kenzo30 Opublikowano 15 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2015 Najpierw zmienię ten filtr,jak nie pomoże wykręce świece,choć dziwna sprawa żeby na nowych świecach mierzyć szczelinę ale w dzisiejszych czasach wszystko możliwe:) a jutro powiem wam co z tym reduktorem czerwonym AC01 trochę krótko wytrzymał.
tomekb7 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Opublikowano 16 Grudnia 2015 ja mialem nowe swiece i szczelina byla na jednych po 0.6 mm a na drugich po 1 mm
kenzo30 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2015 No to różnica spora na tych świecach.Auto odebrałem od gazownika i powiedział ze reduktor jest ok i mam wyjezdzic gaz do zera, bo podejrzewa ze jakiś tam zawór ma winę, a na dodatek przypalili mi chyba sprzęgło bo brało bardzo wysoko ale się nie ślizga,a teraz ślizga się jak szalone wiec musze wymienić filtr paliwa oraz sprzeglo :-) macie jakiś sprawdzony zestaw do bexa i ile kosztuje komplet oczywiście bez dwumasy A świece też sprawdzę,bo to nic nie kosztuje,a będzie pewność że są ok.
Łukasz13 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Pewnie ten strzał z doładowania dobił sprzęgło . Jak będziesz jechał na właczenie tempomatu to niech to też Ci poprawią .
kenzo30 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2015 Ok Łukasz powiem im żeby to poprawili,ale to trochę potrwa bo trza nabierać kasę na nowe sprzeglo, na tym nawet logów juz nie da się zrobić :-)
Waść Kolorowość Opublikowano 29 Grudnia 2015 Opublikowano 29 Grudnia 2015 macie jakiś sprawdzony zestaw do bexa i ile kosztuje komplet oczywiście bez dwumasy Sądzę że z czasem poleci już dwumas ile auto ma przebiegu ?. Mając wszystko na wierzchu szkoda by nie zmienić dwumasy.1600 zł kosztuję Cię cały komplet sprzęgła Sachsa od 1.9tdi AWX, który pasuję P&P i wytrzymuję 300Nm przy 2000 obr/min.
kenzo30 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2015 Niestety nie dam się namówić na wymianę dwumasy,już tak raz zrobiłem w t4 i żałuję tego bardzo kupilem zestaw luka za 3600zl z wymianą(sam dwumas kosztowal1500zl.) i po 5tys.km.reklamacja której nie uznali i teraz jeżdżę na regenerowanej dwumasie(którą zasponsorowal mi sklep) Audi ma 145tys.km.pewnego przebiegu,wiec myślę,że dwumas jeszcze trochę potrzyma,ale nad sprzęgłem,łożyskiem oraz dociskiem się zastanowię, bo zestaw do mojego Bexa kosztuje 550zl
Waść Kolorowość Opublikowano 29 Grudnia 2015 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Niestety nie dam się namówić na wymianę dwumasy,już tak raz zrobiłem w t4 i żałuję tego bardzo kupilem zestaw luka za 3600zl z wymianą(sam dwumas kosztowal1500zl.) i po 5tys.km.reklamacja której nie uznali i teraz jeżdżę na regenerowanej dwumasie(którą zasponsorowal mi sklep) Audi ma 145tys.km.pewnego przebiegu,wiec myślę,że dwumas jeszcze trochę potrzyma,ale nad sprzęgłem,łożyskiem oraz dociskiem się zastanowię, bo zestaw do mojego Bexa kosztuje 550zl Nie namawiam, sugeruję U mnie póki co nie ma problemów.
kenzo30 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2015 Nie mialem na myśli ciebie tylko każdego kto będzie chciał mi zaproponować wymiany sprawnej dwumasy. Bo nie ma reguły ile ona wytrzyma jedne padają przy 200tys.km.a inne 400tys.km.
Waść Kolorowość Opublikowano 29 Grudnia 2015 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Bo nie ma reguły ile ona wytrzyma jedne padają przy 200tys.km.a inne 400tys.km. Regułą jest eksploatacja
kenzo30 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2016 Wklejam nowe logi z nowym ori filtrem paliwa bp 98 http://vaglog.pl/log_245869.html http://vaglog.pl/log_245870.html http://vaglog.pl/log_245871.html No i nadal mam problem z lpg. Gazownik sprawdził reduktor mówi ze jest ok.Później wyciągnął zawór w butli i wyczyścił go.Zalałem za 50zl gazu i było wszystko ok ciągnął na gazie do odcinki wyjeździłem gaz zatankowałem do fula i po okol 100-120 km. to samo czyli po wciśnięciu gazu w podłogę po chwili przełącza na bp.Może trzeba ustawić większe cisnienie na reduktorze? o ile sie nie myle to teraz jest 1,3bar jezeli tak to na ile zmienić?no i pozostało jeszcze strojenie ale najpierw muszę podjechać do turboelity na poprawke. log lpg ale nie do końca bo przełączyło na bp http://vaglog.pl/log_245872.html
Łukasz13 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Jedz popraw ten program, tak żeby nie było takiego przeładowania jak turbo wstaje, i żeby nie zapętlało wtrysków u góry bo czasy prawie 30 ms przy 5,3 tys obr to na lpg nie bedzie to normalnie jezdzić.
kenzo30 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2016 Ok podjadę do nich a powiedz Łukasz czy wymiana filtra na oryginał coś pomogla,bo widzę ze dalej cofa ten zapłon
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się