Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam od pewnego czasu mam problem z dynamiką mojego auta. Do tej pory wymieniłem dziurawy wąż od intercoolera do dolotu oraz wężyki podciśnienia. Zrobiłem także kilka logów ale nie potrafię ich w pełni poprawnie zinterpretować dlatego proszę was o pomoc.
Logi dynamiczne 000,003,008,010,011
DYNAMICZNE:
Grupa 008: http://vaglog.pl/log_235252.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_235253.html
Grupa 010: http://vaglog.pl/log_235254.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_235255.html
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_235251.html

BASIC SETTINGS:
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_235257.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_235256.html

Opublikowano

Przepływomierz słaby, kiedy wymieniałeś filtr powietrza?

Opublikowano

Przepływomierz słaby, kiedy wymieniałeś filtr powietrza?

Filtr powietrza wymieniony jakieś 2tyś. kilometrów temu zawsze wymieniam przy zmianie oleju co 10-14 tyś. km

Opublikowano

W takim razie rozważyłbym wyczyszczenie przepływki, kiedyś u siebie używałem dedykowanego środka LM - pomogło.

Opublikowano

W takim razie rozważyłbym wyczyszczenie przepływki, kiedyś u siebie używałem dedykowanego środka LM - pomogło.

Zaopatrzę się w ten środek i spróbuję umyć. Żeby to zrobić to trzeba odkręcić 2 śruby na torxa przy wtyczce i go wyciągnąć? A w logach z bloku 11 BS turbo nie reaguje zbyt wolno na zmianę położenia sztangi? Podczas testów obserwowałem sztangę i wydaje mi się że robi dość duży ruch

Opublikowano

Jeśli masz już sam wkład, to tylko jego wykręcasz i psikasz środkiem, chociaż siateczki też warto przeczyścić.. Pamiętaj, żeby robić to "bezdotykowo" - żadnych patyczków itp. Doładowanie nie wygląda źle, turbo mogłoby trochę szybciej wstawać, ale jakiejś tragedii nie ma.

Opublikowano

Według mnie jest tragedia bo turbo łapie optymalne doładowanie przy 2400rpm a powinno 1800-1900rpm, przepływka mało mierzy, egr działa, n75 też działa.

Zrób jeszcze loga 01 stat i 00BS.

Opublikowano

Według mnie jest tragedia bo turbo łapie optymalne doładowanie przy 2400rpm a powinno 1800-1900rpm, przepływka mało mierzy, egr działa, n75 też działa.

Zrób jeszcze loga 01 stat i 00BS.

log 01 z 5.10.15 przed wymianą uszkodzonego węża interculer-dolot

STATYCZNE:

Grupa 001: http://vaglog.pl/log_235324.html

log 01 oraz 00 z dzisiaj 9.10.15

STATYCZNE:

Grupa 001: http://vaglog.pl/log_235320.html

BASIC SETTINGS:

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_235322.html

Opublikowano

kąt wtrysku do poprawy. Optymalne ustawienie to około 50 +-3

Przepływomierz wyczyść dobrze, ale nie kupuj nowego. Jak coś to podmień na próbę od kogoś innego.

Opublikowano

szkoda zachodu z kątem po poprawie nie odczujesz żadnej rózncy, jesli juz to psychiczną :)

Opublikowano

Przesuniecie konta to wynik rozciągnięcia paska rozrządu już to przerabiałem. Ale autko nie jeździ tak jak powinno i dalej nie wiem co jest. Aktualnie czekam na preparat do mycia przepływomierza.

Opublikowano

Nie jedzie bo turbo późno wstaje i tu szukaj problemu, jak dojdziesz do ładu z doładowanie dopiero weź sie za przepływke ponieważ dopiero wtedy masz wiarogodny pomiar przepływki.

Opublikowano

No ok tylko co należy zrobić w tym kierunku?

Opublikowano

sprawdz podcisnienie, a potem poszukaj czy nie ma gdzies nieszczelności dolotu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...