Matysiakkk Opublikowano 2 Października 2015 Opublikowano 2 Października 2015 (edytowane) Poprawione logi kilka postów niżej.Kupiłem a4 b6 z silnikiem awx. Proszę bardzo o sprawdzenie logów w logach dynamicznych raz silnik wszedł w tryb awaryjny. Samochód drży przy przyśpieszaniu i czasami łapie tryb awaryjny.BasicSettings + statyczne Grupa 001: http://vaglog.pl/log_234642.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_234643.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_234644.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_234645.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_234646.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_234647.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log_234648.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log_234649.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_234650.html DYNAMICZNE: Grupa 004, 008, 010: http://vaglog.pl/log_234637.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_234641.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_234640.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log_234639.html Grupa 000, 001, 003: http://vaglog.pl/log_234638.htmlbłąd 17965 - charge pressure control positive deviation p1557 - 35-0-- Nikt nie umie odczytywać logów 1.9tdi rozumiem? ?? Edytowane 4 Października 2015 przez Matysiakkk
Jarol Opublikowano 2 Października 2015 Opublikowano 2 Października 2015 Auto jest po programie gdzie był robiony? Turbo troszkę z dołu łapie overboosta. C\ujesz drgania bo dół troszkę za mocny, podjedź do swojego tunera to poprawić.
Matysiakkk Opublikowano 2 Października 2015 Autor Opublikowano 2 Października 2015 (edytowane) Dzięki w końcu ktoś odpowiedział Program robiony podobno gdzieś w Warszawie po dość delikatnym programie. Drgania czuje najbardziej na 4 i 5 biegu jak chcę mocno przyśpieszyć na niższych obrotach ale po miesiącu jeżdżenia nie było żadnych drgań powstały one niedawno.. A jak przepływomierz? mechanik coś mówił że możliwe że przez n75 mi tak się dzieje lub co gorsze pompowtyskiwacze.. Czasem tryb awaryjny tak przy 120km/h i drżenie 4,5 bieg.. Edytowane 2 Października 2015 przez Matysiakkk
Jarol Opublikowano 3 Października 2015 Opublikowano 3 Października 2015 Zrób porządnie logi dynamiczne każdy kanał osobno i najlepiej na 4 biegu od 1500-4200obr Program wcale nie jest delikatny.
Matysiakkk Opublikowano 4 Października 2015 Autor Opublikowano 4 Października 2015 (edytowane) Na pierwszym logu 001 wpadł w tryb awaryjny później na dole jest bez trybu awaryjnego.. Przy robieniu logów zobaczyłem ze przy około 3.500 - 4000 znowu drży samochód.Logi na 4 biegu: DYNAMICZNE: Grupa 008: http://vaglog.pl/log_234811.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_234812.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_234813.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log_234814.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_234815.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_234816.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_234817.html ktoś to mógł by przejrzeć fachowym okiem magika ? Edytowane 3 Października 2015 przez Matysiakkk
lukaszooo Opublikowano 5 Października 2015 Opublikowano 5 Października 2015 synchro ok, bipy ok, przepływka ok ale ograniczenie dymienia przy wysokich obrotach spada co moze powodować jakaś nieszczelność dolotu, doładowanie ok, Ja w tych logach nie widze nic niepokojącego.
Jarol Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 (edytowane) ograniczenie dymienia przy wysokich obrotach spada co moze powodować jakaś nieszczelność dolotu, doładowanie ok, Mi to nie wygląda na nieszczelność w dolocie tylko program został tak napisany. Po za tym żeby wtryskiwać 65mg paliwa przy 4 tyś obr trzeba utrzymać większe doładowanie i większy przepływ powietrza. Przy przepływie powietrza 960mg jak będziesz wtryskiwał 65mg paliwa to za autem będzie sporo dymu. Edytowane 6 Października 2015 przez Jarol
lukaszooo Opublikowano 6 Października 2015 Opublikowano 6 Października 2015 ty bawisz sie w tunera jak nie mam o tym zielonego pojecia a jedynie porównuje do tego co pokazuje seryjny soft i według tego wyglada na nieszczelność.
Matysiakkk Opublikowano 6 Października 2015 Autor Opublikowano 6 Października 2015 (edytowane) Po logach ten program wygląda w miarę ok rozumiem? Edytowane 6 Października 2015 przez Matysiakkk
ciahciah Opublikowano 11 Października 2015 Opublikowano 11 Października 2015 jeden pompowtrysk wygląda podejrzanie na 3 biegu doładowanie za bardzo się kołysze drżenie silnika na wysokich obr jest z przeciążenia silnika na skutek źle dobranych parametrów pracy do kondycji silnika, kondycji która budzi zastrzeżenia dla świętego spokoju możesz spr kompresje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się