maniekaudia4 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Opublikowano 27 Grudnia 2015 (edytowane) błąd 01268 - Quantity Adjuster (N146) występuje nadal ???Różnica w regulacjiPrzyczyny:- uszkodzona pompa wtryskowa (lub nastawnik)- przerwa w ciągłości przewodów lub zwarcie w instalacji do pompy1 jaka jest aktualnie wartość kąta początku wtrysku i dawka paliwa?2 ściągany był nastawnik z pompy wtryskowej ?Diagnostyka VAG: [01] > [08] > [001]sprawdź napięcie czujnika przesuwki regulacyjnej001 - jałowy bieg (dawki wtryskiwanego paliwa)1 Obroty silnika [780 do 903/min]2 Dawka wtryskiwanego paliwa [3 do 9 mg/skok]3 Napięcie z czujnika drogi przesuwki regulacyjnej [1,45 do 1,90V]4 Temperatura płynu chłodzącego [80 do 110°C]Wskazanie dawka wtryskiwanego paliwa - Poniżej 3 mg/skok - Za duża wydajność pompy wtryskowej. - Powyżej 9 mg/skok - Silnik zbyt zimny - Za mała wydajność pompy wtryskowej.Wskazanie napięcia czujnika drogi przesuwki regulacyjnejPoniżej 1,45 V - Za duża wydajność pompy wtryskowejPowyżej 1,90V - Silnik zbyt zimny - Za mała wydajność pompy wtryskowej.przyda się też do niewielkich korekcjiwybierami 1-engine11 login i tu wpisujemy zaleznie od silnika 12233( sa tez inne loginy)10 adaptacjaW adaptacji zaczynamy od1 - dawke paliwa- można podnieść będzie mocniejszy2- ustawiamy wolne obroty silnika3- wspolczynnik wypelniania EGR (podajac graniczne wartosci mozna go wylaczyc calkowicie)4- przesunięcie kąta wtrysku5 - dawka startowa ma wplyw na uruchamianie silnika12 -czas grzania świec żarowych Edytowane 27 Grudnia 2015 przez maniekaudia4
lukaszooo Opublikowano 27 Grudnia 2015 Opublikowano 27 Grudnia 2015 (edytowane) Kopiuj/wklej z manuala lepiej bylo podac link do calosci.... Z turbina to jest jakas pier**la bo nie mozliwe zeby nic nie dmuchala, skoro nie ma efektow to ecu jest caly czas w awaryjnym. jak logujesz 11bs to sztanga pracuje gora dol ? Robilas cos z dawka paliwa ? Edytowane 27 Grudnia 2015 przez lukaszooo
maniekaudia4 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Opublikowano 27 Grudnia 2015 większość informacji mam zapisane na kompie, dlatego nie podałem linków jeśli komuś potrzebne to znajdę Przynajmniej podane są jakieś konkretne informacje dotyczące diagnostyki, może się przydadzą.
Patrycja Miętkiewicz Opublikowano 27 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2015 Witam dzięki za odpowiedzi. Dawka paliwa zmieniona na 3.4 Sposób jak na filmiku 'mlotkiem po pompie ' Z tym że przy regulacji temperatura silnika na vagu pokazywała 73 stopnie i nie chciał sie więcej zagrzac.. Teraz ciepły zimny pali okej. Jak daje 011 to na on/off sztanga chodzi. Możliwe jest żeby sztanga chodziła a geometria była zapieczona? Cały czas mam wrażenie że ECU jest w trybie awaryjnym Zauważyłam też że przy odpaleniu nie ważne cy silnik nagrzany Czy nie troszkę przebiera na obrotach ale przyjadę kawałek i chodzi rowno. Po ponownym odpaleniu znowu lekko kuleje
lukaszooo Opublikowano 27 Grudnia 2015 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Kat wtrysku jaki masz ? Tzn grupa 00 bs. Tak mozliwe ze sxtanga sie porusza ale podczas jazdy sie przycina i wpada w awaryjny. Zgas silnik, odpal wlacz logowanie i dopiero zacznij ruszac, wklej takie dlugie cudo i powiemy ci kiedy wpada w awaryjny.
Patrycja Miętkiewicz Opublikowano 28 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2015 Kat pamiętam chyba 38. Czyli tak logi gr bs00 po odpaleniu auta. I coś jeszcze robić?
lukaszooo Opublikowano 28 Grudnia 2015 Opublikowano 28 Grudnia 2015 Nie zle napisalem grupa 11 odrazu po odpaleniu i przejedz sie kawalek.
