Gość ziXen Opublikowano 1 Listopada 2015 Opublikowano 1 Listopada 2015 Witam, otóż mam dość poważny problem, w sobotę jadąc sobie do swojej lubej, na prostej drodze, nagle zaczęło się dziać coś dziwnego, tak jakby nie podawał paliwa, jakby go zabrakło. Zjechałem na bok i zaczynam chełtać. Niestety bezskutecznie. W jednej chwili zaskoczył, zaczął głośno pracować, i umar. Totalnie zero reakcji . Po sholowaniu go w bezpieczne miejsce zabrałem się za wymianę świec, i zacząłem chełtać znów. Coś strzeliło 2 razy w silniku, potem tylko ogień z rury wydechowej i od tamtego momentu nic. Jutro zabieram laweciarza i po niego jedziemy a następnie do mechanika. Bawić się w remont tego silnika? Zmienić go na następny? A jeśli tak to czy ktoś z was takie cuś posiada? Czy po prostu sprzedać go za 4 tysiące i odpuścić a kupić sobie coś po lifcie? Dodam że silnik brał olej, a cała reszta bez zarzutu (nowe tarcze klocki zawieszenie). Jestem w totalnej kropce.
neoxpl Opublikowano 1 Listopada 2015 Opublikowano 1 Listopada 2015 Ale ze co silnik umarl? Rozrzad jak caly? Wysłane z mojego myPhone Qsmart Premium przy użyciu Tapatalka
Gość ziXen Opublikowano 1 Listopada 2015 Opublikowano 1 Listopada 2015 Rozrząd cały. Auto kręci ale nie odpala.
jacek70 Opublikowano 1 Listopada 2015 Opublikowano 1 Listopada 2015 Najpierw sprawdź co się stało.Na wymianę zawsze będzie czas.
bartek1561 Opublikowano 1 Listopada 2015 Opublikowano 1 Listopada 2015 jesli naprawa wyjdzie wiecej niz warty silnik to kupuj inny lub sprzedaj i kup sobie cos po lifcie jesli masz kasy troche odlozonej
Gość ziXen Opublikowano 1 Listopada 2015 Opublikowano 1 Listopada 2015 (edytowane) Kasę sie zawsze zorganizuje to nie problem na Audi to warto. Ile bedzie kosztowac remont silnika a ile wymiana? Widze ze nie chodzą wcale tak drogo, i pytanie za ile kupię coś po lifcie? Nawet rok 1998, choć wolałbym 2000, mówię o autach do jazdy, nie szrocie z allegro. Tylko tak ciężko pozbyć się tego, bo miesiąc temu zrobiłem mu komplet hamulców przód, zawieszenia tył, nowa szyba czołowa, przeglądy ubezpieczenia etc... Edytowane 1 Listopada 2015 przez ziXen
Czaro_22 Opublikowano 3 Listopada 2015 Opublikowano 3 Listopada 2015 U mnie kupno silnika + robocizna zamknęła się w niecałym 1000 zł, silnik 650 zł + KW (około 150 zł) i 200 zł wziął mechanik za przekładkę W większości przypadków tych silników nie opłaca się naprawiać jak strzeli coś konkretnie bo koszt naprawy przewyższa koszty nowego(używanego) silnika.
Sidney Opublikowano 3 Listopada 2015 Opublikowano 3 Listopada 2015 Więc powiadasz, że chcesz wymieniać silnik bo nie odpala? Upewnić się, że pompa podaje paliwo, czy jest iskra i czy wszystkie wtyczki są na swoim miejscu.
neoxpl Opublikowano 4 Listopada 2015 Opublikowano 4 Listopada 2015 Panie auto nie jedzie, co trzeba zrobic?? Daj flaszke to powiem co.... Trzeba dzwonic po lawete [emoji14] Wysłane z mojego myPhone Qsmart Premium przy użyciu Tapatalka
Gość ziXen Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 Panowie, troche powagi. Iskra, paliwo, wszystko jest. Problem leży gdzieś głębiej. Aparatu zapłonowego nie da się przekręcić, brakuje 10 stopni. możliwe że jest to sytuacja wyrobionej płetwy , jutro atakujemy i rozbieramy motor, ale wyszła kolejna chryja, mianowicie brak ciśnienia albo czujnik ciśnienia, daj Boże żeby ta druga opcja, bo chce go sprzedać, ale sadze ze w tej kasie co chce sprzedać to pójdzie szybko Temat do zamknięcia - przestawiony był rozrząd.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się