h4cker Opublikowano 1 Listopada 2015 Opublikowano 1 Listopada 2015 Witam! Jestem świeżo po zaukpie 1.8TQ za psie pieniądze więc wiadomo, że jakieś tam problemy będą Jako, że kiedyś miałem dwie 1.8T ale w automacie to były całkiem inne odczucia niż w manualu który ma tylko 5 biegów... 1. Auto zaczyna ciągnąć jak głupie dopiero powyżej 2500obr czy to normalne? Bo w byłych automatach wydaje mi się, że szybciej turbina wstawała... 2. Słychać zawór DV przy każdym puszczeniu gazu (w byłych 1.8T niesłyszalne). 3. Wysoki bieg, mniej więcej 2000obr. i gaz w podłogę to zaczyna buda drżeć i czuć drgania z przodu i wydaje mi się, że mocniej z tyłu... ok. 3000obr. ustaje. Od razu mówię, że jeszcze pod auto nie zaglądałem i pod kompem też nie był bo nie było kiedy. Napisałem swoje odczucia po 100km od zakupu. Być może to znane usterki w 1.8T z napędem Quattro więc uda się je szybko usunąć
marajan Opublikowano 1 Listopada 2015 Opublikowano 1 Listopada 2015 Jak słychać dv to go wyjmij i sprawdź ale raczej do wymiany Wysłane z mojego HTC Desire 610 przy użyciu Tapatalka
jacek70 Opublikowano 1 Listopada 2015 Opublikowano 1 Listopada 2015 Zrób logi , może turbo słabo wstaje?
h4cker Opublikowano 1 Listopada 2015 Autor Opublikowano 1 Listopada 2015 (edytowane) Zrób logi , może turbo słabo wstaje? Nie mam jeszcze nic do Audi także byłbym wdzięczny za link który kabel warto kupić i program bo do BMW to mam wszystko wiem, że nie na temat ale da się jakoś przyciskami aktywować zamykanie po ruszeniu bo szwagier to ma w swojej a moja się wcale nie zamyka... Edytowane 1 Listopada 2015 przez h4cker
marajan Opublikowano 1 Listopada 2015 Opublikowano 1 Listopada 2015 Musisz mieć kabel do tego Wysłane z mojego HTC Desire 610 przy użyciu Tapatalka
h4cker Opublikowano 3 Listopada 2015 Autor Opublikowano 3 Listopada 2015 (edytowane) Zamówiłem wczoraj w ASO zawór DV 06A 145 710 N ale jak się okazało tego N nie produkują i mają tylko z literką P. Czy są jakieś różnice między nimi? I czy ten zaworek N75 steruje jakoś pracą turbiny od dołu czy tylko uchyla WG przed przeładowaniem? Dzisiaj odebrałem DV: 1. Czy podciśnienie jest na przewodach 3.5mm czy 4mm? 2. Ile zaworków N75 muszę kupić bo chcę zrobić raz temat sterowania turbiną i zapomnieć... proszę też o numer części Audi żeby jutro zamówić. Zauważyłem, że jak przyśpieszam to czuć jak ciągnie i puszcza i tak w kółko ale to chyba przez DV bo słychać go za każdym razem jak odpuszczę gaz... Edytowane 3 Listopada 2015 przez h4cker
marajan Opublikowano 6 Listopada 2015 Opublikowano 6 Listopada 2015 ad.2 Jeden zaworek musisz kupic. http://ifinterface.com/page/page3.php?langid=1tutaj masz etke. Odpal CarProg2 i poszukaj. Przyda Ci sie ta strona
h4cker Opublikowano 10 Listopada 2015 Autor Opublikowano 10 Listopada 2015 (edytowane) Zmieniłem dzisiaj DV i na pewno był uszkodzony bo jak dmuchałem w niego to wyjściem na podciśnienie uciekało powietrze ale co mnie zmartwiło to to, że od przewodu co idzie z turbiny zawór był pełny oleju normalny objaw w tym silniku czy początek kłopotów? Po zmianie auto dużo osłabło więc od razu pojechałem na kompa i DELPHI wykrył 3 błędy: 1. Słaba wydajność katalizatora. 2. Pierwsza sonda lambda. 3. Przepływomierz powietrza. Skasowali błędy i nie powróciły ale zrobiłem 50km i jutro jadę jeszcze raz zobaczyć czy coś się pojawi bo dalej zamulony i kopa dostaje od ok. 2500obr. ad.2 Jeden zaworek musisz kupic. http://ifinterface.com/page/page3.php?langid=1tutaj masz etke. Odpal CarProg2 i poszukaj. Przyda Ci sie ta strona Natknąłem się na tą stronę na innym forum ale dzięki za info popatrzę co tam ciekawego mają EDIT 11.11.15: Błędów dalej nie ma w kompie... Podmieniłem na próbę przepływkę o tym samym numerze i żadnych zmian... auto dalej słabe do 2500-2700obr i przy pełnym bucie czuć jak się buja tzn. jakby dawał i odejmował sam gaz... podczas gazowania na postoju widać, że sztanga od turbo rusza się na wysokich obrotach. Robiłem test 0-100km/h i wyszło mi 9-9.5sek. Myślę podmienić TIP i sondę przed katem na próbę spalanie ok. 11-12L/100km Edytowane 10 Listopada 2015 przez h4cker
michal008 Opublikowano 11 Listopada 2015 Opublikowano 11 Listopada 2015 Zmieniłem dzisiaj DV i na pewno był uszkodzony bo jak dmuchałem w niego to wyjściem na podciśnienie uciekało powietrze ale co mnie zmartwiło to to, że od przewodu co idzie z turbiny zawór był pełny oleju normalny objaw w tym silniku czy początek kłopotów? Czyli jezeli dmuchnąć w zawór a powietrze ucieka do węża podciśnienia to zawór nie sprawny? Jak sprawdzałem swój to właśnie taki efekt miałem i myślałem że to jest ok.
