Ralen Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2016 ani jeden ani drugi mechanik to nie Łukasz. Łukasz czasu nie miał niestety.Synchro w okolicach 0,0 ale trochę skacze w przedziale: 0,0 / -0,6 / -1,7. Dodam że przy odpaleniu auta coś mi popiskuje pod machą. Jak trochę przejadę i sie zagrzeje to już nie piszczy. Może coś z napinaczem i paskiem?Vacuum był wymieniany. Podciśnienia bije dobrze. Co do paliwa nie wiem, nie ma mi tego kto zmierzyć, łukasz nie ma do tego narzędzi.EGR ostatnio działał Łukasz. O ile pamiętam, chyba zostawiliśmy go w pozycji zamkniętej, a podciśnienia od naszego działania w ogóle tam nie było.
nik23 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Z braku czasu ja do tego sie nie dotykałem Toś mi teraz dał zagadke. Ja sie doszukiwałem fachowej ręki a tu kolejna niewiadoma. Synchro w okolicach 0,0 ale trochę skacze w przedziale: 0,0 / -0,6 / -1,7. Dodam że przy odpaleniu auta coś mi popiskuje pod machą. Jak trochę przejadę i sie zagrzeje to już nie piszczy. Może coś z napinaczem Coś dużo ci to synchro rozbiega zrób mi loga 004 jak ci tak skacze moze być ten g40 co wcześniej pisałem.Kiedy wymieniałeś rozrząd ile na nim najechane? Jesteś pewny speca co go zakładał?
Ralen Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2016 (edytowane) specja średnio jestem pewien. Mechanik który mieszka ze mną po sąsiedzku, kiedyś serwisował mi auto. Robił zawias, rozrząd itp. Rozrząd był zmieniony jakieś 30 tysięcy temu i 2 lata temu.Jeżeli chodzi o podszarpywanie przy dodawaniu gazu na 4 i 5 to dopowiem Ci jeszcze Rafał, że dzieje się tak raczej jak wcisnę pedał z dołu (+/- 1750 do 2000/2200 obr). Na wysokich obrotach pedał idzie na 4 biegu w podłogę i nie dzieje się nic. Co do kultury pracy, prysnąłem wczoraj konektorem po raz pierwszy na kostkę wchodzącą do głowicy z zasilaniem PD i ku mojemu zdziwieniu zaczął pracować równiej i nieco ciszej ale buja i poszarpuje dalej. Edytowane 14 Kwietnia 2016 przez Ralen
nik23 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Z tego co pamietam konektory miałeś doginane na pd,sam juz niewiem tyś tam już dużo przegrzebał w tym aucie. Dolot szczelny? Ic szczelne? Spróbuj ten g40z jakim kolegą podmienić, przepływke masz wymienioną, ale odpenij, niemam pomysłu co jeszcze zostało
Radex121 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Tak tylko napisze może cie to nakieruje . Ja miałem tez szarpania takie jak by się silnik dławił okazało się ze klapa gasząca była cała luźna i przytykała dolot na wysokich obrotach tego nie było czuć tylko przy niskich
Ralen Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2016 (edytowane) Z tego co pamietam konektory miałeś doginane na pd,sam juz niewiem tyś tam już dużo przegrzebał w tym aucie. Dolot szczelny? Ic szczelne? Spróbuj ten g40z jakim kolegą podmienić, przepływke masz wymienioną, ale odpenij, niemam pomysłu co jeszcze zostałoNie chodziło mi o konektorypd pod deklem tylko o te wiązkę która wchodzi w głowice. Ta co się ja odkręca.Dolot niemal idealnie szczelny. Minimalny ubytek słychać ale praktyczynię trzyma napompowane ciśnienie. Radek jak to była luźna? Jak mam to posprawdzac? Edytowane 14 Kwietnia 2016 przez Ralen
nik23 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Nie chodziło mi o konektorypd pod deklem tylko o te wiązkę która wchodzi w głowice. Ta co się ja dokręcaWiem o co ci chodzi wykluczam dalszą część wiązki
Radex121 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Tu na zdjęciu na czerwono zaznaczyłem ten element ten odcinek nie był usztywniony tylko wszystko było luźne [/url]">http://http://www.tinypic.pl/oi78b9v1v4c3'> jeżeli ci tu nic nie lata to jest dobrze
lukaszooo Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 A wedlug mnie telepie bo ma przyciski klimatronika wytarte. Co to ma do telepania ? Po pierwsze szklanki, po drugie walek, po trzecie conajmniej 400 tys przebiegu tyle pokazal vag wiec moze byc wiecej, po czwarte 15 lat. Ja bym sobie darowal bo wsadziles juz naprawde duzo kasy a wedlug mnie nie warto.
