XelisT Opublikowano 1 Grudnia 2015 Opublikowano 1 Grudnia 2015 (edytowane) Cześć, mam czasami problem z odpalaniem, muszę pokręcić z 3-4 sekundy żeby odpalił, nie ważne czy to rano czy po jeździe. Wyczytałem gdzieś, że może to być spowodowane jakimiś popękanymi lutami przy włączniku świateł czy coś takiego, i żeby spróbować odpalać silnik na włączonych światłach, i faktycznie problem znikł jak odpalam na światłach, tylko teraz pytanie bo zgubiłem gdzieś tamten temat i nie pamiętam co trzeba było z tym zrobić, co to były za luty itp, ktoś coś wie ? Pozdrawiam Edit. Znalazłem temat. ( Na płytce w środku włącznika są 3 oporniki SMD w których lubią pękać luty. Popraw luty i autko będzie śmigać ). Mógłby mi ktoś pokazać na zdjęciu które to luty ? Chciałbym to poprawić. ( Tutaj jest temat jak rozebrać włącznik światła, są też tam zdjęcia - http://a4-klub.pl/index.php?/topic/28598-wlacznik-swiatel-rozbiorka-naprawa-podswietlenia/ ) Edytowane 1 Grudnia 2015 przez XelisT
cabanmat Opublikowano 1 Grudnia 2015 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Mi nie chce się wierzyć żeby problemy z rozruchem były spowodowane włącznikiem świateł A co do tematu... temat rzeka... akumulator, świece, czujnik temperatury cieczy,...
XelisT Opublikowano 1 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2015 Ciężko uwierzyć a jednak Nie tylko ja miałem taki problem, i po lutowaniu/wymianie włącznika świateł problem ustał. Ja jednak wolę sam to zrobić i dlatego pytam.
Majkeltaker Opublikowano 1 Grudnia 2015 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Czy tylko B6 ma takie dziwne powiązanie czy inne modele też?
lukasz51237 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Czy tylko B6 ma takie dziwne powiązanie czy inne modele też? Też słyszałem o tym problemie. W B5 masz inny włącznik świateł niż w B6. W B5 ten problem nie występuje.
lukaszooo Opublikowano 3 Grudnia 2015 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Problem wystepował głownie w b5 na pompie, o pompowtrysku jeszcze nie słyszałem.
lukasz51237 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Problem wystepował głownie w b5 na pompie, o pompowtrysku jeszcze nie słyszałem. Problem występuje w B6, nie w B5.
lukaszooo Opublikowano 3 Grudnia 2015 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Jeżdząc 3 lata B5 pewnie mi sie wydawało
lukasz51237 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Jeżdząc 3 lata B5 pewnie mi sie wydawało Musiałeś włączać światła, żeby samochód Ci lepiej odpalił, nie ważne czy zimny czy ciepły?
lukasz51237 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Opublikowano 3 Grudnia 2015 pozycja wystarczała. Myślałem, że to problem tylko B6, zwracam honor
XelisT Opublikowano 3 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2015 Był problem z odpalaniem, czasami odpalał na strzała, a za chwile już kręcił 3-4 sekundy. A jak zapaliłem światła to odpalał za każdym razem. Tak wyglądały popękane luty (1 zdj) i później naprawione ( 2 zdj) ale przy składaniu uwaliłem plastik w środku także i tak mam włącznik do wymiany, ale może komuś się przyda. i tutaj już zrobione. ( pierwszy raz miałem w ręku lutownice jak coś xd )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się