Axel1 23 Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 Czy to jest tylko przy ruszaniu przez parę sekund aż do wyprostowania kół ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leewang 20 Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 Tak, jak wyprostuję kołą to już jest ok, ale jak np jeżdżę w kółko na parkingu to co parę sekund się to dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Axel1 23 Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 To mam tak samo i nie wiem co to jest :-)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leewang 20 Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 To o to samo zapytałem nie wiedząc że już taki temat istnieje http://a4-klub.pl/index.php?/topic/335256-chrobotanie-przy-pelnym-skrecie-kierownicy-i-dodawaniu-gazu/ Takie dziwne uczucie jakby koło przeskakiwało do przodu czy coś takiego. Czyli problem nie rozwiązany ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryyk 0 Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Witam wszystkich posiadam A4 B6 1.9 AVF mam taki problem pewnego dnia zaczeła wyć pompa ale tylko przy pełnym skrecię podczas jazdy jak i w postoju , wymieniłem na nowa pompę przy czym objaw ten sam, bez zmian normalnie dzwięk nie do wytrzymania tez czasami przy pełnym skrecie sa lekkie opory na kierownicy .. Koledzy proszę o pomoc.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sssV 1 Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 a wspomaganie pracuje normalnie? Bo moze magiel masz zwalony i pompa nie daje rady? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryyk 0 Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Tak pracuje bez zarzutu , jedynie jak dobijam do końca to kwiczy makabrycznie ..Nie wiem płynu nie ubywa . Nie ogarniam..A może to być coś innego .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galka90 0 Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 rozumiem, że wyje jak skręcisz do oporu a jak delikatnie odpuścisz to przestaje?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryyk 0 Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Chłopaki temat wyjaśniony pasek klinowy ślizgał i stąd ten dźwięk wiec został wymieniony jak i plyn ..Poprostu zmeczyl się na starej pompie .. Dziękuję za podpowiedzi i pozdrawiam.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Dziecinny test odrazu rozwiązał by sprawę. Przy max skręcie było polać pasek woda wycie by ustalone i wiedział byś ze wyje albo pasek albo rolka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubers 0 Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 (edytowane) To mam tak samo i nie wiem co to jest :-)) Macie takiie odczucie jakby auto nie skrecalo plynnie tylko przeskakiwalo ? Tez mam to samo, przy pelnym skrecie w prawo i jeszcze deliktatne piszczenie. Wlasnie odebralem auto od mechanika, twierdzi ze sprawdzal zawieszenie i wszystko ok, plyn nie zmieniany jest dobry poziom. Bede zmienial jutro rano kola - mam 18stki 225/40, na zimowki 16stki 205/55. Dam znac czy cos sie zmienilo i czekam na Wasza pomoc bo troszke to denerwujace jest na 16stkach problemu nie ma wiec wyglada na to ze to wina za duzych felg ? na jakich rozmiarach macie ten problem ? Edytowane 29 Listopada 2015 przez bubers Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubers 0 Opublikowano 29 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 (edytowane) Macie takiie odczucie jakby auto nie skrecalo plynnie tylko przeskakiwalo ? Tez mam to samo, przy pelnym skrecie w prawo i jeszcze deliktatne piszczenie. Wlasnie odebralem auto od mechanika, twierdzi ze sprawdzal zawieszenie i wszystko ok, plyn nie zmieniany jest dobry poziom.Bede zmienial jutro rano kola - mam 18stki 225/40, na zimowki 16stki 205/55.Dam znac czy cos sie zmienilo i czekam na Wasza pomoc bo troszke to denerwujace jest na 16stkach problemu nie ma wiec wyglada na to ze to wina za duzych felg ? na jakich rozmiarach macie ten problem ? Edytowane 29 Listopada 2015 przez bubers Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 29 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2015 szuranie,przeskakiwanie występuje na szerokich oponach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubers 0 Opublikowano 30 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 szuranie,przeskakiwanie występuje na szerokich oponach Troche to dziwne bo kilka lat temu jezdzilem na jeszcze szerszych - 245 i tego zjawiska nie bylo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boguc 13 Opublikowano 30 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 Ja miałem tak na 16" 205/55 , tylko przy skręcie w lewo, w prawo nic. Po zmianę na zimę na 15" 195 efekt zginął... Jadę jeszcze na geometrię bo wiem ze jest do ustawienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubers 0 Opublikowano 30 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 Mechanik mi mowil ze trzeba by sprawdzic katy skretu czy sa takie same w obie strony - wg niego niewyposrodkowanie to powod tego wszystkiego. Geometrie ustawialem kilka miesiecy temu - jest idealnie ale o katach wtedy nie myslalem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boguc 13 Opublikowano 30 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 O to jak pojadę na geometrię to sprawdzę te kąty i dam znać czy coś było nie tak. Bo dziwne jest to ze u niektórych na 16" jest ok a u mnie akurat na 15 dopiero tego nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryyk 0 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2015 (edytowane) Hej jednak wszystko powróciło na drugi dzień tak jak by znowu coś stawiało opór na pasku i znowu go zniszczyło i dalej rzegota bede sprawdzał dalej a tak poza tym to pasek był sprawdzany i rolka tez i nic to nie dawało .. Jak miał ktoś cos podobnego to prosze jeszcze o podpowiedzi pozdr i dzieki.. to była rolka od alternatora... Edytowane 1 Grudnia 2015 przez Patryyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepe quattro 1 Opublikowano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 Tez mam mam taki sam problem na felach 18 opony 225/40 przy skręcie w lewo i prawo auto normalnie jak by przeskakiwało,teraz przy zmianie na zimowe felgi 17 opony 225/45 nowe tego roczne problemu nie ma wogole. Ale tak mi przychodzi na mysl ze opony letnie mam juz 4 rok z tego 2 sezony wogole nie zmieniane na zimowe , i gdy byly nowe 4 lata temu tego problemu tez nie czulem dopiero tak dosyc upierdliwie bylo tego roku , moze jest to winna opon bieznik jest juz jakos sciety i przy pelnym skrecie kostki tak slychac ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzehu 0 Opublikowano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2015 A kto ma ten problem i ma quattro? Czy bez quattro też macie ten problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się