nik23 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 A wedlug mnie telepie bo ma przyciski klimatronika wytarte. Co to ma do telepania ? Po pierwsze szklanki, po drugie walek, po trzecie conajmniej 400 tys przebiegu tyle pokazal vag wiec moze byc wiecej, po czwarte 15 lat. Ja bym sobie darowal bo wsadziles juz naprawde duzo kasy a wedlug mnie nie warto. Coś w tym jest
Ralen Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Tu na zdjęciu na czerwono zaznaczyłem ten element ten odcinek nie był usztywniony tylko wszystko było luźne [/url]">http:// jeżeli ci tu nic nie lata to jest dobrze Tu jest git. Sztywno. We wtorek dojedzie do mnie mój kabel to porobię logi od nowa w momencie gdy przerywa. Rafał wymień mi które grupy potrzebujesz. Łukasz dziś wymieniłem podnośnik szyby. Pierniczylem się 4 godziny ale zrobiłem musze tylko ramkę trochę poprawić bo uszczelka mi nie dolega tak jakbym chciał i delikatnie syczy powietrze.
nik23 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Rafał wymień mi które grupy potrzebujesz.Standardowo statyczne 13 23 004I zrób 004 i przygazuj zeby bylo widac jak to synchro rozbiega. Chyba ze ci sie chce to porób dynamiczne, ale problemów z turbo niemasz, a przepływka wymieniona, egr odcięty,
Ralen Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2016 zrobie Ci dynamicznego w momencie gdy auto mi się dusi na 4 biegu. Powiedz tylko które GR.Statycznie zrobie 13 23 04dynamicznie które ? 03 04 ? 13 23 ?
nik23 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 000 008 011 dynamiczne A statyczną 004 zrób dwa razy raz z 013 023 a raz osobno i przegazuj pare razy by bylo widać jak synchronizacja skacze
Ralen Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2016 (edytowane) 000 008 011 dynamiczne A statyczną 004 zrób dwa razy raz z 013 023 a raz osobno i przegazuj pare razy by bylo widać jak synchronizacja skacze oki, dotarł kabelek, zrobiłem Ci logi dziś. Statyczne są w momencie gdy autem telepie na jalowym + przegazowka Dynamiczne są robione na 4 biegu w momencie gdy dławi mi się auto. Na 3 jest ok więc bez sensu robić. Nie podobają mi się 50tki w gr 23. Grupa 003, 004, 011: http://vaglog.com/log_259159.html Grupa 004: http://vaglog.com/log_259160.html Grupa 000, 008, 011: http://vaglog.com/log_259161.html Grupa 013, 018, 023: http://vaglog.com/log_259162.html Grupa 000: http://vaglog.com/log_259163.html Grupa 013, 023, 004: http://vaglog.com/log_259164.html Grupa 004: http://vaglog.com/log_259165.html Grupa 000, 008, 011: http://vaglog.com/log_259166.html Edytowane 19 Kwietnia 2016 przez Ralen
nik23 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 (edytowane) Bipy rzeczywiście aż pod 70 to juz niezadobrze. Spróbuj konektory podoginać A synchro troche duzo na jałowym odbiega, bez przegazówki skacze od 0,0 do -1,6 moze czujnik moze napinacz, ale to raczej niepowinno powodować problemów, Nie wali ci zadnymi błędami przepływki? Czy jak sie dławi dymi? Turbo deczko przeładowuje to tez nie problem, Edytowane 19 Kwietnia 2016 przez nik23
