lukasz51237 Opublikowano 20 Listopada 2015 Opublikowano 20 Listopada 2015 Witam, od momentu kupna moja Audiczka drży na wolnych obrotach (tak troszkę trzęsie budą). Słyszałem, że to normalna przypadłość silników pd i ciężko to wyelimonować jednak wolałbym się tego pozbyć, bo uważam, że to nie ma dobrego wpływu na podzespoły szczególnie na koło dwumasowe. Porobiłem logi i mam wrażenie, że kąt synchronizacji wałka mam za wysoki, może to mieć wpływ na drżenie? Dodam, że autko pali od strzała i ma moc, korekcje i BIPy uważam za wzorowe, porobiłem logi 001 http://vaglog.pl/log_240188.html004 http://vaglog.pl/log_240189.html013 018 023 http://vaglog.pl/log_240190.html Podpowie mi ktoś coś? Ruszać tę synchronizację czy zostawić? Zauważyłem też że temp silnika jest wysoka, w moim poprzednim tdi choć na zegarach było 90st to vag nie pokazywał więcej niż 80st, sprawdzałem też na innych autach i było podobnie. Pomoże ktoś, doradzi? 1
goldi Opublikowano 20 Listopada 2015 Opublikowano 20 Listopada 2015 możesz przestawić tylko wcześniej porównaj jakie jest spalanie przy synchronizacji 5.5 na wolnych obr w gr 60 jak dobrze pamiętam a jakie jak ustawisz na 0 zawsze możesz wrócić do poprzedniego ustawienia
lukasz51237 Opublikowano 20 Listopada 2015 Autor Opublikowano 20 Listopada 2015 A czy po przestawieniu synchronizacji mogą mi się posypać korekcje? Teraz jest super, nie chcę tego pochrzanić.
CzarekJ Opublikowano 21 Listopada 2015 Opublikowano 21 Listopada 2015 Przy kącie mocno dodatnim prawie zawsze korekcje są prawidłowe i to nie oznacza, że z wtryskami w tym czasie jest wszystko OK. Przy przestawieniu kąta na 0,0 dopiero wtedy przekonasz się jakie są faktycznie korekcje, które napewno się pogorszą.
lukasz51237 Opublikowano 21 Listopada 2015 Autor Opublikowano 21 Listopada 2015 Przy kącie mocno dodatnim prawie zawsze korekcje są prawidłowe i to nie oznacza, że z wtryskami w tym czasie jest wszystko OK. Przy przestawieniu kąta na 0,0 dopiero wtedy przekonasz się jakie są faktycznie korekcje, które napewno się pogorszą. W takim razie zostawię to w spokoju, wszystko działa jak należy, chyba ie będę g***a ruszsał bo zacznie śmierdzieć
Patryk41 Opublikowano 21 Listopada 2015 Opublikowano 21 Listopada 2015 Na takim ustawieniu nie masz zamulonego auta? ja miałem na +3 a teraz przestawiłem na 0 znaczy na początku na -1 ale silnik głośniej chodził i teraz na równe 0 mam i silnik chodzi ciszej tak jakby elastycznej i trochę lepiej się zbiera a spalanie takie same jak na +3
lukasz51237 Opublikowano 21 Listopada 2015 Autor Opublikowano 21 Listopada 2015 Na takim ustawieniu nie masz zamulonego auta? ja miałem na +3 a teraz przestawiłem na 0 znaczy na początku na -1 ale silnik głośniej chodził i teraz na równe 0 mam i silnik chodzi ciszej tak jakby elastycznej i trochę lepiej się zbiera a spalanie takie same jak na +3 Właśnie nie. Wg mnie wszystko ok, jeździłem kilkunastoma AWXami i AVFami zanik kupiłem mojego i mam wrażenie, że mój się zbiera przynajmniej dobrze. Od znajomego passerati AWX jest w moim odczuciu słabsze, ale przebieg zegarowy 400kkm. Mój na pewno nie jest zamulony. Jedynie co to trochę na wolnych obrotach telepie budą tak od czasu do czasu i mam wrażenie, że to wina tej złej synchronizacji, jednak nie wiem czy to w ogóle ruszać, bo pali też od strzała. Aha i jeszcze temp silnika, pierwszy raz widzę, żeby diesel wg VAGa osiągał wartości powyżej 90st, a reszta myślę, że w normie.
