Sedrak Dan Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 Witam. Ostatnio jechałem w trasie i moje lampy praktycznie nie świecą. Podczas jazdy na światłach mijania widoczność jest może na 2 metry !, kiedy włącze drogowe (długie) wszystko jest ok. Lampę jedną mam bardzo zmatowiałą (dosłownie mleczna) druga jest troche w lepszym stanie. Co robić ? Regenerować? Kupić nowe ? (oryginalne w aso to kosmos cenowy) Nie chce montować chińskich ksenonów, a na normalne to za duża przeróbka.
GOLI Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 (edytowane) Wyjąc lampy, wyczyścić soczewki i lustra, jest na forum opis jak to zrobić krok po kroku, a lampy wypolerować, również jest w necie pierdylion opisów jak to zrobic samemu Ja niedawno robiłem to u mnie i efekt jest niesamowity Edytowane 12 Listopada 2015 przez GOLI
Sedrak Dan Opublikowano 12 Listopada 2015 Autor Opublikowano 12 Listopada 2015 Wyjąc lampy, wyczyścić soczewki i lustra, jest na forum opis jak to zrobić krok po kroku, a lampy wypolerować, również jest w necie pierdylion opisów jak to zrobic samemu Ja niedawno robiłem to u mnie i efekt jest niesamowity Dzięki za radę. Jednak nie ufam swoim możliwością manualnym Prędzej oddałbym do regeneracji tylko właśnie nie wiem czy jest seans i dwa w trójmieście mam jeden warsztat w Gdańsku i opinie są skrajne
GOLI Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 Popatrz w necie na filmiki z polerki lamp, naprawde nic trudnego a efekt już jakiś będzie, chociażby wizualny. To czyszczenie odbłyśników i soczewek trochę nerwów kosztuje
nitroo Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 Wymień soczewki na te z A4 B8 lub A6 C7 i polerka kloszy. Najlepiej bix do tego. Kolega Gwerty z forum Ci to ogarnie.
Sedrak Dan Opublikowano 12 Listopada 2015 Autor Opublikowano 12 Listopada 2015 (edytowane) Wymień soczewki na te z A4 B8 lub A6 C7 i polerka kloszy. Najlepiej bix do tego. Kolega Gwerty z forum Ci to ogarnie. Myślałem nad tym. Tylko czy to nie za dużo pracy i kosztów. Gwerty wszystko zrobi ? Części ? Montaż w lampie ? Potem trzeba zderzak na te ze spryskiwaczami czy moge to olać ? Znaleźć kogoś kto dobrze to wszystko zmontuje ? Dostałem również kontakt do https://hidretrofit.pl Jak w porównianiu z Gwerty to wychodzi ? Edytowane 12 Listopada 2015 przez Sedrak Dan
nitroo Opublikowano 12 Listopada 2015 Opublikowano 12 Listopada 2015 Nie wiem, jak to wychodzi. Gwerty wszystko ogarnia. Zawsze możesz wziąć opcję z soczewką z A6C7 na żarówce H7. Jak będzie za mało dołożysz xenon Koito 4300K i nie będzie widać, że go masz, więc olewasz spryski i samopoziom.
Sedrak Dan Opublikowano 13 Listopada 2015 Autor Opublikowano 13 Listopada 2015 A czy spryski i samopoziomowanie to taki mus ? Wiem, że bez tego przeglądu nie przejde, ale to jakoś przeżyje. Bardziej czy policja na to zwraca uwagę i czy brak tych funkcji źlę się odbije na kondycji lamp czy samej jakości światła.
jacek70 Opublikowano 13 Listopada 2015 Opublikowano 13 Listopada 2015 Podobno poniżej 2000 luxów albo lumelów już nie pamiętam spryskiwaczy nie trzeba.
Sedrak Dan Opublikowano 13 Listopada 2015 Autor Opublikowano 13 Listopada 2015 Podobno poniżej 2000 luxów albo lumelów już nie pamiętam spryskiwaczy nie trzeba. A czy to jest spobodowane tylko wymogami prawa ? Spryskiwacze w sumie tylko czyszczą lampy od brudu żeby promień światła nie załamywał się ?
jacek70 Opublikowano 13 Listopada 2015 Opublikowano 13 Listopada 2015 No podobno jest na ten temat przepis ale to temat rzeka. Ogólnie mówi się że pod ksenony trzeba mieć lampę z soczewką, samopoziomowanie i spryski.
Sedrak Dan Opublikowano 13 Listopada 2015 Autor Opublikowano 13 Listopada 2015 Będę korzystał z usług GWERTY. Przerabiam na Bi-Halogen. A w przyszłośći może Xenon + lampy do jazdy dziennej.
cabanmat Opublikowano 13 Listopada 2015 Opublikowano 13 Listopada 2015 Jak masz oryginalne lampy Audi (HELLA) to wysyłaj na regeneracje
Sedrak Dan Opublikowano 13 Listopada 2015 Autor Opublikowano 13 Listopada 2015 Jak masz oryginalne lampy Audi (HELLA) to wysyłaj na regeneracje Jak pisałem wyżej będę przerabiał na Bi-Halogen. Prawdopodobnie taka usługa jak pisał Nitroo. Wymiana soczewek na inny model, plus polerka. Lampy później będzie można bez żadnego problemu przerobić na Bi-Xenon, ale na razie to trochę za dużo na mój portfel . Koszt wzrasta o 400 zł ,a chciałbym wtedy od razu zamontować do jazdy dziennej, a to kolejna kasa i zostaje problem spryskiwaczy o samopoziomowaniu nie wspominając . Do tego prawdopodnie moje auto miało dzwon przodem o czołg, więc
nitroo Opublikowano 13 Listopada 2015 Opublikowano 13 Listopada 2015 (edytowane) Mądra decyzja kolego Edytowane 13 Listopada 2015 przez nitroo
Sedrak Dan Opublikowano 13 Listopada 2015 Autor Opublikowano 13 Listopada 2015 Rozmowa z nim mnie przekonała. Widać, że chłop zna się na rzeczy Martwię się tylko czy moje klosze da się uratować, ale widziałem na necie, że w podobnym stanie się da odratować, więc jestem pozytywnej myśli. A xenon raczej sobie odpuszczę , choć zobaczę jaki będzie efekt przeróbki na Bi-Halogen i oczywiście dam znać.
dziku90 Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Rozmowa z nim mnie przekonała. Widać, że chłop zna się na rzeczy Martwię się tylko czy moje klosze da się uratować, ale widziałem na necie, że w podobnym stanie się da odratować, więc jestem pozytywnej myśli. A xenon raczej sobie odpuszczę , choć zobaczę jaki będzie efekt przeróbki na Bi-Halogen i oczywiście dam znać. I jak efekt? Masz większą soczewkę niż oryginał?
Marcin Gugu33 Opublikowano 6 Grudnia 2017 Opublikowano 6 Grudnia 2017 jaki model soczewki masz pod bi h7?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się