Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Regulator napięcia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nap.0,2V mniejsze miałem w ECU.

Jak będę musiał wyjąć alternator to dam go do firmy zajmującej się regeneracją i tam wymienę regulator, łożyska, pierścienie ślizgowe oraz sprawdą diody.

Później podłączają alternator do testera i sprawdzaja nap. wyjściowe z różnym nap. wzbudzenia i pod różnym obciązeniem i nie ma bata, musi działć i mieć 13,9V do 14,4V.

Byłem kilka razy w takim zakładzie i widziałem jak to robią. Pełna profeska - w 5 minut alternator sprawdzony i rozebrany na części pierwsze. Po godzinie odbierałem sprawny i wyglądający jak nowy.

Opublikowano

Pewnie mają jakieś stanowisko testowe Boscha.

Nie zapomnij się pochwalić efektami, będzie dla potomnych :hi:

Opublikowano

co prawda w 1.8t walczyłem z tym samym to i tak napięcie ładowania miałem i mam 13.7V w porywach do 13.9-14V

i tak przez kilka lat jest i aku nie pada,z reszto we wszystkich 1.8t jakimi miałem styczność było tak samo,przedział 13.7-14V

Powodzenia w walce

Opublikowano (edytowane)

A u mnie po tygodniu odpoczynku (jeździłem drugim autem) A4 ledwie załapało tchu... nie wiem czy to skutek wcześniejszego jeżdżenia na krótkich odcinkach (dojazdy do pracy ~6km) czy zbyt dużego aku - Varta 100Ah (fabrycznie był 80Ah też Varty)... pewnie jedno i drugie :facepalm:

Teraz nie sprawdzałem, ale rok temu, podczas walk o godziwe ładowanie :D , był sprawdzany upływ prądu po zamknięciu auta - mieścił się w normie (chyba coś koło 50mA)

Czas pomyśleć o ładowarce...

Edytowane przez BeyerBrown

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...