_Bartek_ Opublikowano 21 Listopada 2015 Opublikowano 21 Listopada 2015 Witam Jaka może być przyczyna trochę dłuższego kręcenia silnika podczas odpalania przy niższych temp.? Na starych wtryskach palił od strzała. Teraz wygląda jakby cofało się paliwo, albo jakby łapał gdzieś lewe powietrze. Wtryski wymienione na nowe, dopisane do sterownika bezproblemowo. Na ciepłym lub chociaż trochę rozgrzanym pali na dotyk.
h4cker Opublikowano 21 Listopada 2015 Opublikowano 21 Listopada 2015 Skoro piszesz, że przy niskich temp. gorzej odpala to w jakim stanie są świece? Wtryski fabrycznie nowe czy "nowe" bo regenerowane?
_Bartek_ Opublikowano 21 Listopada 2015 Autor Opublikowano 21 Listopada 2015 Nowe ze sklepu. Bosch z końcówką BD
h4cker Opublikowano 21 Listopada 2015 Opublikowano 21 Listopada 2015 Skoro nowe ze sklepu to sprawdziłbym: -czy przewody do wtrysków są dobrze dokręcone -nadmiary czy szczelne -pompę wstępną czy ma odpowiednie ciśnienie (jeżeli taka występuje) -sprawność świec I jeżeli wszystko okaże się sprawne to może być tak, że stare wtryski lekko podlewały i szybciej dochodziło do zapłonu a na nowych potrzebuje więcej paliwa.
_Bartek_ Opublikowano 22 Listopada 2015 Autor Opublikowano 22 Listopada 2015 W sumie pamiętam, że miałem jakiś błąd związany ze świecami, ale wyglądał na problem elektryczny. Sprawdzę najpierw to Dzięki Zdaje się, że wymiana wtrysków i słabe świece po prostu idą w parze w tym przypadku i najprawdopodobniej kończą się świece. Dzięki za pomoc
h4cker Opublikowano 22 Listopada 2015 Opublikowano 22 Listopada 2015 W sumie pamiętam, że miałem jakiś błąd związany ze świecami, ale wyglądał na problem elektryczny. Sprawdzę najpierw to Dzięki Zdaje się, że wymiana wtrysków i słabe świece po prostu idą w parze w tym przypadku i najprawdopodobniej kończą się świece. Dzięki za pomoc Sprawne i naładowane aku też ma duży wpływ na rozruch diesla w chłodne dni. Powodzenia.
_Bartek_ Opublikowano 22 Listopada 2015 Autor Opublikowano 22 Listopada 2015 Mechanik powiedział, że świece na bank są dobre. Wszystkie sprawne, nie miga kontrolka od świec. Sprawdzę je sposobem na kabelek i + i będę wiedział. Aku jest do wymiany od tamtej zimy ale póki co dawał radę...
piotrsob1 Opublikowano 23 Listopada 2015 Opublikowano 23 Listopada 2015 (edytowane) Sprawdzę je sposobem na kabelek i + i będę wiedział. W tych silnikach się tak świeczek nie sprawdza ! Jak dobrze pamiętam to są tam ceramiczne świeczki sterowane falą PWM, których napięcie robocze jest dużo niższe od 12 V i przy takim sprawdzaniu ( podanie na dłużej bezpośrednio plus 12V z aku) spowodujesz wysłanie ich w kraine wiecznego niebytu ) Ich sprawność monitoruje na bieżąco ECU silnika i jak nie krzyczy że coś ze świeczkami jest nie tak, to na bank są dobre Edytowane 23 Listopada 2015 przez piotrsob1
_Bartek_ Opublikowano 23 Listopada 2015 Autor Opublikowano 23 Listopada 2015 Sprawdzę je sposobem na kabelek i + i będę wiedział.W tych silnikach się tak świeczek nie sprawdza !Jak dobrze pamiętam to są tam ceramiczne świeczki sterowane falą PWM, których napięcie robocze jest dużo niższe od 12 V i przy takim sprawdzaniu ( podanie na dłużej bezpośrednio plus 12V z aku) spowodujesz wysłanie ich w kraine wiecznego niebytu ) Ich sprawność monitoruje na bieżąco ECU silnika i jak nie krzyczy że coś ze świeczkami jest nie tak, to na bank są dobre W przypadku takiego sprawdzania nikt nie trzyma kabla na plusie przez 10 minut Sent from my domofon using Tapatalk
piotrsob1 Opublikowano 23 Listopada 2015 Opublikowano 23 Listopada 2015 Pisząc "na dłużej" miałem na myśli kilka sekund, a nie 10 minut
_Bartek_ Opublikowano 23 Listopada 2015 Autor Opublikowano 23 Listopada 2015 A ja napisałem to w przenośni [emoji2] Sent from my domofon using Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się