piogorski Opublikowano 13 Października 2015 Opublikowano 13 Października 2015 Cześć Ostatnio robiłem trasę 600km i z 4 x turbo przeszło w stan awaryjny. Do tej pory nigdy to się nie działo. błąd z kompa. Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BLB.CLBControl Module Part Number: 03G 906 016 GN HW: 028 101 211 3 Component and/or Version: R4 2,0L EDC G200SG 9618 Software Coding: 0000072 Work Shop Code: WSC 62341 142 86919 VCID: 75EBFF0D1CDA1711 Fault Found:16618 - Boost Pressure Regulation P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition) Freeze Frame: RPM: 3696 /min Torque: 252.0 Nm Speed: 114.0 km/h Load: 100.0 % Voltage: 14.14 V Bin. Bits: 00101000 Absolute Pres.: 2274.6 mbar Absolute Pres.: 2580.6 mbar Za każdym razem na 4 biegu przy obrotach 4000 RPM odłączało turbo. Dzisiaj robiłem test sztangi i wszystkie logi. Turbo chodziło do końca i nie wywalało błędu. Prosze o opinię co może być nie tak. Czy przypadkiem sztanga nie otwiera i nie zamyka się do końca. http://vaglog.pl/log_235766.html http://vaglog.pl/log_235765.html http://vaglog.pl/log_235764.html http://vaglog.pl/log_235759.html http://vaglog.pl/log_235761.html Logi te wystarczą do analizy czy wykonać coś jeszcze Z góry Dziękii
lukaszooo Opublikowano 13 Października 2015 Opublikowano 13 Października 2015 Zrób po ludzku te logi, 3 bieg i pedał w podłoge bez odpuszczania. dynamicznie daj 3,7,8,11 statycznie 4,13,18,23
piogorski Opublikowano 14 Października 2015 Autor Opublikowano 14 Października 2015 (edytowane) Oksi mam nadzieję że są dobrze wykonane. Statyczne : Gr 004 http://vaglog.pl/log_235872.html Gr 013 http://vaglog.pl/log_235870.html Gr 018 http://vaglog.pl/log_235871.html Gr 023 http://vaglog.pl/log_235869.html Dynamiczne: Gr 003 http://vaglog.pl/log_235876.html Gr 007 http://vaglog.pl/log_235873.html Gr 008 http://vaglog.pl/log_235874.html Gr 011 http://vaglog.pl/log_235875.html Edytowane 14 Października 2015 przez piogorski
lukaszooo Opublikowano 14 Października 2015 Opublikowano 14 Października 2015 (edytowane) Przepływka ok, turbo ma problemy ze sterowaniem, bipy niby dość sporo na minus ale według moich obserwacji w rocznikach od 2005 to normalne. Szukaj problemu w turbinie a raczej jej sterowaniu lub łopatkach. Edytowane 14 Października 2015 przez lukaszooo
piogorski Opublikowano 14 Października 2015 Autor Opublikowano 14 Października 2015 Przepływka ok, turbo ma problemy ze sterowaniem, bipy niby dość sporo na minus ale według moich obserwacji w rocznikach od 2005 to normalne. Szukaj problemu w turbinie a raczej jej sterowaniu lub łopatkach. EGR nie trzeba przeczyśćić - warto tam zaglądac. Bipy zawsze były w tych granicach jak i dawki paliwa. Co dokładniej w sterowaniu turbo - sprawdzić czy poprawnie działa sztanga. Aby do łopatek się dobrać trzeba by turbo zwalać Dzisiaj jeździłem i dawałem na wysokie obroty w kośc i nie odcinało turbo jak to miało miejsce ostatnio.
lukaszooo Opublikowano 14 Października 2015 Opublikowano 14 Października 2015 egr działa, jest tam napewno masa syfu ale według mnie nie warto ruszać, sprawdz szczelność węzyków i całego dolotu. Jesli nie wywala awaryjnego jeździj agresywnie tak aby turbo mocno sie dogrzewało moze oczyści sie samo, jeśli awaryjny bedzie powracał raczej trzeba bedzie czyścić łopaty (jesli sterowanie - podciśnienie jest ok)
piogorski Opublikowano 14 Października 2015 Autor Opublikowano 14 Października 2015 Czytałem że jazda na wysokich obrotach tak min 30 minut powinna pomóc. Np na 4 biedu w granicy 4000RMP Prawda to, czy to tylko swobodna interpretacja artykułu.
lukaszooo Opublikowano 14 Października 2015 Opublikowano 14 Października 2015 Chodzi o to zeby turbo złapało wysoką temp, przeważnie pomaga jakas dluzsza trasa pod dużym obciążeniem czyli agresywnie, w takich warunkach turbo oczyszcza się samo jeśli nie jest całkiem zaklejone.
kamilkiero Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Witam, Panowie doradźcie co może być przyczyna przeładowania turbo. Od kilku dni przy mocnym wciśnięciu gazu wpada w tryb awaryjny i wyrzuca błąd 16618 Regulacja ciśnienia doładowania przekroczona górna granica. Auto to AUDI A4 B7 1.9 TDI BKE. Dodam że nie mogę zrobić logów dynamicznych do 4200 obr, auto wrzuca tryb już przy 3,200 czy 3,400 zamieszczę log który udało mi się zrobić przy czym wyrwało mi rurę od intercoolera.. Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_964I78z.html (tryb awaryjny)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się