Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Częściowo nie działają zegary


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich serdecznie,

dziś rano wsiadam sobie do mojej a4, przekręcam kluczyk ii..i nic. Tzn odruchowo oczekiwałem tego piknięcia które zawsze u mnie następowało. Patrzę na deskę roździelczą a tam świeci się jedynie aku czerwone jak zawsze i jeszcze ręczny. Odpalam gasną te lampki...i to by było na tyle. Silnik chodzi a na zegarach pustka, brak obrotów, prędkości, temperatury i wskaźnik paliwa też poniżej 0 leży. Działa jedynie zegarek. Nie świeci się też podświetlenie podczas włączenia świateł.

Co może być przyczyną? Czy zegary do wymiany?

Dodam, że już wymontowałem je i jak to sprawdzić?

Opublikowano

Możesz włożyć inne i zobaczyć czy jest tak samo.

Miałem kiedyś tak samo w B5, pojeździłem tak z 3, 4 dni i problem sam zniknął.

Opublikowano

Jakie to zegary ? Jeśli to Jager to na 99% padają. A wtedy wymiana.

Opublikowano

Jakie to zegary ? Jeśli to Jager to na 99% padają. A wtedy wymiana.

A jakie to Jager? Jak to sprawdzić?

Możesz włożyć inne i zobaczyć czy jest tak samo.

Miałem kiedyś tak samo w B5, pojeździłem tak z 3, 4 dni i problem sam zniknął.

Niestety nie mam jak włożyć innych, podjadę chyba jutro do eletryka, może on cos poradzi.

Opublikowano

Jak tylna obudowa zegarów jest biała to jest Jager.

Opublikowano

To nie jaeger, bo rocznik auta to 95. Pewnie padły zegary. Z tego rocznika są dosyć tanie, więc może kup, i sprawdź czy zadziała.

Opublikowano

koledzy mam podobny problem ale z predkosciomierzem i kilometry robilem test zegarów chodzi wszystko wymienilem impulsator dalej to samo bledów nie ma . instalacja czy zegary ?

Opublikowano

Jak tylna obudowa zegarów jest biała to jest Jager.

Nie koniecznie. Zegary 8D0 919 XXX z białą obudową to UK-NSI

Opublikowano

Jak tylna obudowa zegarów jest biała to jest Jager.

Nie koniecznie. Zegary 8D0 919 XXX z białą obudową to UK-NSI

Racja nawet miałem taki gdy zmieniłem z 4 zegarków na 6☺
Opublikowano

Miałem ten sam problem, przyczyną były zegary

Opublikowano

Czyli wymiana licznika . Aha mając pin to normalnie zaprogramuje klucze do nowego licznika ?


Koledzy mam pytanie czyli jak kupilem licznik taki sam jak moj to moge vag comanderem 3,6 zgrac ze starego soft i wrzucic do nowego to nie bede mosiał kodowac kluczyków ? numery liczników są takie same

Opublikowano

Nie wiem jak w a6 c6 ale przy b5 się tak da zrobić.

Jeśli masz zegary Boscha rb8 to nawet bym nie kombinowal commanderem bo można je załatwić

Opublikowano

chodzi mi o audi a4 b5 rok 1998 czyli bezproblemowo . w swojej a6 c6 zmieniłem na po liftowe kolor tylko nie moge wgrac softu nowego przez vasa

Opublikowano

Jeżeli oba zegary są vdo to robisz klona i zegary działają bez programoiwania immo ;)

Opublikowano

dzieki kolego czyli tym comanderem zczytuje , zapisuje na dysku podlanczam nowy wczytuje do niego ten plik z dysku i git

Opublikowano

Dokładnie.

Po wgraniu wsadu odłącz zegary od zasilania na 15sek.

Opublikowano

wtyczki wyciagnąć czy kleme odłaczyć ?

Opublikowano

Starczy niebieską kostkę wypiac

Opublikowano

oki jeszcze raz dzieki


Witam licznik wymieniony zakodowany ale to samo i chyba do wymiany w skrzyni kolo napedzajace czujnik predkosciomierza ktos to robił w skrzyni 4x4 ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...