Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 1.8t AVJ turbo padniete?


StrusLbn

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie a jak z ciśnieniem u mnie? Napewno nie jest za niskie bo juz miałem info ze 11 to minimum a mam po 13 z małym haczkiem na każdym cylindrze. Dzięki schemat :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Minimum to chyba 7,5

Też wyczytałem w Elsie ze 7,5 to minimum, tylko jak to wygląda w praktyce, skoro u mnie przy 11 cofa i gubi zapłony jak diabli.

Chyba że coś jeszcze dokłada się do tego, i nie mogę znaleźć co.

Zmienił bym już dawno silnik lub zrobił ten, ale mam opory, że po tym dalej będzie coś go bolało, tym bardziej że ten pomimo przebiegu, ładnie pracuje i nic nie wciąga oliwy, nawet napinacz i łańcuch dają radę. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zimnym silniku

Pomiar był zrobiony na ciepłym czy zimnym

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka

Koledzy i jak z tym ciśnieniem:-) ponawiam zapytanie :-)

Koledzy i jak z tym ciśnieniem:-) ponawiam zapytanie :-)

Koledzy i jak z tym ciśnieniem:-) ponawiam zapytanie :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odp ;) teraz mogę na spokojnie zająć się delikatnymi, kosmetycznymi ulepszeniami :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kupowałem bo tak dokładnie sprawdziłem ze luz jest na tyle nie wielki ze nie ma sensu. Ja turbo mam ori standard K03 i nabyta chwilę opuściłem zmianę. Trzeba trochę gotówki odłożyć i wtedy może będę coś myślał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...