Skocz do zawartości
IGNOROWANY

silnik 1.6 ADP nie pali po dłuższym postoju proszę o pomoc!


lukasz14614

Rekomendowane odpowiedzi

nie zawsze tankuje do pełna i przed zapaleniem rezerwy znowu, nie mam gdzie zmierzyć ciśnienia, czy wymiana pompki paliwa wystarczy czy w tym koszyku są jeszcze jakie elementy.

czujnik powietrza pokazuje mi ciagle 19.5 stopnia a silnika od 10 do 90

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to czujnik powinien być ok tempetatura podawana komputerowi zaznaczam ze rano powinna być zbliżona do temp otoczenia czyli teraz nie ma mrozów i tak gdzieś jest ok 10 stopni czyli czujnik odpada.

lepiej jest zawsze sprawdzić ciśnienie bo może pompka dobra jest,a jeśli już chcesz wymienić to wymień w tym koszyku jest tylko pompka czyli tzw wkład ten aluminiowy walec z filterkiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WItam,

Nie wiem czy to może być zbieg okoliczności ale po zatankowaniu do pełna w piątek nie umiałem odpalić na stacji(gorzej niż na filmiku), jakoś zajechałem te 30 km do domu i zrobiłem ponownie adaptacje ale tym razem vag4.9 a nie 311-2, w sobotę rano odpalił od razu ale miałem problem z mocą musiałem zgasić i ponownie odpalić. po ponowym odpaleniu moc wróciła, wiec teraz to sam ogłupiałem czy to pompka paliwa:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podjedz do jakiegoś diagnosty niech zmierzy ciśnienie w pompce.A spróbuj też z pare razy przekrecić kluczyk by napompować paliwa ale nie odpalać.tak \ 5 -6 razy i potem odpalić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tym silniku nic nie da przekręcanie kluczyka 5-6 razy ponieważ pompka pracuje dopiero przy kręceniu rozrusznikiem i po zgaszeniu silnika przez 2-3 sekundy aby dobic cisnienie.

najlepiej niech ci zmierzą ciśnienie jak nie masz czym to będziesz wiedział czy pompka do wymiany czy nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie wie ja też mam taki silnik i u mnie pompka dobija ciśnienie po zgaszeniu i nawet gdzieś to jest opisane na forum o1.6adp .

Najlepiej kolega niech sprawdzi ciśnienie i będzie pewny


http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1762035.html#8483466

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymieniony czujnik temperatury na lepszy koło 60 zł dałem a był wsadzony coś pokroju max geara... wszystko wróciło do normy ,dziś rano po mrozach w nocy odpalił i nic nie szarpie ani nie traci mocy,tyle w temacie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymieniony czujnik temperatury na lepszy koło 60 zł dałem a był wsadzony coś pokroju max geara... wszystko wróciło do normy ,dziś rano po mrozach w nocy odpalił i nic nie szarpie ani nie traci mocy,tyle w temacie:)

Wymieniłeś w ciemno? Czy wcześniej podłączałeś się pod komputer i czujnik pokazwyał niewłaściwą temperaturę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może po prostu reduktor gazu puszcza ? Proponuję sprawdzić bo to czysty powód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymieniłem w ciemno opala idealnie niekiedy tylko jeszcze po szarpie troszkę zanim się rozgrzeje tak to jest bajka ;) jeszcze mam pytanko bo falują mi obroty na zimnym właśnie się trzymają jak jest ciepły i wcisne sprzęgło to wtedy falują miedzy 1,5 tyś a nawet 0,3 czasami silnik przygasa raz zgasł ,od czego to może być? przepływomierz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powodem falowania obrotów może być sonda lambda.Może też auto przyspiesząć i zwalniać w trasie.Sonda ma dużo objawów.Można ja odłaczyć wtedy komputer przejdzie w tryb awaryjny i wtedy będziesz wiedział czy to ona jest winna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymieniłem dwa czujniki halla i temperatury przez jakieś dwa tyg było dobrze odpalał od strzała teraz nagle coś się pogniewało i nie odpala w ogóle akumulator rozładowałem a nie odpaliłem załapywał już ale tylko szarpało na 0.2-0,3 tys i nie odpalił. nie wiem już gdzie mam szukać problemu ,czy w dawkowaniu paliwa że go zalewa czy co ? pomóżcie bo już nie mam siły i nerwów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, podepne sie pod temat moje 1.6 adp po dluzszym postoju odpala za drugim-trzecim razem (tak jak na wczesniejszym filmiku), audi bylo juz kilka razy u mechanika byl zmieniany czujnik halla z calym aparatem zaplonowym, czyszczona i adaptowana przepusutnica ale to nic nie daje, nie chce juz dawac kasy mechanikowi bo nie ma sensu jak nic z autem nie zrobil. Czytalem ostatnio ten temat i próbowałem z plakiem- odpalil na strzal i chodzil prawidłowo. Wydaje mi sie ze to któryś z tych czujnikow jest padniety( auto jak odpalilo po postoju za tym drugim-trzecim razem to obroty po rozgrzaniu faloawaly od 400 do 3000 a po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wszystko bylo ok) Czy ktos wie ktory czujnik jest padniety? Podjade do znajomego z kompem wczesniej nie pokazywal zadnych błedow, jak sprawdzic te czujniki vagiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...