mitiw Opublikowano 8 Października 2015 Opublikowano 8 Października 2015 Witam od pewnego czasu mam problem z dynamiką mojego auta. Do tej pory wymieniłem dziurawy wąż od intercoolera do dolotu oraz wężyki podciśnienia. Zrobiłem także kilka logów ale nie potrafię ich w pełni poprawnie zinterpretować dlatego proszę was o pomoc.Logi dynamiczne 000,003,008,010,011DYNAMICZNE:Grupa 008: http://vaglog.pl/log_235252.htmlGrupa 011: http://vaglog.pl/log_235253.htmlGrupa 010: http://vaglog.pl/log_235254.htmlGrupa 003: http://vaglog.pl/log_235255.htmlGrupa 000: http://vaglog.pl/log_235251.htmlBASIC SETTINGS:Grupa 003: http://vaglog.pl/log_235257.htmlGrupa 011: http://vaglog.pl/log_235256.html
Ossek Opublikowano 8 Października 2015 Opublikowano 8 Października 2015 Przepływomierz słaby, kiedy wymieniałeś filtr powietrza?
mitiw Opublikowano 8 Października 2015 Autor Opublikowano 8 Października 2015 Przepływomierz słaby, kiedy wymieniałeś filtr powietrza? Filtr powietrza wymieniony jakieś 2tyś. kilometrów temu zawsze wymieniam przy zmianie oleju co 10-14 tyś. km
Ossek Opublikowano 8 Października 2015 Opublikowano 8 Października 2015 W takim razie rozważyłbym wyczyszczenie przepływki, kiedyś u siebie używałem dedykowanego środka LM - pomogło.
mitiw Opublikowano 9 Października 2015 Autor Opublikowano 9 Października 2015 W takim razie rozważyłbym wyczyszczenie przepływki, kiedyś u siebie używałem dedykowanego środka LM - pomogło. Zaopatrzę się w ten środek i spróbuję umyć. Żeby to zrobić to trzeba odkręcić 2 śruby na torxa przy wtyczce i go wyciągnąć? A w logach z bloku 11 BS turbo nie reaguje zbyt wolno na zmianę położenia sztangi? Podczas testów obserwowałem sztangę i wydaje mi się że robi dość duży ruch
Ossek Opublikowano 9 Października 2015 Opublikowano 9 Października 2015 Jeśli masz już sam wkład, to tylko jego wykręcasz i psikasz środkiem, chociaż siateczki też warto przeczyścić.. Pamiętaj, żeby robić to "bezdotykowo" - żadnych patyczków itp. Doładowanie nie wygląda źle, turbo mogłoby trochę szybciej wstawać, ale jakiejś tragedii nie ma.
lukaszooo Opublikowano 9 Października 2015 Opublikowano 9 Października 2015 Według mnie jest tragedia bo turbo łapie optymalne doładowanie przy 2400rpm a powinno 1800-1900rpm, przepływka mało mierzy, egr działa, n75 też działa. Zrób jeszcze loga 01 stat i 00BS.
mitiw Opublikowano 9 Października 2015 Autor Opublikowano 9 Października 2015 Według mnie jest tragedia bo turbo łapie optymalne doładowanie przy 2400rpm a powinno 1800-1900rpm, przepływka mało mierzy, egr działa, n75 też działa. Zrób jeszcze loga 01 stat i 00BS. log 01 z 5.10.15 przed wymianą uszkodzonego węża interculer-dolot STATYCZNE: Grupa 001: http://vaglog.pl/log_235324.html log 01 oraz 00 z dzisiaj 9.10.15 STATYCZNE: Grupa 001: http://vaglog.pl/log_235320.html BASIC SETTINGS: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_235322.html
tomasz102 Opublikowano 10 Października 2015 Opublikowano 10 Października 2015 kąt wtrysku do poprawy. Optymalne ustawienie to około 50 +-3 Przepływomierz wyczyść dobrze, ale nie kupuj nowego. Jak coś to podmień na próbę od kogoś innego.
lukaszooo Opublikowano 10 Października 2015 Opublikowano 10 Października 2015 szkoda zachodu z kątem po poprawie nie odczujesz żadnej rózncy, jesli juz to psychiczną
mitiw Opublikowano 10 Października 2015 Autor Opublikowano 10 Października 2015 Przesuniecie konta to wynik rozciągnięcia paska rozrządu już to przerabiałem. Ale autko nie jeździ tak jak powinno i dalej nie wiem co jest. Aktualnie czekam na preparat do mycia przepływomierza.
lukaszooo Opublikowano 10 Października 2015 Opublikowano 10 Października 2015 Nie jedzie bo turbo późno wstaje i tu szukaj problemu, jak dojdziesz do ładu z doładowanie dopiero weź sie za przepływke ponieważ dopiero wtedy masz wiarogodny pomiar przepływki.
mitiw Opublikowano 10 Października 2015 Autor Opublikowano 10 Października 2015 No ok tylko co należy zrobić w tym kierunku?
lukaszooo Opublikowano 10 Października 2015 Opublikowano 10 Października 2015 sprawdz podcisnienie, a potem poszukaj czy nie ma gdzies nieszczelności dolotu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się