Skocz do zawartości
IGNOROWANY

sprawdzenie swiec i zonk olej na świecach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam serdecznie zwracam sie do was z pytaniem po 1 wyciagajac kabel wn spadla mi guma z kabla ta co przyłącza sie do świecy była ona cała w oleju po drugie świeca druga od strony zderzaka byla juz sucha i guma na kablach trzymala sie sztywno odpalajac samochod bylo wszystko okej... w sumie tak jak zawsze auto na jałowym nie przerywa czasem przerywalo podczas jazdy ale mało czy pływajaca swieca w oleju to objaw szarpania braku jakby mocy wnioskuje ze jest to uszczelka pod pokrywa zaworów wiec teraz pytanie czy jestem to w stanie zrobic samemu czy lepiej dac to mechanikowi

nie mam klucza dynamometrycznego...... matrwi mnie spadniecie tej gumy z kabla wn kable kupowalem 2lata temu z ngk swiece tez ngk takie jak w ksiazce sam naprawiam auto to audi a4 b5 avant 1.8 125KM ARG pomocy :(

Opublikowano

wlasnie tak pomyslalem ze to moze byc do wymiany poniewaz cale na okolo mam napocone olejem z kurzem a w srodku bajoro oleju :D i przypomnialo mi sie jak bylem u brata w irlandii ze wlasnie u niego lezala uszczelka victor reinz do jego a3 1.8t a to jest ta sama uszczelka najbardziej widac spocenie z tylu gdzie wychodzi krociec temperatury.... a jeszcze tak odbiegajac od tematu gdzie znajduje sie czujnik predkosci wału korbowego i czujnik stukowy? miałem błedy ale sporadyczne brat powiedzial ze wszystko jest do skasowania i nie przejmowac sie bo wszystkie byly bledami sporadycznymi a jesli kiedys mialbym to robic samemu to na co uwazac ? jak dokrecac w sensie wiem ze nie na pałe... tylko z czuciem i dokrecac czy jakis sprawdzony sposob

Opublikowano

Jeśli masz zamiar grzebać przy aucie i przy delikatnych rzeczach warto sobie sprawić :) stówkę kosztuje :) ja dostałem nauczkę jak urwałem śruby od dekla sprzegła w moto :(

Opublikowano

koledze pewnie chodzi o klucz dynamometryczny ?

Opublikowano

uszczelkę kupowałem erlinga a siła dokręcenie pokrywy kluczem dynamometrycznym to 10 Nm wszystko dokładnie umyć odtłuścić i po problemie

Opublikowano (edytowane)

Problem zazegnany czysty silniczek i zaoszczedzone pieniadze ☺☺☺ odrazu banan na twarzy po ot_warciu maski okazalo sie ze uszczelka byla oryginal wv audi uszczelka zalona victor reinz silikon victor reinz a i przy okazji odkrylem ze peknieta mialem rure dolotowa filtra powietrza coz czasem i jakie pierdoly wychodza ?

Edytowane przez hektor1990dzn
Opublikowano
W dniu 17.01.2016 o 12:10, hektor1990dzn napisał:

Problem zazegnany czysty silniczek i zaoszczedzone pieniadze ☺☺☺ odrazu banan na twarzy po ot_warciu maski okazalo sie ze uszczelka byla oryginal wv audi uszczelka zalona victor reinz silikon victor reinz a i przy okazji odkrylem ze peknieta mialem rure dolotowa filtra powietrza coz czasem i jakie pierdoly wychodza ?

wytrzymuje ta uszczelka?

Opublikowano

Ja mam komplet uszczelki pod pokrywę i pod świece z reinza, 2 lata już jeżdżę i wszędzie suchutko ☺️

Opublikowano

Reiz ma uszczelki, czy wy to objechaliście tym silikonem ?

Opublikowano

Victor reinz, wpisz sobie w google ☺️

Nie wiem jak u mnie jest zrobione bo nie ja robiłem ?

Opublikowano

Coś jest ... Nie wiedziałem o tym, ale o ich silikonach słyszałem. Na mnie czeka montaż elring`a + silikon też z tej firmy :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...