Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Luźna klamka wewnętrzna


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Ma ktos zdjecie jak jest zamocowana ta sprężynka. Poprzedni własciciel mojej audicy musiał cos kombinować i wymontował tą spręzynke

Opublikowano

Witam. Ma ktos zdjecie jak jest zamocowana ta sprężynka. Poprzedni własciciel mojej audicy musiał cos kombinować i wymontował tą spręzynke

Przyłączam się do prośby, bo u mnie też sprężynki nie znalazłem i nie wiem gdzie i jaka powinna być.

Opublikowano

spoko panowie,też miałem ten problem i w gruncie rzeczy to 30 min pracy.. :)

Jak się ma zapasową sprężynkę albo wie jak on wygląda, to się zgadzam.

Problem w tym, że u mnie ta sprężynka gdzieś spierdzieliła i nawet nie wiem, gdzie ona powinna być założona, więc zdjęcie jakieś byłoby mile widziane.

Opublikowano

spoko panowie,też miałem ten problem i w gruncie rzeczy to 30 min pracy.. :)

Jak się ma zapasową sprężynkę albo wie jak on wygląda, to się zgadzam.

Problem w tym, że u mnie ta sprężynka gdzieś spierdzieliła i nawet nie wiem, gdzie ona powinna być założona, więc zdjęcie jakieś byłoby mile widziane.

Prawidłowo zamocowana jest w ten sposób

sprynka.th.jpg

A tak wyglada sprężynka w idealnym stanie

dscn8121.th.jpg

dscn8120.th.jpg

Opublikowano

Przyda się potomnym, bo ja już zakupiłem drugą klameczkę i zmieniłem sprężynkę :decayed:

Opublikowano

mam pytanie jak ta klamke sciagnac bo mam problem zeby ta linke od klamki rozlaczyc

Odkręcasz boczek od strony wewnetrznej klamki masz małą srubke, ponadto klamka trzyma sie na zatrzaskach

Opublikowano

Witam;) ja dzis sie uporalem z tym problemem. Za grosze dostalem na zlomie ta sprezynke i to jeszcze od anglika.... przelozenie trwalo z 15 min. Trzeba bacznie uwazac zeby nie pekla podczas zakladania.Pozdrawiam;)

Opublikowano

Jest to bardzo irytująca przypadłość z którą ostatnio się uporałem. Moja sprężynka miała pękniętą tylko końcówkę, ale nie wyobrażam sobie doginać i kombinować w tak twardej stali. Najlepszym, najprostszym wyjściem jest kupienie używanej klamki najlepiej od anglika to koszt około 20zł. Mam jeszcze jedną przydatną wskazówkę warto wiedzieć że metalowy uchwyt klamki rozłącza się w miejscu gdzie trzyma go plastik. Czasami można to przeoczyć i próbować na siłę wpychać tam nową sprężynkę :wallbash:

trudność: Łatwe

koszt: ok.20zł

czas: 20min.

Życzę przyjemnych napraw!

Opublikowano

witam nie bardzo rozumiem jak z tego plastiku ta klamke wyjac ja probowalem i nie idzie i musialem na sile ta sprezynke tam wlozyc Czy ktos umialby mi to wytlumaczyc bo drugi raz nie chce mi sie silowac z ta sprezynka z gory bardzo dziekuje

Opublikowano

a nie jest to za luźne chodzi czy klamka nie odbija za delikatnie bo ori jest twarda :mysli:

Opublikowano

klamka nie jest za luzna sprezyna jest twarda bo pochodzi od napinacza wiec nie moze byc mieka,klameczka lepiej odbija niz na orginalnej sprezynie poruwnanie z tylnych drzwi czy przednich pasazera.

Opublikowano

ja ostatnio malowałem klamki pod kolor nadwozia.. gdy je złozyłem to klamki od storny kierowcy i pasażera sa delikatnie luźne.. tzn zeby otowrzyc drzwi nie wystarczy tylko pociągnąć za górna cześć klamki a muszę przytrzymac element w ktorym jest zamek aby poprawnie otworzyc drzwi...

wiem ,ze w klamce od storny pasażera bylo jakiej zabezpieczenie z wyprofilowanej blaszki tworzącej jakby polokrągły kluczyk i za cholere nie wiem jak to zamontowac... potrafi ktos pomoc?

Opublikowano

no dobrze, to może inaczej: parę przystanków od mojego domu jest taki zakład ze sprężynami, pan mi powiedział że je dorobi jeśli ktoś chce. nie powiem za ile bo mi moderator skasuje posta:)

a wymiana tej sprężynki jest banalnie prosta, oto i komiks:

20100826628.jpg

1. bierzemy jedną sprężynkę

20100826627.jpg

2. idziemy do samochodu :)

20100826626.jpg

3. wykręcamy śrubkę z uchwytu

20100826624.jpg

4. wyciągamy takie coś...

20100826623.jpg

5. wykręcamy dwie śrubki i podnosimy tapicerkę do góry i tak trzymamy opartą np. na kolanie

20100826622.jpg

6. musimy odpiąć cięgno klamki

20100826621.jpg

7. zdejmujemy zapinkę (płaskim śrubokrętem podważamy brzeg)

20100826618.jpg

8. wypinamy linkę (uczymy się robić ostre zdjęcia)

20100826616.jpg

9. odciągamy wygłuszenie (taka pianka szara) i pod spodem wykręcamy czerwoną śrubkę obok głośniczka

20100826614.jpg

10. żeby wyciągnąć zespół klamki trzeba poluzować te przewody (wystarczy je odpiąć od body)

20100826609.jpg

11. wyciągamy trochę całą klamkę i zakładamy sprężynkę. nawet jak macie ułamany trzpień to będzie działać:)

20100826611.jpg

12. ale warto sprawdzić czy na pewno się nie zsunie i jest ok...

20100826612.jpg

13. ucinamy za długi wąs sprężynki cęgami i składamy. THE END

powodzenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...