facien1 0 Opublikowano 9 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2021 Witam Panowie Mam to samo a4 b8 2.0 2012r CJCB. wymiana dużego i małego termostatu z aso nie pomogała a zaworu zwrotnego nie ma po lifcie. brak sił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzy0 15 Opublikowano 10 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2021 20 godzin temu, facien1 napisał: Witam Panowie Mam to samo a4 b8 2.0 2012r CJCB. wymiana dużego i małego termostatu z aso nie pomogała a zaworu zwrotnego nie ma po lifcie. brak sił Możesz szybkość nawiewu z auto dać na ręczne 2 i wtedy dużo szybciej się nagrzewa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzesiekB 0 Opublikowano 30 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2022 (edytowane) W dniu 10.12.2021 o 18:41, Krzy0 napisał: Możesz szybkość nawiewu z auto dać na ręczne 2 i wtedy dużo szybciej się nagrzewa. ? W dniu 9.12.2021 o 22:24, facien1 napisał: Witam Panowie Mam to samo a4 b8 2.0 2012r CJCB. wymiana dużego i małego termostatu z aso nie pomogała a zaworu zwrotnego nie ma po lifcie. brak sił Witam. Mylisz się w polifcie też jest zawór zwrotny tylko jest w wezu i trzeba go wyczuć. Ja wymieniłem też dwa termostaty z firmy behr i sytuacja się znaczącą poprawiła mianowicie przed wymianą nie dogrzewal się do 90 a jak już się udało to i tak zaraz spadło na 70 stopni. Po wymianie łapał 90 stopni ale jadąc z górki temp z 90 stopni spadała na 77. Wymieniłem znowu mały termostat ale z temp otwarcia 80 stopni nie 75 i już wolniej temp spada ale spada i też do 77 jadąc z górki bez gazu. Wymiana zaworu wg mnie nic nie da, pomaga tylko i eliminuje wszystkie problemy z temp odwrócenie tego zaworu lub zaciśnięcie węża jak komuś się nie chce go wyciągać z tego węża. Edytowane 30 Stycznia 2022 przez GrzesiekB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiktor5432 0 Opublikowano 7 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2022 (edytowane) . Edytowane 22 Grudnia 2022 przez Wiktor5432 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Berserker 3 Opublikowano 8 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2022 W dniu 10.12.2021 o 18:41, Krzy0 napisał(a): Możesz szybkość nawiewu z auto dać na ręczne 2 i wtedy dużo szybciej się nagrzewa. Szybkość na 2 a temp. jaką ustawić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzy0 15 Opublikowano 15 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2022 W dniu 8.12.2022 o 07:01, Berserker napisał(a): Szybkość na 2 a temp. jaką ustawić? Jam ma 21 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madridista Olb 0 Opublikowano 14 Stycznia Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia Może warto zostawić dla potomnych. Dziś pojawił się film odnośnie niedogrzewania się 2.0 TDI na przykładzie CGLC i CAHA, gdy termostaty wymienione na nowe i brak rezultatów. Te silniki ze względu na większą chłodniczkę EGR mają problem z trzymaniem temp. i nagrzewaniem się. Rozwiązaniem okazała się ingerencja w oprogramowanie komputera. Brak szczegółów podanych, ale myślę, że ludzie którzy mają pojęcie odnośnie oprogramowań będą wiedzieli co robić. Oto link: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 14 Stycznia Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia No to rzeczywiście warto obejrzeć A tak się cieszyłeś, że Bóg wie co Krzysiek podpowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się