piti82 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Witam! Przedwczoraj podczas wymiany oleju dokręcając korek spustowy pękła miska olejowa:((( Pytam z ciekawości bo auto oczywiście na drugi dzień zostało poskładane do kupy, ale szczerze to się załamałem, bo gdyby to było daewoo albo fiat ( nieobrażając obu marek) to bym się nie zdziwił Ktoś miał podobny przypadek?
Kruk_89 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 jak to pekła miska? przy odkrecaniu pierwsze słysze. gwint kilka razy mi sie wyrobił ale to nie problem bo mechanik przegwintował na wiekszy i po bólu. ale żeby pękła miska olejowa to nie wiem jak to możliwe
piti82 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2015 (edytowane) jak to pekła miska? przy odkrecaniu pierwsze słysze. gwint kilka razy mi sie wyrobił ale to nie problem bo mechanik przegwintował na wiekszy i po bólu. ale żeby pękła miska olejowa to nie wiem jak to możliwe Haha też tak myślałem póki nie pękła. Gwint nienaruszony Edytowane 4 Grudnia 2015 przez piti82
Kruk_89 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 może już była pęknieta? a nie wiedziałeś nawet
piti82 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2015 Raczej pęknięta nie była, bo pod silnikiem suchutko A tak w środku... a taki widok ukazał się po ściągnięciu miski
jacek70 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Bez problemu idzie to pospawać od środka. Ja jak kupiłem furę to też miałem pękniętą misę. Została pospawać i trzyma do dziś. Przy okazji smok został wyczyszczony.
piti82 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2015 Rozważałem to natomiast auto byłoby unieruchomione przynajmniej 2 dni a na to pozwolić sobie nie mogę, drugiego wozidła też nie posiadam. zamontowałem jakiegoś chińczyka marki BLIC za 110zł i powiem szczerze że od oryginału nie różniiu się w żadnym miejscu, nawet wewnętrzne numery ma takie same, do tego uszczelka erlinga i wszystko działa, natomiast jak na rutynową wymiane oleju była to nie miła niespodzianka.
jacek70 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Jak to dwa dni. Fotki robiłeś na zdiętej misie. Zaraz po sesji foto trzeba było udać się na spawanie i już byś miał gotowe. Tylko poskładać.
jacek70 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 A to co innego , ale jutro do ogarnięcia o ile masz wolne . No i jak znajdziesz spawacza.
piti82 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2015 A to co innego , ale jutro do ogarnięcia o ile masz wolne . No i jak znajdziesz spawacza. Spoko, jak juz wyżej pisałem autko poskładane następnego dnia z nową miską, temat założyłem bardziej z ciekawości bo w poprzednim 23 - letnim Audi 80 byłoby nie do pomyślenia żeby miska pękła podczas dokręcania korka spustu
jacek70 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Tamte audi to inna sprawa , wykonane były z solidnej blachy a nie z papieru. ☺
piti82 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2015 Tamte audi to inna sprawa , wykonane były z solidnej blachy a nie z papieru. ☺ Z tym sie zgodzę, A80 to czołg nie do zdarcia jeśli sie tylko o niego dba i nie używa cześci ze sklepu "wszystko po 4 złote"
piotrsob1 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Opublikowano 6 Grudnia 2015 (edytowane) Ze też Wam się chce kręcić korki przy wymianie oleju Nie po to ktoś mądry wymyślił wysysarkę, żeby się z "jednorazowymi" korkami i gwintami, a teraz także michami się pietruszyć A swoją drogą to ktoś miał za dużo siły przy dokręcaniu korka jak pękła w ten sposób Edytowane 6 Grudnia 2015 przez piotrsob1
piti82 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2015 Ze też Wam się chce kręcić korki przy wymianie oleju Nie po to ktoś mądry wymyślił wysysarkę, żeby się z "jednorazowymi" korkami i gwintami, a teraz także michami się pietruszyć A swoją drogą to ktoś miał za dużo siły przy dokręcaniu korka jak pękła w ten sposób olej zmieniany był już 3 razy i do tej pory nie było z tym problemu a pozatym przyzwyczajony poprzednim audi że nawet w 20 letnim aucie wszystko działa nawet nie brałem wysysarki pod uwagę...następnym razem zastanowię się 2 razy:)
CCCO_fan Opublikowano 6 Grudnia 2015 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Chyba za duzo sily masz miska stalowa a aluminiowa to troche inny temat.
piti82 Opublikowano 6 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2015 Chyba za duzo sily masz miska stalowa a aluminiowa to troche inny temat.oczywiście że inny, ale nie można korka dokręcać palcami,trzeba użyć klucza. Uznaje że to jakiś marginalny przypadek i miałem po prostu pecha
CCCO_fan Opublikowano 7 Grudnia 2015 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Moze sie zdazyc, ,moze ktos przed Toba przecholował a Ty postawiłeś kropke nad i Apropo aut, dobre auta skonczyły sie na 2004 roku, dzis juz się takich nie robi.
Kruk_89 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Opublikowano 7 Grudnia 2015 ja bym powiedział że na 2000 roku ewentualnie jeżeli coś było produkowane od 96-02 lub też od 96-04 to tak ale to co zaczeło wychodzić od 2000 w góre to już ma przejechać 100 tysięcy a potem zarobek na częściach
piti82 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2015 Moze sie zdazyc, ,moze ktos przed Toba przecholował a Ty postawiłeś kropke nad i Apropo aut, dobre auta skonczyły sie na 2004 roku, dzis juz się takich nie robi. Dobrze że B6 się kwalifikuje, a B7 już nie:), a tak na poważnie to jak przyjdzie mi zmienić auto to będzie niezły zgryz...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się