Trzciniak0 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Witam, powiedzcie mi czy pompki do wymiany? Trzęsie autem ma jałowym, poniżej wrzucam logi. http://vaglog.pl/log_243717.html
piotrsob1 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Log strasznie krótki i chyba robiony na obrotach powyżej 1700, bo korekcje się nie zmieniają Powtórz te same grupy jeszcze raz , w momencie kiedy telepie silnikiem ( oczywiście na biegu jałowym ) Jak już będzie mocno telepać to dopiero przegazuj z 15 sekund i loguj dalej na wolnych aż znowu zacznie się telepanie . 1 i 4 PDek niedomagaja Czwarta pompka jest mocno na minusie więc nie wiem dla czego niby nie domaga ? Wartość na niej wynika z sumy plusowych korekcji na pozostałych, z których pierwsza ma najwyższe I to właśnie na pierwszym cylindrze jest problem, prawdopodobnie to wina uszczelnień pompowtrysków, więcej powiem jak dasz jeszcze raz tego loga
Trzciniak0 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2015 Dzięki za szybkie odpowiedzi. Zrobie tak jak mówisz tylko wieczorkiem. Druga sprawa mówicie ze na 1 wartość wysoka. Gdy zamieniłem 4 z 3 to miałem nisko wartość, ale wtedy była wartość na 3cyl 2.99. Dobra jak mówisz tak zrobie tylko wieczorkiem. Jeszcze jedno uszczelniacze wymieniałem 2 dni temu. logi na jałowym http://vaglog.pl/log_243847.html Widze nie zapisało mi grupy 18,23. A tutaj są logi jak wracałem do domu po miescie. http://vaglog.pl/log_243846.html
piotrsob1 Opublikowano 19 Grudnia 2015 Opublikowano 19 Grudnia 2015 (edytowane) Na bank jest problem z uszczelnieniem pompowtrysków w głowicy Korekcję jeżdżą w bardzo dużym zakresie, szczególnie na pierwszym cylindrze Piszesz że uszczelniacze wymieniałeś dwa dni temu , to wcale nie znaczy że musi być dobrze , zadam parę pytań : 1- Jak wygląda zużycie gniazd pompek w głowicy, nie są nadmiernie wyrobione, albo nie mają ostrych krawędzi mogących uszkodzić nowe uszczelniacze podczas montażu pompek ? 2- Wyczyściłeś dokładnie z nagaru powierzchnie oporowe pompek i głowicy ( to te powierzchnie do których przylega mosiężna czy tam brązowa podkładka termiczna ) ? Czym większa szczelność w tym miejscu , tym lepsze warunki pracy dolnego uszczelniacza pompki ( brak dużej pulsacji ciśnienia, powodującej bardzo szybkie zużycie dolnego uszczelniacza i przedostawanie się spalin do szyny paliwowej w głowicy ) A to właśnie spaliny w szynie paliwowej powodują taką jazdę z korekcjami bo zakłócają proces napełniania pompek paliwem. A jak mechanizmu korekcji już nie starcza to telepie motorownią bo dawki paliwa na garach nie równe, albo wręcz co parę obrotów gubi wtryski i chodzi na trzech garach 3- Śruby mocujące pompki wymienione na nowe i procedury ustawiania , dokręcania pompek i ich regulacji wykonane zgodnie z instrukcją serwisową ? Więcej na ten temat: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/295429-bpw-telepanie-motorem-na-biegu-jalowym/ Edytowane 19 Grudnia 2015 przez piotrsob1
Trzciniak0 Opublikowano 19 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2015 Dobra zamawiam ponownie uszczelniacze:) Śrub nie zmieniałem Dobra wróce z tematem jak po zakładam to wszystko:) Dzięki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się