję "szybka komunikacja"? U mnie przez to nie łączyło z ecu.Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Zmieniałem tą opcję ale nie dawało to nic
Kruk_89 Opublikowano 1 Marca 2016 Autor Opublikowano 1 Marca 2016 a więc tak wałek jest urwany i było już jeżdzone tak długo że wyrobił w środku sobie wieksze gniazdo zapewne od wibracji itp co za tym idzie ratuje mnie tylko kupno sprawnego kolektora auto nie przestaje mnie zadziwiać. moje pytanie teraz czy to mogło być przyczyno ubytku aż 30 koni? PS. kupie sprawny kolektor z działąjącymi gruszkami i wałkiem. 1
soul87 Opublikowano 1 Marca 2016 Opublikowano 1 Marca 2016 Mówiłem :-) tak to jak najbardziej może być przyczyną
Kruk_89 Opublikowano 2 Marca 2016 Autor Opublikowano 2 Marca 2016 po wyjęciu wałka i złozeniu z powrotem jakoś nie czuje by auto jeździło inaczej też sie poddusza jak wczesniej moze nawet częściej czy brak tego wałka powoduje spadki mocy? osobiście myślałem że auto powinno być słabsze ale przyśpieszać jednostajnie a jest tak że po wcisnieciu gazu do podłogi czuć moc po chwili czuć spadek i znowu czuć moc potem znów delikatny spadek i uspokaja się przed 4 tysiącami i już powiecmy przyśpiesza normalnie.
waskivw Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 Jeżdżąc bez wałka silnik traci moc od dołu , po wyżej 4000 tys zaczyna żyć , przecież jeździsz tak jakby na skróconym kolektorze .
Kruk_89 Opublikowano 2 Marca 2016 Autor Opublikowano 2 Marca 2016 rozumiem to że będzie słabsze ale nie rozumiem skoków mocy. Mam moc na chwile spadek i znowu moc dla mnie winno słabiej ale przyśpieszać równo mam tako obawe ze to jeszcze nie koniec przygody z tym kolektorem będzie a coś jeszcze sie przyczynia do takiego zachowania 1
waskivw Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 A co z tym przepływomierzem , miałeś logi zrobić .
Kruk_89 Opublikowano 2 Marca 2016 Autor Opublikowano 2 Marca 2016 chciałem mieć pierw pewność że ten kolektor jest sprawny a tu klapa więc logów chyba nie było sensu robić mam szukam sprawnego wymiana i wtedy najwyżej logi cykne na obu przepływkach bylo tak samo raczej wiec jej raczej bym sie nie czepiał mało prawdopodobne by tamta byla tez walnięta. Mam ten kabel a raczej nazwał bym to lączem bluetooth ściagnełem sobie program na smarta ale brak czasu eh rano o 5 praca powrót o 20 i tak dzień dnia.
waskivw Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 To może zamontuj sprawny kolektor i dopiero szukaj ubytku mocy .
Kruk_89 Opublikowano 3 Marca 2016 Autor Opublikowano 3 Marca 2016 DHL juz wiezie kolektor sprzedajacy zarzekał sie że 100% sprawny gruszki chodziły do samego końca i wałek jest nie urwany zgodził sie na obejrzenie przesyłki i sprawdzenie przy kurierze sprawność przed zapłato więc powinien być ok. Cena nie była straszna wręcz mała jeśli działa.
damian92x Opublikowano 3 Marca 2016 Opublikowano 3 Marca 2016 (edytowane) Jaka cena i gdzie kupiłeś? Edytowane 3 Marca 2016 przez damian92x
Kruk_89 Opublikowano 3 Marca 2016 Autor Opublikowano 3 Marca 2016 (edytowane) 300zł jesli jest sprawny to myśle że to nie wiele. Kolektor nie widział gazu a najczęściej przez instalacje gazową te wałki się urywają (niby). PS czy ELM 327 mini da się sprawdzić wypadania zapłonów jak na VCDS np? Edytowane 3 Marca 2016 przez Kruk_89
damian92x Opublikowano 3 Marca 2016 Opublikowano 3 Marca 2016 Od tego gościa brałeś? http://allegro.pl/kolektor-ssacy-audi-a4-b6-3-0-asn-benz-i6013338184.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się