h4cker Opublikowano 11 Listopada 2015 Autor Opublikowano 11 Listopada 2015 Zmieniłem dzisiaj DV i na pewno był uszkodzony bo jak dmuchałem w niego to wyjściem na podciśnienie uciekało powietrze ale co mnie zmartwiło to to, że od przewodu co idzie z turbiny zawór był pełny oleju normalny objaw w tym silniku czy początek kłopotów? Czyli jezeli dmuchnąć w zawór a powietrze ucieka do węża podciśnienia to zawór nie sprawny? Jak sprawdzałem swój to właśnie taki efekt miałem i myślałem że to jest ok. Według mnie tak. Ponieważ jak dmuchałem w nowy zawór z dwóch stron to był szczelny, a potem dmuchnąłem w stary i z jednej strony uciekało powietrze podciśnieniem i pewnie wtedy wydawał ten dźwięk blow off'a podczas jazdy
h4cker Opublikowano 11 Listopada 2015 Autor Opublikowano 11 Listopada 2015 i po wymianie dźwięk ustał? Tak i słychać tylko ciche (zacytuje z innego tematu o DV) "ffffffffff". Ale też zmieniła się dynamika auta w moim przypadku przed wymianą było czuć doładowanie na każdym biegu od 2500obr. po wymianie znacznie osłabł i ciągnie bliżej 3000obr... tyle 1.8T jest na tym forum a pomocy znikąd...
Łukasz13 Opublikowano 11 Listopada 2015 Opublikowano 11 Listopada 2015 A jakiej pomocy oczekujesz? Zrob logi jak na poczatku bylo napisane, nikt nie ma szklanej kuli. Wysłane z mojego Q8HD
h4cker Opublikowano 11 Listopada 2015 Autor Opublikowano 11 Listopada 2015 A jakiej pomocy oczekujesz? Zrob logi jak na poczatku bylo napisane, nikt nie ma szklanej kuli. Wysłane z mojego Q8HD Jak to zrobić? Kabel w drodze ale co dalej? Które logi itp. łopatologicznie proszę jak się do tego zabrać za wszystkie linki z tematami co i jak zrobić będę wdzięczny
Łukasz13 Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/322360-jakby-zmulony-bex-jakie-logi-wykonac/?hl=%2B1.8t+%2Bjakie+%2Blogi
h4cker Opublikowano 14 Listopada 2015 Autor Opublikowano 14 Listopada 2015 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/322360-jakby-zmulony-bex-jakie-logi-wykonac/?hl=%2B1.8t+%2Bjakie+%2Blogi Dzięki Przyszedł mi dzisiaj kabel :http://viaken.pl/pl/vag-usb-kkl-line-2-linie-k-we-wtyku-obd2.html i mam problem bo nie mogę zrobić testu w trzech programach... 1. VCDS-PL 14.10 2. VAG-COM 409.1-S 3. VCDS-Lite 1.2 cały czas walczę z kablem... mam Win Vista 32bit i Win7 64bit i na jednym i drugim ten sam problem ze sterownikami... czytałem wszystkie tematy, instalowałem wszystkie sterowniki jakie były do ściągnięcia i dalej to samo... u innych jest coś takiego: jak to ogarnąć bo dużo nie brakuje żebym wyrzucił kompa z kablem przez okno
krzysiekml Opublikowano 14 Listopada 2015 Opublikowano 14 Listopada 2015 ten 14.10 to skąd pobrałeś ? ross tech?
h4cker Opublikowano 14 Listopada 2015 Autor Opublikowano 14 Listopada 2015 ten 14.10 to skąd pobrałeś ? ross tech? z vag-com.pl
krzysiekml Opublikowano 14 Listopada 2015 Opublikowano 14 Listopada 2015 to jak znam życie to kabel na śmietnik się tylko nadaje,uwalony wsad jest
h4cker Opublikowano 15 Listopada 2015 Autor Opublikowano 15 Listopada 2015 (edytowane) to jak znam życie to kabel na śmietnik się tylko nadaje,uwalony wsad jest Ściągnąłem sterowniki ze strony Viakena na trzecim systemie: czystym Win 8 i dalej to samo... jeżeli jest uwalony to już drugi kabel od nich który jest uwalony zanim zaczął pracę EDIT : sprawdzałem właśnie na VAG-COM 311.2 i to samo... czy to na pewno uwalony kabel? Bo jak twierdzi Viaken: EDIT 15.11.2015: po przeszukaniu całego internetu jeden mądry człowiek napisał, że udało mu się wykonać test po wpięciu kabla w auto i u mnie tak samo udało mi się odczytać tylko silnik po czym program się wiesza dopóki nie odepnę kabla :facepalm: potem jak wiadomo już nic nie zrobię i tak się dzieje na Win Vista a na Win7 nie widzi mi sterów kabla więc póki co czarna dziura... kabel można uznać za ok czy niekoniecznie? jak już się dowiedziałem zatkany kat... więc trzeba będzie założyć DP... i najlepiej/najdłużej działa VAG-COM 311.2 tzn. zanim się zawiesi... Edytowane 15 Listopada 2015 przez h4cker
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się