marecki1311 Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 (edytowane) Szukałem szukałem i nie znalazłem nic podobnego w tym temacie więc założyłem nowy.Mam dziwną przypadłość z moim autem: Zaczęły się chłodne i mokre dni, (zaznaczę że zawsze występuje to w takich właśnie warunkach i zimie, latem nic takiego nie ma) więc przy porannym rozruchu zanim wskoczy na wyższe obroty (ssanie) na swoje 1300obr/min to szarpie silnikiem lub "dławi się" tak jakby nie pracowały wszystkie gary, trwa to około 2-3 sek. Następnie jak już wskoczy na ssanie to pracuje normalnie powoli schodzi sobie z obrotów i potem już pracuje i jeździ normalnieWalczę z tym już drugi rok i nie mam już pomysłów, gazu nie mam, olej 5w40, dodam że cewki wymienione wszystkie dwa lata temu, świece nówki, czujnik temp też nowy, przepustnicę zmieniałem trzy razy i dalej to samo.Ma, bądź miał ktoś z a Was taki objaw? I czy ktoś może coś poradzić?Dzięki. Edytowane 19 Listopada 2015 przez marecki1311
pyra111 Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 (edytowane) to raczej normalne kolego, wiadomo że motor już ma swój przebieg : ) Edytowane 19 Listopada 2015 przez pyra111
marecki1311 Opublikowano 19 Listopada 2015 Autor Opublikowano 19 Listopada 2015 (edytowane) Normalne to powiadasz? poważnie? 215tyś to jest jakiś wielki przebieg?To dlaczego latem to nie występuje? jeśli to prawda to nawet lepiej bo już mi się nie chce szukać przyczyny, bo to jak szukanie igły w stogu siana:) Edytowane 19 Listopada 2015 przez marecki1311
marecki1311 Opublikowano 19 Listopada 2015 Autor Opublikowano 19 Listopada 2015 Kable są ok, wszystko co mogłem sprawdziłem:(
zwalowy Opublikowano 22 Listopada 2015 Opublikowano 22 Listopada 2015 piszesz ze cewki...a ich przedluzenia?tesh?
marecki1311 Opublikowano 22 Listopada 2015 Autor Opublikowano 22 Listopada 2015 (edytowane) cewka to cewka, kupujesz całą i nie można zmienić pół (tesh) Dobra zamykam temat, bo jak widzę takie odpowiedzi to mam wrażenie że co niektórym te portal służy do "jak napompować koło" Dziękuję za uwagę Edytowane 22 Listopada 2015 przez marecki1311
krzychusu Opublikowano 22 Listopada 2015 Opublikowano 22 Listopada 2015 Przed odpaleniem auta sprobuj wlaczyc ze 3 razy zaplon na 5sek i wtedy odpal, móze być problem z układem paliwowym.
marecki1311 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2015 (edytowane) Problem rozwiązałem sam.....podejrzewałem słaby prąd rozruchowy aku( co się wiąże z niewystarczającym prądem na cewki) mimo że nie był w idealnej formie, kręcił ale jak stał 5 dni to już potrafił zastękać...wymieniłem więc na nowy, teraz kręci jak szalony odpada od pierwszego kopa i nie ma już tego szarpania silnikiem w pierwszej fazie odpalania, wchodzi od razu na ssanie i nic nie przerywa Wpadłbły ktoś z Was na to, że to wina aku? ;> Edytowane 3 Grudnia 2015 przez marecki1311
Magicbattle Opublikowano 19 Grudnia 2015 Opublikowano 19 Grudnia 2015 jak nie palil po paru dniach to jak aku mogl byc w idealnej formie?? to tak jak bys powiedzial ze przebiegniesz 1 km w dobrym czasie ale 5km juz nie dajesz rady. skad mamy wiedziec w jakim stanie masz aku. sam chyba powinieneś widziec spadek napiecia przy rozruchu na liczniku chyba ze nie masz tego wskaznika
Audi A4-B5 Opublikowano 24 Września 2017 Opublikowano 24 Września 2017 Czyli z tego co rozumiem to to że szarpie na zimnym silniku to wina akumulatora ?
k3ba Opublikowano 24 Września 2017 Opublikowano 24 Września 2017 Też miałem taki problem. Szukałem wymieniałem i nic. Kilka dni temu wymieniłem jeden wąż od odmy bo był pęknięty i gumy łączące kolektor z cylindrami. Jak ręką odjął
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się