Patrycja Miętkiewicz Opublikowano 28 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2015 Ok ale gr 11 logowanie i jazda ze zmianą biegów? Czy tak jak dynamicznie na 3 biegu gaz do oporu?
lukaszooo Opublikowano 28 Grudnia 2015 Opublikowano 28 Grudnia 2015 Poprostu odpal cieple auto zalacz log grupy 11 i sie przejedz, jesli wpada w awaryjny przy ok 3000rpm to masz zapieczone kierownice.
Patrycja Miętkiewicz Opublikowano 28 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2015 (edytowane) tu zarzucam 3 logi do twojej analizy http://vaglog.pl/log_244856.html http://vaglog.pl/log_244857.html http://vaglog.pl/log_244858.html cały czas mam błędy 00542 - Needle lift Sensor (G80) 30-00 - Open or Short to Plus 01268 - Quantity Adjuster (N146) 35-10 - - - Intermittent 00553 - Mass Air Flow Sensor (G70) 31-00 - Open or Short to Ground ------------------------------------------ Ten środkowy log zrobiony jest na czwartym biegu od 1500rpm do póki 4km prostej się nie skończyły Edytowane 28 Grudnia 2015 przez Patrycja Miętkiewicz
koloboro Opublikowano 28 Grudnia 2015 Opublikowano 28 Grudnia 2015 Najpierw usuń usterki ktore powodują te błędy. Przy takich bkedach nic dziwnego ze ecu wchodzi w awaryjny.
lukaszooo Opublikowano 28 Grudnia 2015 Opublikowano 28 Grudnia 2015 542 - czujnik wznosu wtryskiwaczy g80 1268 - nastawnik dawki n146 553 - przepływomierz masowy powietrza Na pierwszym logu masz awaryjny, na drugim jest ok więc wychodzi na to ze masz zabrudzone kierownice.
Patrycja Miętkiewicz Opublikowano 28 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2015 Czyli jutro turbo na stół.. A co do błędów to od czego zacząć? I jak sie z nimi uporać? Wracając do turba. Nie ma szans dobrze poganiac audi żeby się przeczyscily? Dziwne jest to że sztanga chodzi naprawdę lekko w obie strony.
febipl Opublikowano 28 Grudnia 2015 Opublikowano 28 Grudnia 2015 A czy błędy były kasowane? Wiem że to głupie pytanie ale wygląda to tak jakby nikt nie wykasował ich po rozpięciu wtyczek i ponownym podpięciu.
Patrycja Miętkiewicz Opublikowano 28 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2015 No masz rację pytanie głupie Błędy usunięte pojawiają się na nowo lecz dziś raz usunęłam i nie wskoczył spowrotem.. Dopiero po przejażdżce ponownie wywalilo je.
febipl Opublikowano 28 Grudnia 2015 Opublikowano 28 Grudnia 2015 Tak pytam, bo to typowy zestaw po odpięciu kostek od pompy i wtrysku sterującego. Może warto poszukać przyczyny we wtyku od pompy.
Patrycja Miętkiewicz Opublikowano 29 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2015 We wtyku? Masz na myśli ta kostkę od pompy na 7 pin? Do pompy idzie jeszcze wtyczka na 3 pin. O tych mówisz?
febipl Opublikowano 29 Grudnia 2015 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Sprawdź obie. Ta 3 pin to kostka od wtrysku sterującego, a 7 pin idzie do kompa i przepływki. Warto im się przyjrzeć, bo może się okazać że te błędy to brak styku na którymś z pinów. Rozłącz, wyczyść i obejrzyj przewody przy nich (syf na pinach albo poprzecierane przewody i dzieją się cuda)
Talib13 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Jak kolega wyżej sprawdzić przewody i pozbyć się błędów turbo zostawiłbym w spokoju skoro jest błąd przepływki to ECU otrzymuje błędne dane i tryb awaryjny bez usunięcia błędów nie pójdziemy dalej, takie moje zdanie
lukaszooo Opublikowano 29 Grudnia 2015 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Błąd moze być przez odpiecie wtyczki. Dopóki turbo dobrze nie dmucha to nie da sie sprawdzić przepływki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się