Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Gregory's Audi A5 3.0TDI Quattro


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Śliczne wozidełko. Gratulacje zakupu ☺

Opublikowano (edytowane)

PS. Coupety nie sprzedajesz ?

Coupeta na razie stoi w suchym garażu i nabiera wartości, co jakiś czas przepalę maszynę jak mam okazję. Ale ostatnio czasu nie ma i możliwości dalej przy niej grzebać. Sprzedać na razie nie zamierzam, chyba że się coś zmieni to dam znać ;)

szymeniu S-tronic radzi sobie z momentem 3.0TDI najlepiej jak auto jest nowe, a nie jak ma 130 czy 160k km przejechane jak ma większość używanych na mobile czy autoscout i tak na prawdę to nie wiadomo co się może popsuć przy tej skrzyni. Wiadomo w manualu może dwumas, sprzęgło. Ale dynamikę i moment w manualu czuć chuć chyba bardziej niż w automacie.

Dodatkowa informacja 3.0TDI 313PS wychodziły zazwyczaj w Tiptroniku, to coś znaczy. Ps. miałem okazję oglądać A6 3.0TDI Quattro S-line na pełnym wypasie z 313PS i to auto jest masakra. Jak odpaliłem to zgłupiałem, bo silnik i wydech brzmi jakby pod maską nie siedział w ogóle diesel.

U mnie jest aktywny układ kierowniczy, active lane assist, aktywny tempomat i asystent hamowania, już poprawiłem. Podobno te systemy działają na podobnej zasadzie, komunikują się ze sobą przesyłają dane na bieżąco i korzystają też z czujników parktronik. Kamera jest nad lusterkiem która czyta linie na drodze, radar w kratce zderzaka mierzy odległość do poprzedzającego auta.

Jeździ się na prawdę bajecznie, na dłuższej trasie człowiek się w ogóle nie męczy. Na aktywnym tempomacie auto samo hamuje i samo przyśpiesza w zależności od natężenia ruchu i od tego z jaką prędkością jedzie poprzedzające auto, jak napotka przeszkodę to samo zahamuje nawet mega awaryjnie do 0, a jak droga skręca a kierowca tego nie czyni to też auto samo skręca i rozlega się głośny gong z miganiem lampki ostrzegawczej. Jak dla mnie to jakiś matrix :decayed: Muszę się do tego przyzwyczaić.

Edytowane przez gregory
Opublikowano

Gratulacje jedna z piękniejszych.

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Piękne A5, marzenie :kox:

Co prawda nie mój kolor ale poza tym miazga.

Postarali sie panowie w Inglostadt

Co do skrzyni to ja miałem podobny dylemat przy szukaniu A6,

automaty z dużym przebiegiem to jednak ryzyko.

Manual ma też swoje zalety ,zawsze mniej spali :wink:

Gratuluje zakupu.

Opublikowano

No toś Gregory poleciał po całości! :kox: Piękna! Wypas! :good:

Opublikowano

Wiem...pójdę grubo. W zasadzie juz się boję. Napiszę to jednak bo mam odwagę.

Gregory Twoja furka podoba mi się bardziej niż Mirona.

:ph34r:

PS. Coupety nie sprzedajesz ?

Poziek - Ty śledzisz forum czy wpasza i przeglądasz wątki raz w roku

ja już nie mam B5 :grin:

Opublikowano

Poziek - Ty śledzisz forum czy wpasza i przeglądasz wątki raz w roku

Widzę, ze Cię ruszyło... :decayed:

Opublikowano

Fajna furka kolor silnik mega. Czemu z tyłu zderzak od przedlifta ?

Opublikowano (edytowane)

PS. Coupety nie sprzedajesz ?

Coupeta na razie stoi w suchym garażu i nabiera wartości, co jakiś czas przepalę maszynę jak mam okazję. Ale ostatnio czasu nie ma i możliwości dalej przy niej grzebać. Sprzedać na razie nie zamierzam, chyba że się coś zmieni to dam znać ;)

szymeniu S-tronic radzi sobie z momentem 3.0TDI najlepiej jak auto jest nowe, a nie jak ma 130 czy 160k km przejechane jak ma większość używanych na mobile czy autoscout i tak na prawdę to nie wiadomo co się może popsuć przy tej skrzyni. Wiadomo w manualu może dwumas, sprzęgło. Ale dynamikę i moment w manualu czuć chuć chyba bardziej niż w automacie.

Dodatkowa informacja 3.0TDI 313PS wychodziły zazwyczaj w Tiptroniku, to coś znaczy. Ps. miałem okazję oglądać A6 3.0TDI Quattro S-line na pełnym wypasie z 313PS i to auto jest masakra. Jak odpaliłem to zgłupiałem, bo silnik i wydech brzmi jakby pod maską nie siedział w ogóle diesel.

U mnie jest aktywny układ kierowniczy, active lane assist, aktywny tempomat i asystent hamowania, już poprawiłem. Podobno te systemy działają na podobnej zasadzie, komunikują się ze sobą przesyłają dane na bieżąco i korzystają też z czujników parktronik. Kamera jest nad lusterkiem która czyta linie na drodze, radar w kratce zderzaka mierzy odległość do poprzedzającego auta.

Jeździ się na prawdę bajecznie, na dłuższej trasie człowiek się w ogóle nie męczy. Na aktywnym tempomacie auto samo hamuje i samo przyśpiesza w zależności od natężenia ruchu i od tego z jaką prędkością jedzie poprzedzające auto, jak napotka przeszkodę to samo zahamuje nawet mega awaryjnie do 0, a jak droga skręca a kierowca tego nie czyni to też auto samo skręca i rozlega się głośny gong z miganiem lampki ostrzegawczej. Jak dla mnie to jakiś matrix :decayed: Muszę się do tego przyzwyczaić.

