damian92x Opublikowano 2 Marca 2016 Autor Opublikowano 2 Marca 2016 (edytowane) W Sulejówku. No dziury w całym nie szukam Po prostu ECU nie zapisuje błędów związanych z wypadaniem, ale wypadać wypadają.. Czuję to na jałowym, takie jakby delikatne wibracje które czuję w fotelu. 99 osób na 100 pewnie by tego nie czuło i nie zwracało na to uwagi, bo jest to bardzo delikatne, ale jednak jest.. Lista rzeczy zrobionych: -wymienione cewki (3 sztuki, ale i tak wypada na różnych bankach) -wymienione świece w ASO -wymieniony rozrząd -uszczelniony układ odpowietrzania skrzyni korbowej -usunięte katy i sondy z ECU -brak jakichkolwiek nieszczelności w układzie dolotowym -wymienione uszczelki pod kolektorem i pod wtryskiwaczami PB -wymienione uszczelki pokrywy zaworów Czy brakujące uszczelniacze (te żółte w kształcie X) na wałku w kolektorze ssącym mogą być przyczyną wypadania zapłonów? Edytowane 2 Marca 2016 przez damian92x
Kruk_89 Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 hmm tak szcczerze mówiąc mi też raz na jakiś czas tak zadrży ale to i minimalnie widać po wskazówce jak delikatnie faluje
damian92x Opublikowano 2 Marca 2016 Autor Opublikowano 2 Marca 2016 U mnie nic nie faluje właśnie, cały czas trzyma teraz 720 obr/min, ale jest sporadyczne wypadanie zapłonu na losowych cylindrach.
Kruk_89 Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 ale komp ci pokazuje tak losowe wypadanie bla bla bla błąd sporadyczny?
rune Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 Ja mam podobnie. Obroty stabilnie teraz, ale drzy i wypada. Z Damianem jestem caly czas w kontakcie i nie mozemy dojsc co nasze ASN boli.
damian92x Opublikowano 2 Marca 2016 Autor Opublikowano 2 Marca 2016 (edytowane) ale komp ci pokazuje tak losowe wypadanie bla bla bla błąd sporadyczny? Nie. Jak wejdę w grupy 014,015,016 to po prostu pokazuje mi ile razy wypadł zapłon na którym cylindrze i tyle. Wchodząc w błędy mam czysto. Tzn nie do końca czysto. Mam do wymiany czujnik położenia pedału sprzęgła, ale tego raczej z wypadaniem zapłonu bym nie łączył? Edytowane 2 Marca 2016 przez damian92x
BeyerBrown Opublikowano 3 Marca 2016 Opublikowano 3 Marca 2016 CHECK na szafie zapala się lub miga w momencie przekroczenia iluś tam wypadnięć zapłonu pod rząd, bo ta kontrolka tak de facto jest od ekologii (czystości spalin) a nie od wszelakich błędów w ECU. Te pojedyncze jak widać nie są rejestrowane nawet w pamięci usterek... choć to nieco dziwne W każdym razie wypadnięć zapłonu w grupach w/w nie mam, więc ich obecność mimo wszystko nie jest normalna. Nadal występuje losowe wypadanie zapłonu. Komputer nie zapisuje błędów z tymi związanych, bo nie są to duże ilości, ale w grupach 014,015,016 mogę to zaobserwować. Ile ich się pojawia na minutę?
damian92x Opublikowano 3 Marca 2016 Autor Opublikowano 3 Marca 2016 (edytowane) 1,2,5, a czasami wcale?Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka Edytowane 3 Marca 2016 przez damian92x
damian92x Opublikowano 3 Marca 2016 Autor Opublikowano 3 Marca 2016 Hmm. Świece wymieniane w ASO na nowe więc co mogłoby być źle dopasowane? Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
Kruk_89 Opublikowano 3 Marca 2016 Opublikowano 3 Marca 2016 to świece winny być ok. tak sobie myśle jak u mnie jest z wypadaniem zapłonów może to przez to trace moc podczas przyśpieszania a nie przez urwany wałek. ale jak właśnie miałem katy zapchane to wywalał komp wypadanie zapłonów a teraz brak jakiego kolwiek cheka. ale tych grup nie sprawdzałem hmm
damian92x Opublikowano 3 Marca 2016 Autor Opublikowano 3 Marca 2016 No, bo to jest tak jak napisał BB. Jeżeli licznik wypadania zapłonu nie przekroczy danej wartości X to nie wyskoczy check ani nie zapisze się błąd w pamięci ECU. Moc też tracisz od wałka na bank, ale wypadanie zapłonów również może się do tego przyczyniać.
Kruk_89 Opublikowano 3 Marca 2016 Opublikowano 3 Marca 2016 ale z drugiej strony wykres z chamowni jest tylko poszarpany do 4 tysięcy potem wygłada spoko to raczej wina wałka musi być chyba. jak ogólnie sprawdzić czy wypadają zapłony? tylko w tych 3 grupach sie to robi? Damian ty masz gaz moze gniazda zaworow sa powypalane lub wtryski sie zapetlaja glosno tylko mysle bo tesciu mial taki wlasnie problem tyle tylko ze w oplu i silnik 1.8
damian92x Opublikowano 3 Marca 2016 Autor Opublikowano 3 Marca 2016 (edytowane) W grupie 14 masz informację w oknie "Misfire Recognition" o tym ile razy wypadły Ci ogólnie zapłony. W 15 i 16 jest informacja ile razy wypadło na poszczególnym cylindrze 1-6. Generalnie to mam niekompletny wałek bez dwóch uszczelniaczy plastikowych więc też chyba wymienię cały kolektor ze sprawnym wałkiem i zobaczę czy przyniosło to jakiś efekt. Edytowane 3 Marca 2016 przez damian92x
Kruk_89 Opublikowano 4 Marca 2016 Opublikowano 4 Marca 2016 Uszczelniacze z tego co wiem mozna wymienic
BeyerBrown Opublikowano 4 Marca 2016 Opublikowano 4 Marca 2016 Hmm. Świece wymieniane w ASO na nowe więc co mogłoby być źle dopasowane? Jeśli ASO to robiło to nie mogli się pomylić Raczej nie Jakie świece założyli? Na fakturze powinno być napisane...
damian92x Opublikowano 4 Marca 2016 Autor Opublikowano 4 Marca 2016 101000035HJ Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
BeyerBrown Opublikowano 4 Marca 2016 Opublikowano 4 Marca 2016 Czyli OK. Kompresję mierzyłeś? Robiłeś test na zawartość CO2 w płynie chłodniczym?
damian92x Opublikowano 4 Marca 2016 Autor Opublikowano 4 Marca 2016 Kompresja mierzona 12-12,5 na każdym z cylindrów.
Kruk_89 Opublikowano 4 Marca 2016 Opublikowano 4 Marca 2016 BB myslisz że może być uszczelka? ale to raczej by było zauważalne że przybywa lub ubywa płynu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się