pablo15005 Opublikowano 10 Lutego 2016 Autor Opublikowano 10 Lutego 2016 lipa miota nim jak szatan...
jacca90 Opublikowano 10 Lutego 2016 Opublikowano 10 Lutego 2016 na stacji cos mowili czy wszystko sie miesci w normie?
dawid018 Opublikowano 11 Lutego 2016 Opublikowano 11 Lutego 2016 u mnie też miota autem.powodem jest tylna belka a przynajmniej mam taka nadzieje. ktoś źle założył tuleje i jedna strona ucieka 5mm przez co nie da się prawidłowo ustawić przodu.zobaczymy jak będzie po wymianie tulei
pablo15005 Opublikowano 11 Lutego 2016 Autor Opublikowano 11 Lutego 2016 ucieka 5mm tzn masz jedno kolo bardziej do srodka wklesniete lub wysuniete? czy?
dawid018 Opublikowano 13 Lutego 2016 Opublikowano 13 Lutego 2016 mierzyłem odległość od felgi do rantu błotnika przy progu i różnica miedzy prawa a lewa stroną wynosi ok 5 mm.obstawiam ze winowajca jest tuleja która jest żle założona . ewentualnie belka jest przestawiona na łapach mocujących.
pablo15005 Opublikowano 13 Lutego 2016 Autor Opublikowano 13 Lutego 2016 mierzyłem odległość od felgi do rantu błotnika przy progu i różnica miedzy prawa a lewa stroną wynosi ok 5 mm.obstawiam ze winowajca jest tuleja która jest żle założona . ewentualnie belka jest przestawiona na łapach mocujących. przestawiona belka na mocowaniach
dawid018 Opublikowano 13 Lutego 2016 Opublikowano 13 Lutego 2016 ale tuleje i tak do wymiany bo są źle pozakładane
dawid018 Opublikowano 13 Lutego 2016 Opublikowano 13 Lutego 2016 każda inaczej jest założona.lewa jest jak by o 90* odwrócona od prawidłowego montazu
jacca90 Opublikowano 15 Lutego 2016 Opublikowano 15 Lutego 2016 każda inaczej jest założona.lewa jest jak by o 90* odwrócona od prawidłowego montazu a co to ma do rzeczy? ma byc po prostu tak samo wprasowana po obu stronach i tyle. to ze jest przekrecona o 5* czy 90* w samym gniezdzie wzgledem drugiej nie ma zadnego wpływu. Jedynie co to musza byc rowno wprasowane w gniazdo Ja w koncu w ten weekend ogarniam swoje wrzucam poli tuleje ktore juz leza miesiac, nowe laczniki stabilizatora i gumy. Po wymianie od razu na geometrie i ustawianko jak powinno i zobaczymy co bedzie
misiek95 Opublikowano 15 Lutego 2016 Opublikowano 15 Lutego 2016 a co to ma do rzeczy? ma byc po prostu tak samo wprasowana po obu stronach i tyle. to ze jest przekrecona o 5* czy 90* w samym gniezdzie wzgledem drugiej nie ma zadnego wpływu. Jedynie co to musza byc rowno wprasowane w gniazdo to akurat ma kluczowe znaczenie w przypadku tulei
dawid018 Opublikowano 15 Lutego 2016 Opublikowano 15 Lutego 2016 ma byc po prostu tak samo wprasowana po obu stronach i tyle. to ze jest przekrecona o 5* czy 90* w samym gniezdzie wzgledem drugiej nie ma zadnego wpływu. owszem ma.jak weźmiesz ori tuleje to zobaczysz dlaczego.w przypadku pełnych tulei nie ma to znaczenia bo guma jest wszędzie
jacca90 Opublikowano 15 Lutego 2016 Opublikowano 15 Lutego 2016 Moze[emoji14]jak zakladalem pelne jak ori padly a teraz wpadna poliuretanowe bo gumowe przy twardszym zawiasie nie daja rady
dawid018 Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 a pełne to z jakiego modelu??bo myślałem ze nie ma pełnych gumowych w belkę
jacca90 Opublikowano 20 Lutego 2016 Opublikowano 20 Lutego 2016 Jestem juz po wymianie tulei lacznikow i gum stabilizatora jest o wiele lepiej ale nie zdazylem juz podjechac na geometrie... po wymianie wyszlo cos nowego a mianowicie cos mi bije i nie wiem co. Musze sprawdzic opony i kola jeszcze raz przykrecic z tylu bo moze cos podlazlo miedzy piaste a fele. Ogolnie poprawa jest ale pojezdzimy zobaczymy. Teraz tylko geometria
pablo15005 Opublikowano 20 Lutego 2016 Autor Opublikowano 20 Lutego 2016 no ciekawe czy bedzie lepiej u Ciebie, a stabilizator dokrecales na opuszczonym aucie? i tak z ciekawosci posiadasz takowa opaske na belce ?
pablo15005 Opublikowano 20 Lutego 2016 Autor Opublikowano 20 Lutego 2016 (edytowane) wedlug mnie cos tam ona daje w jezdzie, na zakretach czuc roznice moim zdaniem, moze ma ktos do odsprzedania? Edytowane 20 Lutego 2016 przez pablo15005
jacca90 Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 no ciekawe czy bedzie lepiej u Ciebie, a stabilizator dokrecales na opuszczonym aucie? i tak z ciekawosci posiadasz takowa opaske na belce ? Na podniesionym jesli chodzi o stabilozator to raczej to nie ma znaczenia bo on nie ma zadnej regulacji wiec nie da sie go zle przykrecic. Co do opaski to nawet nie zwrocilem uwagi Ta opaska chyba sluzy do usztywnienia drazka skretnego wiec tyl powinien byc sztywniejszy ipewniejszy w zakretach tak to rozumiem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się