Żebyś nie zasnął podczas dłuższej wyprawy...;p Edytowane przez Binek1.8T
Opublikowano

Fajna furka kolor silnik mega. Czemu z tyłu zderzak od przedlifta ?

Dokładnie zderzak z tyłu jest przedliftowy, powinien być taki: https://data.motor-talk.de/data/galleries/0/12/7711/42899085/-kgrhqr-l4e64ki-cipboughl76tg-27-6428966143031859213.jpg

Opublikowano

Fajna furka kolor silnik mega. Czemu z tyłu zderzak od przedlifta ?

Dokładnie zderzak z tyłu jest przedliftowy, powinien być taki: https://data.motor-talk.de/data/galleries/0/12/7711/42899085/-kgrhqr-l4e64ki-cipboughl76tg-27-6428966143031859213.jpg

No właśnie nie do końca pierwsze roczniki poliftowe miały zderzak s-line przedliftowy tylni

Opublikowano

Fajna furka kolor silnik mega. Czemu z tyłu zderzak od przedlifta ?

Dokładnie zderzak z tyłu jest przedliftowy, powinien być taki: https://data.motor-talk.de/data/galleries/0/12/7711/42899085/-kgrhqr-l4e64ki-cipboughl76tg-27-6428966143031859213.jpg
No właśnie nie do końca pierwsze roczniki poliftowe miały zderzak s-line przedliftowy tylni

Przynajmniej jest kolejny powód do moda :)

Opublikowano

Jak będę modzić to już na RS5, nie opłaca się zmieniać tylni zderzak z powodu kosmetycznych różnic. Swoją drogą to przy tym aucie nie ma co robić jeśli jest S-line.

Przypuszczam, że w niedalekiej przyszłości wpadnie FMIC, bo jak oblukałem ten ori to jest jakaś kpina. Wydech też nie głupia sprawa.

Ale jak na razie to muszę się skupić nad podstawami czyli chipek. Chciałem 20" na lato ale ostatnio zacząłem się zastanawiać, bo na 19" jeździ się ogólnie fajnie, same zalety. Jednak gdy napotka się dziury to czuć je nawet na ustawieniu comfort, na 20" lepiej nie będzie z komfortem na pewno. Wiem.....wiem, A5 musi stać na szerokich kołach 20" to trzeba wykorzystać te nadkola, ale zobaczymy.

Opublikowano

Kolejna CDUC :):thumbup1:

Gratuluje zakupu!

Opublikowano

Co do przebiegu to nie mam jakoś mega dużo, bo jak kupiłem to miało 136k km. Jak na dwa lata auto to nie mało, ale niektórzy kupują z jeszcze większym przebiegiem. Co do manuala, to może faktycznie oszczędza także paliwo, to auto mnie zaskakuje, bo jak mi się nie spieszy i jadę powoli to jestem w stanie zrobić spalanie 5.6l/100km- na kompie. Nie wiem ile się to potwierdzi z rzeczywistością, ale właśnie jestem w trakcie sprawdzania. Czyli zatankowane po korek, jak się bak skończy to znów po korek.

Opublikowano

Co do przebiegu to nie mam jakoś mega dużo, bo jak kupiłem to miało 136k km. Jak na dwa lata auto to nie mało, ale niektórzy kupują z jeszcze większym przebiegiem. Co do manuala, to może faktycznie oszczędza także paliwo, to auto mnie zaskakuje, bo jak mi się nie spieszy i jadę powoli to jestem w stanie zrobić spalanie 5.6l/100km- na kompie. Nie wiem ile się to potwierdzi z rzeczywistością, ale właśnie jestem w trakcie sprawdzania. Czyli zatankowane po korek, jak się bak skończy to znów po korek.

Komputer oczywiscie troche zaniza ale moge potwierdzic. Spalanie mialem tez raz 6,2l /100 km. Wyliczone po ponownym tankowaniu. Celowo jezdzilem oszczednie. Opony letnie 245/45 R17

Opublikowano

Ja mam 19" 255 szerokie. To co mnie aktualnie wkurza to grzechotanie napinaczy przy odpalaniu. Nie zawsze, ale często się to zdarza. Przy takim przebiegu to nie powinno raczej nic się takiego dziać. Jak widać to inżynierowie z Ingolstadt nie poprawili nic chociaż chcieli.

Opublikowano (edytowane)

Kolego napinacz i łańcuch wymieniałem u mnie przy 145kkm. Poprawione napinacze były wsadzane dopiero od 03.09.2013

Jest nawet w bazie danych Audi akcja serwisowa TPI 2035906/4

Koszt wymiany w ASO 2500 €

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

Fajna furka kolor silnik mega. Czemu z tyłu zderzak od przedlifta ?

Dokładnie zderzak z tyłu jest przedliftowy, powinien być taki: https://data.motor-talk.de/data/galleries/0/12/7711/42899085/-kgrhqr-l4e64ki-cipboughl76tg-27-6428966143031859213.jpg

No właśnie nie do końca pierwsze roczniki poliftowe miały zderzak s-line przedliftowy tylni

Oj na pewno nie, lift to lift i zderzak jest inny. Oglądałem kilka poliftowych a - piątek i wiem co mówię. Ale ten przedliftowy jest nawet ładniejszy ;)

Opublikowano

Co to znaczy, akcja serwisowa, że zrobią ci to za darmo? :decayed: Skoro spartolili te pierwsze..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...