wowa04 Opublikowano 11 Listopada 2008 Opublikowano 11 Listopada 2008 witam - koledzy ,przy zakupie mojej Audi dostałem od właściciela tylko jeden orginalny klucz typu banan oraz dodatkowy klucz czarny który ma dowieszke na której sa jakieś 2 cyfry a pod nim jakieś nastepne 5 cyfr oraz jakieś 7cyfr - czy to mogę zrobić własnymi siłami posiagająć VAG, oprócz dorobienia grota oczywiście , chodzi mi głównie o alarm żęby był w pilocie iimobilizer , prosze o wskazówki - pozdrawiam
letallec Opublikowano 11 Listopada 2008 Opublikowano 11 Listopada 2008 W serwisie koszt nowego kluczyka to 550PLN. Dorabiają po VIN w około 2 tygodnie. Innych sposobów nie próbowałem ani nie szukałem.
camel88 Opublikowano 13 Listopada 2008 Opublikowano 13 Listopada 2008 witam - koledzy ,przy zakupie mojej Audi dostałem od właściciela tylko jeden orginalny klucz typu banan oraz dodatkowy klucz czarny który ma dowieszke na której sa jakieś 2 cyfry a pod nim jakieś nastepne 5 cyfr oraz jakieś 7cyfr - czy to mogę zrobić własnymi siłami posiagająć VAG, oprócz dorobienia grota oczywiście , chodzi mi głównie o alarm żęby był w pilocie iimobilizer , prosze o wskazówki - pozdrawiam kluczyk czarny to kluczyk awaryjny a przywieszka z tworzywa z numerem to rzecz niezbędna do odtworzenia kluczyka w przypadku jego utraty pelna wersja vag'a mozna zakodowac kluczyk, ale bez odpowiedniej wiedzy lepiej sie za to nie brac
domelq Opublikowano 14 Listopada 2008 Opublikowano 14 Listopada 2008 Ja na własna ręke bym raczej takich rzeczy nie robił, no chyba, że masz praktykę
boberek Opublikowano 14 Listopada 2008 Opublikowano 14 Listopada 2008 zakodowanie kluczyka kosztuje około 100 zł w firmach tjuningowych sam kiedys kodowałem w unitronicku
Wihajster Opublikowano 14 Listopada 2008 Opublikowano 14 Listopada 2008 witam - koledzy ,przy zakupie mojej Audi dostałem od właściciela tylko jeden orginalny klucz typu banan oraz dodatkowy klucz czarny który ma dowieszke na której sa jakieś 2 cyfry a pod nim jakieś nastepne 5 cyfr oraz jakieś 7cyfr - czy to mogę zrobić własnymi siłami posiagająć VAG, oprócz dorobienia grota oczywiście , chodzi mi głównie o alarm żęby był w pilocie iimobilizer , prosze o wskazówki - pozdrawiam Jak masz Pin to zakoduje sie klucz Vagiem.Jak nie masz to trzeba odczytac Pin z licznika ale to juz jest potrzebne Vag tacho
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się