kretcik Opublikowano 6 Listopada 2008 Opublikowano 6 Listopada 2008 witam mam kłopot - silnik zgasł mi w czasie jazdy sprawdzałem pasek rozrządu jest na miejscu więc to nie to VAG 311.2 n - brak błędów na silniku co to może być ?? zjechałem na luzie na pobocze i koniec - teraz silnik jest już prawie zimny i nadal nie odpala Może to immo ?? - nie mogę się połączyć słynny komunikat bite 17 ... a może filtr paliwa się zapchał ?? czy mogę prosić o jakieś rady co ewentualnie vagować ? robiłem test auto - 0 błędów już nie mam pojęcia na co patrzeć
WOJTEK WOŁOMIN Opublikowano 6 Listopada 2008 Opublikowano 6 Listopada 2008 kolego może zaworek przy pompie wtryskowej stanął,moze przewódy paliwowe moze byc masa powodów.
kretcik Opublikowano 6 Listopada 2008 Autor Opublikowano 6 Listopada 2008 jest jeszcze jedna rzecz - wydaje mi sie że zanim się wszystko stało to tak jakby na moment silnik stracił ciąg na sekunde potem leciał już normalnie - po chwili zaczołem zwalniać - a po około może nie wiem 30 sekundach już stracił moc - jak wcisnołem sprzęgło to zdechł zupełnie. może mi siętylko to wszystko już wydaje ale pisze bo może to być ważne - czy mógł przeskoczyć pasek rozrządu ?? jeśli tak to jakie mogą być konsekwencje?? pasek na bank jest cały bo sprawdzałem
andrzej_1970 Opublikowano 6 Listopada 2008 Opublikowano 6 Listopada 2008 Odkręć przewód od wtrysku i weź na rozrusznik jak podaje paliwo to jedno z głowy wiadomo że układ paliwowy ok potem zdejmij osłony rozrządu i sprawdź jego ustawienie to trzeba zobaczyć na początek.
kretcik Opublikowano 6 Listopada 2008 Autor Opublikowano 6 Listopada 2008 odkręciłem korek na dole przy filterku - usłyszałem uchodzące powietrze - zakręciłem - przekręciłem silnikiem - nic - ponownie odkręciłem korek i znowu usłyszałem powietrze - jutro kupuje nowy filtr paliwa i zobacze
tympy_rykin Opublikowano 6 Listopada 2008 Opublikowano 6 Listopada 2008 A nie zawiesił ci się wskaźnik paliwa ??
kretcik Opublikowano 7 Listopada 2008 Autor Opublikowano 7 Listopada 2008 nie wiem ale po zalaniu 10 litrów przejechałem jakieś 45 kilometrów więc gnojówka powinna być dzisiaj jak poszedłem to po przekręceniu zapłonu nie słyszę pompki paliwa - tylko że nie wiem czy wcześniej było ją słychać bo nie bardzo zwracałem na to uwagę[br]Dopisany: 07 Listopad 2008, 07:11_________________________________________________teraz tak sobie myślę czy pompa paliwa czy też może pompa wtryskowa nie padła i znowu pytanie czy jak padnie : pompa paliwa - to czy są jakieś błey na vag pompa wtryskowa - czy są błedy jak padnie jak wrócę do domu to dalej powalcze z autkiem a teraz mogętylko snuć domysły
rikardo Opublikowano 7 Listopada 2008 Opublikowano 7 Listopada 2008 U Ciebie nie ma pompy paliwa w zbiorniku dlatego na pewno jej nie słyszałeś i słyszał nie będziesz :> Masz tylko pompe wtryskową.
kretcik Opublikowano 7 Listopada 2008 Autor Opublikowano 7 Listopada 2008 tak wiem właśnie to stwierdziłem dzisiaj po braku bezpiecznika nr 28 autko stoi u doktora gnojówka w baku jest - wymieniony filtr i niestety nadal nie pali - ale dzisiaj już więcej nie robiliśmy u doktora też zero błędów na kompie - rozrząd ok - prawdopodobnie gnojówka z BP była do bani - auto w karju zrobiło 200 kilometrów niestety niemiecka gnojówka sięskończyła - na niej auto aż rwało się do pracy a na naszej d*pa - jutro zlewamy wszystko i gnojówka z shela przychodzi - powinno pomódz - do tego coś na przeczyszczenie i mam nadzieje że bęzie git
sokolnh Opublikowano 7 Listopada 2008 Opublikowano 7 Listopada 2008 sprawdz na pompie czy elektrozawór (n109) jest poprawnie zamontowany
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się