Ralen Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2016 (edytowane) nie no nawet nie piardnie nigdy nie zaobserwowałem dymu jak mu wdepnąłem. Konektory były doginane, ale wiesz jak to jest... myślę że warto byłoby może zapodać im jakiegoś konektora na styki czy coś (o ile można to zastosować pod deklem), a jak nie to po prostu je przeczyścić.VNT było czyszczone, nie wiem jak to możliwe że przeładowuje. Ze sztangą nic nie było kombinowane a jak łukasz wyczyścił turbawe to podobno było OK. Czyścilismy to raptem 2 miesiące temu. Buja na jałowym(może to uszczelniacze?) i dusi się z dołu jak mu depnę. Powyżej 2000/min problemu dławienia nie ma.Co sugerujesz... Podmiankę czujnika zrobić ? jak nie pomoże to wtedy ewentualnie napinacz? Wiem że jak rano odpalam auto to na zimno piszczy mi pod maską. Jak się rozgrzeje do 90 to pisk ustępuje.Co do przydławienia się masz jakieś pomysły ?Może dawkowanie paliwa? Dziś zrobiłem skanowanie błędów i jedyny błąd jaki wywalił w bloku silnika to Intermidient poduszki pod silnikiem. Edytowane 19 Kwietnia 2016 przez Ralen
nik23 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Grupa 000, 008, 011: http://vaglog.com/log_259161.html czy normalnie trzymales gaz w podlodze i sam silnik tak nie wchodził na obroty czy tylko wciskales i puszczales gaz?W logu zadnego problemu nie widze poza tymi bipami poza normą, Moze coś z listwą elektryczną pd i to moze powodować to dlawienie ale czemu akurat na czwartym biegu? A na innych nie? . Buja na jałowym(może to uszczelniacze?) i dusi się z dołu jak mu depnę. Powyżej 2000/min problemu dławienia nie ma. Co sugerujesz... Podmiankę czujnika zrobić ? jak nie pomoże to wtedy ewentualnie napinacz? Wiem że jak rano odpalam auto to na zimno piszczy mi pod maską. Jak się rozgrzeje do 90 to pisk ustępuje. Co do przydławienia się masz jakieś pomysły ? Może dawkowanie paliwa? Raczej uszcżelniacze by tak szybko nie padłychyba ze je ktoś uwalil przy wkladaniu ale wtedy korekcje byly by wyzsze,Problem wedlug mnie jest gdzieś w wiązce pd i bipy i dlawienie sa powiązane, czujnik zostaw w spokoju chyba ze masz z kim podmienic ( tak bez kupowania) zlokalizuj co ci piszczy czy napinacz wielorowkowego czy sprzeglo altka, klimy czy napinacz paska
Ralen Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2016 (edytowane) czy normalnie trzymales gaz w podlodze i sam silnik tak nie wchodził na obroty czy tylko wciskales i puszczales gaz? W logu zadnego problemu nie widze poza tymi bipami poza normą, Moze coś z listwą elektryczną pd i to moze powodować to dlawienie ale czemu akurat na czwartym biegu? A na innych nie? Ten log robiony był w ten sposób: 4 bieg, 1500 obr i pedał w podłoge. Wtedy zaczynało się dławienie. Ciągnąłem go do 2200-2300 obr na 4 biegu i odpuszczałem gaz bo powyżej 2k już problemu nie było więc nie widziałem sensu cisnąć auta na 4 biegu dalej. 3,5k obrotów to prawie 150 km/h na szafie u mnie. W jednym logu zrobiłem tak 3 razy. 1500 i but do 2k+ później hamowanie do 1500 i but ponownie. EDIT: ps. a może to cos z podciśnieniami ? zauwazyłem dziś ze mam rozszczelniony układ bo syczy mi w jednym miejscu i spróbuję to wyeliminować na dniach. Turbo nie ma nic do tego bo czy odepnę wąż czy nie, i tak buja. Basic Setings to tylko potwierdza jak sztanga opada. Wiem ze jak podczas pracy na jałowym ręką przymknę klapkę gaszącą to silnik się przydusza, pracuje bardziej twardo ale równiej Edytowane 19 Kwietnia 2016 przez Ralen
nik23 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Klapa gasząca zmniejsza ilość powietrza jak przymykasz. Przymykanie klapy poprawia prace silnika gdy walek szklanki zuzyte. Podciśnienie turbem steruj, egr i klapą gaszącą, turbo na logu niebylo widać zadnych dużych problemów, egr masz niedziałający a klapa tylko w momencie gaszenia dziala, moze dolot masz gdzieś dziurawy i ciśnienie ucieka, Te bipy mi sie strasznie nie podobają, pompki masz przeciez po regeneracji.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się