Blachu Opublikowano 21 Listopada 2015 Opublikowano 21 Listopada 2015 Kolego przestaw ten kąt na 0 lub nawet na -2... Nie ma z tym dużo roboty, i możesz próbować jakie ustawienie najbardziej Ci odpowiada. Ale taka zmiana wyjdzie tylko na dobre. Jestem ciekaw jak wyglądałyby wartości tego synchro w logu dynamicznym, ale na pewno byłoby to deko więcej niz +5.5... Kiedyś u siebie miałem +3 i przestawiłem na -1.7, moja dupohamownia poczuła różnicę, zwłaszcza w górnych obrotach. Tunerzy przy strojeniu ustawiają ok -2
lukasz51237 Opublikowano 21 Listopada 2015 Autor Opublikowano 21 Listopada 2015 Logów dynamicznych nie robiłem, ale miałem lapka podpiętego w trakcie jazdy i jak dałem po garach to faktycznie kąt synchronizacji dochodził do 5.5. Aha i silniczek pracuje dosyć miękko, spalanie po przejechaniu 1200km wyszło mi 6.2 litra przy średnio dynamicznej jeździe i na kołach 235/45 R17 liczone nie komputerowo tylko wg tankowań, także myślę, że jest całkiem ok. Kolego przestaw ten kąt na 0 lub nawet na -2... Nie ma z tym dużo roboty, i możesz próbować jakie ustawienie najbardziej Ci odpowiada. Ale taka zmiana wyjdzie tylko na dobre. Jestem ciekaw jak wyglądałyby wartości tego synchro w logu dynamicznym, ale na pewno byłoby to deko więcej niz +5.5... Kiedyś u siebie miałem +3 i przestawiłem na -1.7, moja dupohamownia poczuła różnicę, zwłaszcza w górnych obrotach. Tunerzy przy strojeniu ustawiają ok -2 Ja mam wrażenie, że te wszystkie 130 PD mają słabszą górę. Dój bardzo dobry, a góra też ok, ale powyżej 3tys już aż tak nie ciągnie jak z dołu. U mnie też tak jest.
Blachu Opublikowano 21 Listopada 2015 Opublikowano 21 Listopada 2015 Pojedź na hamownie to zobaczysz czemu te silniki nie jadą tak fajnie powyżej 3000 rpm niuton szybko leci w dół... Ja nie napisałem że górną partię obrotów miałem po przestawieniu synchro wałka jak w big turbo... Ale tą różnicę poczułem. PS: Podjedź gdzieś na softa, auto zacznie już fajnie jeździć
lukasz51237 Opublikowano 21 Listopada 2015 Autor Opublikowano 21 Listopada 2015 Jak mocno dokręcić te 3 fasolki na wałku rozrządu, ewentualnie jakim momentem? No i jeśli u mnie kąt wynosi +5 to po poluzowaniu fasolek w którą stronę wałkiem kręcić? Ma minus to w prawo?
Blachu Opublikowano 21 Listopada 2015 Opublikowano 21 Listopada 2015 Zajrzyj tutaj: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/47585-b5-ajm-ustawianie-kata-synchronizacji-w-pd-fotostory/
lukasz51237 Opublikowano 21 Listopada 2015 Autor Opublikowano 21 Listopada 2015 W AJM jest dokładnie tak samo jak w AVF?
Dev Opublikowano 21 Listopada 2015 Opublikowano 21 Listopada 2015 Ustaw na -0.5...-1 VAG wyraznie Ci podpowiada ze zakres jest w przedziale -3...3 Przy takim ustawiebiu jak masz teraz moze byc oroblem z rozruchem silnika
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się