chris061 Opublikowano 1 Grudnia 2020 Opublikowano 1 Grudnia 2020 (edytowane) 2 godziny temu, AndrzejK. napisał: Podpinałeś auto pod vaga? Tak podpinałem auto pod VAGA i wyskoczył błąd katalizatora. Ale udało się znaleźć przyczynę. Komputer był zalany i przekaźnik 219 o numerze 443951253AA. Wszystko pod wodą. Po oczyszczeniu sprayem do styków przekaźnika auto odpaliło. Lecz po włożeniu przekaźnika włączył się wentylator, także pozostaje kupić i wymienić przekaźnik oraz jakoś zaizolować obudowę PC żeby woda tam się nie dostała. Dzięki za pomoc Edytowane 1 Grudnia 2020 przez chris061
AndrzejK. Opublikowano 1 Grudnia 2020 Opublikowano 1 Grudnia 2020 Dobrze,że znalazłeś przyczynę. Pilnuj drożności odpływów, a woda nie będzie tam "stała".
pila24 Opublikowano 1 Grudnia 2020 Opublikowano 1 Grudnia 2020 2 minuty temu, AndrzejK. napisał: Pilnuj drożności odpływów, a woda nie będzie tam "stała". No właśnie się zastanawiam jak może się zapchać odpływ jak jest cała osłona na grodzi.... U mnie pod aku to odpływ ma otwór jakieś 50mm,kiedyś zrobiłem test i przelałem 5L wody z bańki. Poziom w grodzi nawet na 1cm nie zdążył wzrosnąć bo tak szybko spływało. Musiały by się tam borsuki zagnieździć i tamę zrobić by to się zapchało.
kamil-vag Opublikowano 1 Grudnia 2020 Opublikowano 1 Grudnia 2020 Łukasz oryginalnie tam są takie gumowe zaślepki z cyckami odpływowymi do dołu, trochę liści i zatkane... Każdy to wywala po pierwszej przygodzie, więc u Cb już muisi być to wywalone, i dobrze ?
pila24 Opublikowano 1 Grudnia 2020 Opublikowano 1 Grudnia 2020 Godzinę temu, kamil-vag napisał: Łukasz oryginalnie tam są takie gumowe zaślepki z cyckami odpływowymi do dołu, trochę liści i zatkane... Każdy to wywala po pierwszej przygodzie, więc u Cb już muisi być to wywalone, i dobrze ? U mnie nie ma,więc tak jak piszesz ktoś wywalił. Lepiej prewencyjnie je usuwać
AndrzejK. Opublikowano 2 Grudnia 2020 Opublikowano 2 Grudnia 2020 8 godzin temu, pila24 napisał: U mnie pod aku to odpływ ma otwór jakieś 50mm No w tym wypadku faktycznie zero możliwości zapchania.... Tyle,że ja sugerowałem kontrolę na podstawie tej wiedzy: 7 godzin temu, kamil-vag napisał: oryginalnie tam są takie gumowe zaślepki z cyckami odpływowymi do dołu I tu faktycznie może się to szybko zapchać. Kto tego doświadczył to eliminuje gumkę, a kto nie miał problemu ma oryginalne "lejki" Ja należę do tej drugiej grupy.
chris061 Opublikowano 2 Grudnia 2020 Opublikowano 2 Grudnia 2020 (edytowane) Puki co obudowę dałem na sylikon, a odpływ działa. Także nie wiem skąd ta woda. Przekaźnik wymieniony i wszystko wróciło do normy. Do zmiany mam cewki i posiadam NGK U5003. I po sprawdzeniu cewek przez allegro zauważyłem że do mojego modelu audi a4 b6 2.0 ALT są cewki o numerze NGK U5013. Ktoś wie jaka jest różnica ? edit Wymieniłem 3 cewki na właściwe i 4 nowe świece. Pojechałem ustawić gaz i moc jak z przed lat. Edytowane 8 Grudnia 2020 przez chris061
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się