Bakster 0 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 (edytowane) Witam, mój problem z audi a4 1.9 tdi 130ps b6 rok 2004 wygląda następująco czyli: odczuwalny spadek mocy następuje po pojawieniu się kontrolki check engine bywa tak że nawet bez załączenia jej to się objawia jedyne co sprawia że moc silnika wraca to wyłączenie i ponowne załączenie silnika ale niestety na jakiś czas. Dzieje się to przy różnych sytuacjach podczas jazdy lub po odpaleniu oraz przejechaniu paru metrów itp. Jeszcze co zauważyłem że ubywa mi olej z silnika a podejrzewam o to wadliwy zawór EGR może ma coś z tym wspólnego... Ponieważ jest tam bardzo mokro. Proszę o pomoc dla mojego Audi. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam wszystkich klubowiczów Edytowane 17 Grudnia 2015 przez Bakster Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Te spadki mocy to prawdopodobnie notlauf. Posprawdzaj podciśnienia, gruszkę turbiny i zrób logi dynamiczne 11 grupy. Ubytki oleju to norma w tdi, ile dolewasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bakster 0 Opublikowano 25 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2015 (edytowane) Oleju dolewam tak około 100 ml. To wszytko co mówisz mam wykonać w programie diagnostycznym VAG tak? Jeśli tak to najlepiej podczas jazdy czy wystarczy na postoju zrobić diagnostykę? Pytam bo jestem zielony w temacie. A tak po za tym jeszcze samemu coś pod maską pomajsterkować i po sprawdzać? Edytowane 25 Grudnia 2015 przez Bakster Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nik23 14 Opublikowano 25 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2015 (edytowane) Jesli masz notlauf to odczytaj błedy z silnika (engine). Przy pojawieniu sie trybu awaryjnego napewno będą błędy. Do posprawdzania sztanga turbo cisnienie vaku, przepływka, no chyba ze bedą błędy wskazujące na coś inne. Po pierwsze i najważniejsze rób logi wtedy coś pomyślimy bo zgadując można pół autka wymienić i nietrafić Edytowane 25 Grudnia 2015 przez nik23 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bakster 0 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 Lista błędów po podpięciu do komputera. Jak myślicie co to może być? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 Błąd zaworka n75. Musiałbyś go sobie podmienić z kimś kto też ma tdi i zobaczyć czy jest lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bakster 0 Opublikowano 1 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 Za co odpowiada ten zawór n75? Miałeś taki przypadek już? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 Tak w uproszczeniu to steruje on turbem Miałem taki przypadek tyle, że w VW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bakster 0 Opublikowano 1 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 Rozumiem lecz to ustnie jeden błąd a co z pozostałymi trzema? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nik23 14 Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 Za dużo masz tych błędów naraz coś, moim zdaniem albo zaniedbałeś sobie coś albo błędy są ze sobą powiązane. Sprawdziłbym przekaźniki w podszybiu,mich wtyczki przeczyścił, i sprawdź drożnośč odpływu z podszybia pod akumulatorem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bakster 0 Opublikowano 1 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 (edytowane) Właśnie kiedyś dopadło mnie urwanie chmury i zalało przekaźniki w podszybiu gdzie wymieniłem je na dobre choć używane i było ok do pewnego czasu. Po wizycie u mechanika zostało zrobione udróżnienie kanałów wodnych oraz uszczelnienie pokrywy którą kupiłem nową i sprawdzenie wiąski kabli. Pewnie po tym zalaniu nie może się podnieś Jestem umówiony już na kolejną wizytę u mechaniki gdzie tak jak mówisz będzie trzeba sprawdzić pozostałe miejsca. Edytowane 1 Lutego 2016 przez Bakster Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Skasuj błędy i sprawdź ponownie po tym jak się będzie coś działo z silnikiem , zawęzisz krąg możliwych przyczyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oleg Zhelem 0 Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Witam. Czy zawór EGR i zawór n75 to ten sam? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość harry19-19 Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Witam. Czy zawór EGR i zawór n75 to ten sam? oczywiście że nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się