Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Szarpanie przy przyspieszaniu...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Pisze w imieniu kolegi gdyz on obecnie nie ma dostepu do internetu. Kolega posiada audi a4 b5 1995 rocznik z silnikiem 1.6 ADP. Gdy jedzie sobie prosta droga przyjmijmy 50km/h na 3 biegu i nacisnie pedal w podloge auto zaczyna przyspieszac i w pewnym momencie czuc takie szarpniecie. Mi osobiscie skojarzylo sie to z szarpaniem starych skrzyn automatycznych przy zmianie biegu. A wiec tak szarpnie sobie i przyspisza dalej... Sprawdzalismy i efekt jest ten sam na drugim i trzecim biegu. Nie mamy mozliwosci zdiagnozowac samochodu VAGiem wiec pisze bo moze ktos mial podobny problem i wie gdzie moze byc przyczyna... A moze po prostu ten typ tak ma... Zjawisko takie ma miejsce tylko i wylacznie przy "gwaltownym" przyspieszaniu gdy pedal gazu jest w podlodze... Jak przyspiesza sie spokojnie to nic takiego nie ma miejsca. Pozdrawiam.

Opublikowano

A świece i przewody sprawdzone może mają przebicie no i jak auto zasilane gazem to od razu wyczuje i będzie szarpać.

Opublikowano

u mnie na 2 biegu szczególnie na ledwo co zagrzanym silniku od 2 tyś przy wbiciu w podloge gdzies do 2-3.5 delikatnie poszarpuje (w odstępie co 1.5s.)

Opublikowano

i ja mam to samo od wczoraj:(

Na jedynce i dwojce przy gazie w podlodze szarpie raz ale dosyc mocno i zawsze przy okolo 1700 - 1800 obrotow. Na jedynce szarpie mocniej.

Panowie, pomocy co to moze byc?

Auto stalo prawie nie jezdzone przez 1,5 miesiaca.... wracam a tu taka niespodzianka:(

Opublikowano

u mnie to samo.. szarpie podczas gwałtownego dodawania gazu na każdym z biegów..prawdopodobnie jest to luz na mechaniźmie różnicowym..

przy gwałtownym odjęciu gazu takze szarpie ..?

Opublikowano

Nie, umnie tylko przy przyspieszaniu i tylko w granicach 1700 - 1800 obrotow.

To jest problem "silnikowy" na stowe nie naped...

znalazlem pod maska jedna jakby wtyczke z trzema oderwanymi kabelkami....

jak sie tu wstawia zdjecia?????? :confused4:

Opublikowano

Jak szarpie to może być potencjometr położenia przepustnicy, przepływomierz, lub zaśniedziałe końcówki wtyczek. Najlepiej podpiąć auto pod komputer.

Opublikowano

Panowie, co to za czesc z trzema oderwanymi kabelkami? to jest po stronie dolotu.... tak mi sie wydaje przynajmniej :confused4:

Czy te oderwane kabelki to moze byc przyczyna szarpania przy przyspieszaniu? Tylko gdzie je podłaczyc... pomocy :wallbash:

aV19gf80.jpg

Opublikowano

czesc wszystkim

W moim aucie wystapił podobny problem (szarpanie podczas przyspieszania),najgorzej w przedziale obrotow 2000-3000, jadac na benzynie konczylo sie szarpaniem , jadac na LPG ``strzelaniem`` w filter. Udalem sie do warsztatu naprawczego, tam po podpieciu pod komputer okazalo sie ze pojawily sie bledy (wszystkie cztery wtryski otwarte), po ich skasowaniu nie pojawily sie one na nowo , jednak po jezdzie probnej okazalo sie ze przerywanie podczas przyspieszania nadal ma miejsce, choc nie w takim juz nasileniu i skutkach....... Polecono mi zastosowanie preparatau czyszczacego wtryski ( do benzyny )..........

Opublikowano

Panowie, co to za czesc z trzema oderwanymi kabelkami? to jest po stronie dolotu.... tak mi sie wydaje przynajmniej :confused4:

Czy te oderwane kabelki to moze byc przyczyna szarpania przy przyspieszaniu? Tylko gdzie je podłaczyc... pomocy :wallbash:

aV19gf80.jpg

No Panowie to tak dla jasnosci, moze sie kiedys komus przyda: Trzy oderwane kabelki naleza do tzw czujnika map! U mnie to wlasnie byla przyczyna szarpania! Kabel zostal przegryziony przez jakiegos gryzonia :kwasny:

Na szczescie wszystko juz ok :good:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...