wkowal10 Opublikowano 19 Października 2015 Opublikowano 19 Października 2015 Panowie czy bi ksenony da się regulować, bo wydaje mi się , że świecą za nisko- światła są zbyt krótkie?
wrclaguna Opublikowano 19 Października 2015 Opublikowano 19 Października 2015 Po to sa sruby regulacyjne przy lampie
wkowal10 Opublikowano 19 Października 2015 Autor Opublikowano 19 Października 2015 Śrubami się reguluje, bo gdzieś czytałem , że Vagiem?
wrclaguna Opublikowano 19 Października 2015 Opublikowano 19 Października 2015 Śrubami się reguluje, bo gdzieś czytałem , że Vagiem? Masz POLIFT ?
wkowal10 Opublikowano 19 Października 2015 Autor Opublikowano 19 Października 2015 Tak po lifcie. Za bardzo się nie przyglądałem , ale wydaje mi się , że żadnych śrub nie widziałem.
Muskel1 Opublikowano 19 Października 2015 Opublikowano 19 Października 2015 Są na górze lampy na imbus. VAGiem robisz nastawy podstawowe. Jezeli chodzi tylko o lekką korekcje, wykonujesz to za pomocą tych śrub. Jedz na stację diagnostyczną to Ci wyreguluja odpowiednio.
czarek76 Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 A możecie powiedzieć którą śrubą się reguluje żeby trochę podnieść w przedlifcie, bo są dwie śruby po lewej i prawej stronie soczewki ? 1
wkowal10 Opublikowano 9 Listopada 2015 Autor Opublikowano 9 Listopada 2015 Którą śrubą imbusową reguluje się soczewkę góra dół?
peszko Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 (edytowane) Ja mam polifta i zwykły Xenon z neonem i mam wrażenie że świeca za nisko (pół roku temu ustawiał je gość na stacji diagnostycznej chyba że kiepsko) czy powinienem coś zrobić vag-iem czy jechać ponownie na stację? Ewentualnie czy moge jechać do ASO w ramach gwarancji/sprawdzenia i czy to jest odpłatne? Nie kupiłem auta w PL. Edytowane 12 Listopada 2015 przez peszko
wrclaguna Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 Którą śrubą imbusową reguluje się soczewkę góra dół? ta blizej silnika Ja mam polifta i zwykły Xenon z neonem i mam wrażenie że świeca za nisko (pół roku temu ustawiał je gość na stacji diagnostycznej chyba że kiepsko) czy powinienem coś zrobić vag-iem czy jechać ponownie na stację? Ewentualnie czy moge jechać do ASO w ramach gwarancji/sprawdzenia i czy to jest odpłatne? Nie kupiłem auta w PL. na stacji maja te same przyrzady co w ASO pewnie
diesel1473 Opublikowano 20 Listopada 2015 Opublikowano 20 Listopada 2015 Nic nie reguluj przy lampach!!! Panowie nie wprowadzajcie kolegi w blad!!! To sa bixenony, a nie zwykle swiatla. Prawdopodobnie padl Ci czujnik samopoziomowania reflektorow znajdujacy sie przy tylnym kole. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
bodas Opublikowano 20 Listopada 2015 Opublikowano 20 Listopada 2015 To, że są bixenony z poziomowaniem nie oznacza, że nie ma śrub regulacyjnych
Radoka Opublikowano 30 Listopada 2015 Opublikowano 30 Listopada 2015 (edytowane) dokaldnie na stacji diagnostycznej to zrobia mi tez za nisko swiecily i wyregolowali wiec nie wiem w czym problem Edytowane 30 Listopada 2015 przez Radoka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się