Best Opublikowano 28 Września 2015 Opublikowano 28 Września 2015 Witam, Posiadam audi a4 b5 1.9 tdi AJM, dmucha mi powietrze spod korka wlewu oleju co to może być? Proszę o poradę z góry dziękuje.
mortek1986 Opublikowano 28 Września 2015 Opublikowano 28 Września 2015 a po wyciagnieciu bagnetu tez? z rurki bagetu?
Best Opublikowano 28 Września 2015 Autor Opublikowano 28 Września 2015 a po wyciagnieciu bagnetu tez? z rurki bagetu? Też
mortek1986 Opublikowano 28 Września 2015 Opublikowano 28 Września 2015 przedmuchy do skrzyni korbowej,a duzo oleju pobiera? prawdopodobnie pierscienie do wymiany
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 28 Września 2015 Opublikowano 28 Września 2015 przedmuchy do skrzyni korbowej,a duzo oleju pobiera? prawdopodobnie pierscienie do wymiany hehe Dobre. Lubie takie odpowiedzi. Ja bym stawial na silnik. Albo cale auto
Leopold27 Opublikowano 3 Października 2015 Opublikowano 3 Października 2015 najprawdopodobniej pierścienie.
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 najprawdopodobniej pierścienie. Nastepny Moze zapytam autora o to najpierw jak z olejem. Czy duzo musisz dolewac? Później reszta.
Hezen Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 AJM i inne silniki na pompkach dmuchają/pufają z korka wlewu oleju oraz z odmy. Jeśli nie musi dolewać dużo oleju oraz nie ma problemów z pozostałymi płynami to nie ma się czym przejmować. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 AJM i inne silniki na pompkach dmuchają/pufają z korka wlewu oleju oraz z odmy. Jeśli nie musi dolewać dużo oleju oraz nie ma problemów z pozostałymi płynami to nie ma się czym przejmować. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka W koncu ktos napisal z sensem. Powiedz co z tym olejem. Ile dolewasz?
Hezen Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 Ja mam afn'a (na pompie) ale znajomy ma b5 polift AJM i najechane 270tys. Na rozgrzanym silniku też mu dmucha z korka wlewu oleju oraz z odmy (wraz z siwym dymkiem) ale nie wiem czy mu dmucha z bagnetu - nie sprawdzałem. Od wymiany do wymiany nie dolewa oliwy. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Best Opublikowano 7 Października 2015 Autor Opublikowano 7 Października 2015 Bierze coś tam gdzieś w granicach 100 ml na 1000km,
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 10 Października 2015 Opublikowano 10 Października 2015 Bierze coś tam gdzieś w granicach 100 ml na 1000km, No i pieknie. Ludzie wcisnijcie sobie to do łbów ze PD podczas pracy sie nie otwiera. Nie wolno ze wzgledu na wtryski. Jest tam duze cisnienie i z korka potrafi zdrowo walic. Tak samo jest z bagnetem ze jak sie wyciagnie to sobie cos tam dmucha. Wyciagnij sobie wal i zakrec nim 800 obr/min. Zobaczysz jaki wiatrak. Z olejem masz normalnie tak ze smigaj i nic nie stresuj sie. Tak ma byc. Zacznij sie martwic jak nie bedzie dmuchalo. Pozdro
Hezen Opublikowano 10 Października 2015 Opublikowano 10 Października 2015 (edytowane) Nie odkręca się korka wlewu oleju w PD ze względu na pompki? To z tego wynika że wtryski walą wache do odpowietrzenia komory korbowej (odmy) a nie do komory spalania? Albo ja czegoś nie rozumiem Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 10 Października 2015 przez Hezen
Fido Opublikowano 10 Października 2015 Opublikowano 10 Października 2015 Nie odkręca się korka wlewu oleju w PD ze względu na pompki? Bo są smarowane chmurą olejową.
Hezen Opublikowano 10 Października 2015 Opublikowano 10 Października 2015 (edytowane) Dzięki za wyjaśnienie. Człek uczy się przez cały swój żywot Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 10 Października 2015 przez Hezen
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się