petrosdbz20 Opublikowano 23 Listopada 2015 Opublikowano 23 Listopada 2015 Hej. Mam trzy pytanka, może głupie 1. Ostatnio często mam zaparowaną przednią szybę. Odpalam wtedy klimę (gwiazdka na wyświetlaczu), bo szybciej schodzi para. Czy to dobre rozwiązanie? Zimą? 2. Zawsze, jak ustawię na AUTO, to z automatu odpala mi się klima (gwiazdka ). Czy to normalne? 3. Dzisiaj zastałem przednią szybę oszronioną z obu (!) stron. Wg termometrów mamy około zera. Przy próbie odpalenia klimy gwizdka na chwilę się pojawiała i od razu gasła. Coś schrzaniłem, coś padło? Mam już ten samochód od dobrych paru miesięcy, a klimatronik wciąż jest dla mnie czasami zagadką
jacek70 Opublikowano 23 Listopada 2015 Opublikowano 23 Listopada 2015 Wszystko masz w porządku. Jak temp. spada poniżej 5°C to klimy nie załączysz. Tak jest w b5 zrobione.☺
Gość Opublikowano 23 Listopada 2015 Opublikowano 23 Listopada 2015 Potwierdzam,ponizej +5 klima nie odpali.
garf Opublikowano 23 Listopada 2015 Opublikowano 23 Listopada 2015 Zaraz Ale kompresor powinien raz na jakis czas pochodzic
jacek70 Opublikowano 23 Listopada 2015 Opublikowano 23 Listopada 2015 W b5 nie pochodzi i już- taki układ. A niby po co ma chodzić w zimie ? Tylko nie mów o smarowaniu.
Gość Opublikowano 23 Listopada 2015 Opublikowano 23 Listopada 2015 Pewnie to mial na mysli ale go uprzedziles)))
petrosdbz20 Opublikowano 23 Listopada 2015 Autor Opublikowano 23 Listopada 2015 Ok, dzięki Ale parująca szyba już mnie dobija :/
Gość Opublikowano 24 Listopada 2015 Opublikowano 24 Listopada 2015 No to moze czas wymienic filtr pylkowy albo masz nagrzewnice uszkodzona lub duza wilgoc w samochodzie.
zybi81 Opublikowano 24 Listopada 2015 Opublikowano 24 Listopada 2015 To nie tylko w audi, opel też to ma że klimy poniżej +5 nie odpalisz. Najlepszym rozwiązaniem jest wymiana filtra ew. jakiś płyn antyroszeniowy na szyby mo i jest przycisk nadmuchu na przednią szybę żeby szybciej puściło z rana. Jeśli nagrzewnica nie puszcza i w aucie jest sucho to nic już innego nie wymyślisz, poza tym odparowywanie klimą to wg.mnie nie jest dobry pomysł, bo osusza pow.,a jak wyłączysz to paruje ze zdwojoną siłą.
Gość Opublikowano 24 Listopada 2015 Opublikowano 24 Listopada 2015 a jak wyłączysz to paruje ze zdwojoną siłą oj tak wtedy jest sauna dopiero)))
jacek70 Opublikowano 24 Listopada 2015 Opublikowano 24 Listopada 2015 A co z płynem - ubywa ? Może to nieszczelność nagrzewnicy ?
Musafa Opublikowano 25 Listopada 2015 Opublikowano 25 Listopada 2015 (edytowane) A obieg powietrza jaki masz włączony wewnętrzny czy zewnętrzny ? Edytowane 25 Listopada 2015 przez Musafa
petrosdbz20 Opublikowano 26 Listopada 2015 Autor Opublikowano 26 Listopada 2015 (edytowane) Obieg zewnętrzny non stop. Co do nagrzewnicy, to głupio przyznać, ale nie mam pojęcia. Kiedy jest ona używana? Generalnie dmucha ciepłym powietrzem dopiero po rozgrzaniu silnika. Mam jeszcze pytanie odnośnie przycisku nawiewu na szybę (lewy górny róg). Czym to się różni od ustawienia strzałki na szybę? Mogę go używać bez żadnych zastrzeżeń? Edytowane 26 Listopada 2015 przez petrosdbz20
Gość Opublikowano 27 Listopada 2015 Opublikowano 27 Listopada 2015 Rozni sie tym ze daje ful nawiew i jak jest powyzej+5 do daje tez klime i osusza szybe,ponizej +5 nie rozni sie niczym od strzalki i ful nawiewu.
matush101 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Mi poniżej + 5 C też daje na full nawiew.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się