demen87 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2015 Ok dzięki kolego. Być może i mnie będzie to czekało :-/ Zależy co klękło. Najdroższy jest wałek.
piotrsob1 Opublikowano 19 Grudnia 2015 Opublikowano 19 Grudnia 2015 (edytowane) Jak chcesz zabezpieczyć nowy wałek i szklanki , a także resztę motorówki przed zużyciem , to polecam MILITEC1: http://k2.com.pl/oleje/dodatki-do-olejow/product/1934-k2-militec-1-250-ml Ponad rok temu przy innej robocie stwierdziłem dość znaczne zużycie wałka w swoim BPW : http://a4-klub.pl/index.php?/topic/295429-bpw-telepanie-motorem-na-biegu-jalowym/ Zastosowałem militeca doraźnie coby mieć czas na znalezienie gratów, ale jakoś zapomniałem o tym , bo pomimo przejechania 15 kkm jakoś nic się nie pogarsza, silnik chodzi tak jak przed rokiem Wniosek prosty , militec na prawdę działa , bez niego do tej pory z wałka pozostał by już tylko frędzel Edytowane 19 Grudnia 2015 przez piotrsob1
Rzuq Opublikowano 14 Marca 2016 Opublikowano 14 Marca 2016 Witam Mnie czeka wymiana hydrozaworów, ale prawdopodobnie dopiero przy następnej wymianie paska rozrządu. Telepie trochę silnikiem, głośniejsza praca na zimnym silniku. Diagnoza podobna jak powyżej. Sam bez mechanika stwierdziłem że to może być właśnie to, ale wolałem się upewnić. Słyszałem, że mogę zmienić wałek na inny jak wywaliłem dpf w swoim BRD. Z czego to się bierze?
rafal_sz85 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Najlepiej zdjąć pokrywę zaworów i ocenić samemu w jakim stanie są krzywki wałka, czy broki nie wypadły.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się