Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o sprawdzeniu logów AWX


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Poprawione logi kilka postów niżej.

Kupiłem a4 b6 z silnikiem awx. Proszę bardzo o sprawdzenie logów w logach dynamicznych raz silnik wszedł w tryb awaryjny. Samochód drży przy przyśpieszaniu i czasami łapie tryb
awaryjny.
BasicSettings + statyczne

DYNAMICZNE:
Grupa 004, 008, 010: http://vaglog.pl/log_234637.html

Nikt nie umie odczytywać logów 1.9tdi rozumiem?


??

Edytowane przez Matysiakkk
Opublikowano

Auto jest po programie gdzie był robiony?

Turbo troszkę z dołu łapie overboosta.

C\ujesz drgania bo dół troszkę za mocny, podjedź do swojego tunera to poprawić.

Opublikowano (edytowane)

Dzięki w końcu ktoś odpowiedział :) Program robiony podobno gdzieś w Warszawie po dość delikatnym programie. Drgania czuje najbardziej na 4 i 5 biegu jak chcę mocno przyśpieszyć na niższych obrotach ale po miesiącu jeżdżenia nie było żadnych drgań powstały one niedawno.. A jak przepływomierz? mechanik coś mówił że możliwe że przez n75 mi tak się dzieje lub co gorsze pompowtyskiwacze.. Czasem tryb awaryjny tak przy 120km/h i drżenie 4,5 bieg..

Edytowane przez Matysiakkk
Opublikowano

Zrób porządnie logi dynamiczne każdy kanał osobno i najlepiej na 4 biegu od 1500-4200obr

Program wcale nie jest delikatny.

Opublikowano (edytowane)

Na pierwszym logu 001 wpadł w tryb awaryjny później na dole jest bez trybu awaryjnego..
Przy robieniu logów zobaczyłem ze przy około 3.500 - 4000 znowu drży samochód.
Logi na 4 biegu:
DYNAMICZNE:


ktoś to mógł by przejrzeć fachowym okiem magika ?

Edytowane przez Matysiakkk
Opublikowano

synchro ok, bipy ok, przepływka ok ale ograniczenie dymienia przy wysokich obrotach spada co moze powodować jakaś nieszczelność dolotu, doładowanie ok,

Ja w tych logach nie widze nic niepokojącego.

Opublikowano (edytowane)

ograniczenie dymienia przy wysokich obrotach spada co moze powodować jakaś nieszczelność dolotu, doładowanie ok,

Mi to nie wygląda na nieszczelność w dolocie tylko program został tak napisany.

Po za tym żeby wtryskiwać 65mg paliwa przy 4 tyś obr trzeba utrzymać większe doładowanie i większy przepływ powietrza.

Przy przepływie powietrza 960mg jak będziesz wtryskiwał 65mg paliwa to za autem będzie sporo dymu.

Edytowane przez Jarol
Opublikowano

ty bawisz sie w tunera jak nie mam o tym zielonego pojecia a jedynie porównuje do tego co pokazuje seryjny soft i według tego wyglada na nieszczelność.

Opublikowano (edytowane)

Po logach ten program wygląda w miarę ok rozumiem?

Edytowane przez Matysiakkk
Opublikowano

jeden pompowtrysk wygląda podejrzanie

na 3 biegu doładowanie za bardzo się kołysze

drżenie silnika na wysokich obr jest z przeciążenia silnika na skutek źle dobranych parametrów pracy do kondycji silnika, kondycji która budzi zastrzeżenia

dla świętego spokoju możesz spr kompresje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...