gregor10 12 Opublikowano 24 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2015 Pierwszym elementem który warto zmodyfikować jest DP (zainteresowani priv), Do downpipe zrobić możemy SOFT i mamy mocny przyrost mocy w całym zakresie obrotów Melduję się u Ciebie na wiosnę Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mertruve 0 Opublikowano 24 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2015 A co sądzicie o takim gotowym zestawie fmic? Spełnia to swoją rolę? Nie kosztuje fortuny a może usprawnić jazdę? http://fmic.pl/audi-zestawy-dedykowane/993-bmw-e46-diesel.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 12 Opublikowano 24 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2015 To jest niskiej jakosci zestaw który pasuje jak świni siodło Zaoszczędzisz 400-300zł a potem będą problemy bo nie będzie pasować a jakoś trzeba go zamontować.... Uwierz nie warto Dołóż i zamontujemy taki jak przystało na B7-ke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mertruve 0 Opublikowano 25 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2015 Fajnie, że się udzielasz w moim temacie to daje mi dużo do myślenia i pozwala realnie spojrzeć na sprawę. Czy mógłbyś mi na priv udzielić informacji mniej więcej o kosztach z jakimi muszę się u ciebie liczyć przy takich modach jak tutaj piszemy? Tj program, dp, ewentualnie fmic, ewentualnie czyszczenie dolotu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lorence 1 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 (edytowane) ja mam BGB, w tym miesiącu będę robił program. Seria wypluwa ok 210-220KM. Wywalasz kata > 200-500zł reszta wydechu może zostać. Program cenowo różnie, w stolicy np R-performance bierze ok 1200zł za 5h strojenia (cena z wczoraj). Po tym zabiegu powinno być ok 260-280KM. Sprzęgło przy normalnej jeździe troche wytrzyma, wszystko zależy od stylu jazdy. Przy wymianie najlepiej sachs performance ok 2000zł +obicie kevlarem z 200zł (tak na przyszłość ). Chociaż nie wiem czy nie wystarczy seria +kavlar to już niech ktoś doświadczony się wypowie. Do tych 300KM można jeszcze powalczyć niedużym kosztem , powyżej już koszta grubo rosną x3 x4 x5 nie wiem czy jest górny limit Edytowane 13 Stycznia 2016 przez Lorence Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mertruve 0 Opublikowano 16 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2016 Wywalenie kata jest jakieś znaczące? Myślałem, że to było modne i coś dawało dawno dawno temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lorence 1 Opublikowano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2016 W 10letniej benzynie katalizator nadaje się do wywalenia. Nie spelnia juz dawno swojej funkcji dodatkowo blokuje przepływ spalin. Można wywalić albo kupić hiflow za ok 1200zl te tańsze są nic nie warte. Większość osób poprostu wywala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thawk 1 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2016 a czy ktoś wie jak wygląda sprawa podniesienia mocy w B7 w Tiptronicu? za zagranicznych forach piszą że ponoć da się dociągnąć do 400nm jednak jest to już na granicy :/ planuję podnieść moc w swojej B7 i zastanawiam się w jaki zakres mocy celować żeby skrzynia wytrzymała... DP + soft spokojnie wytrzyma, ale myślę też o FMIC i większym turbo tylko nie wiem czy to skrzynia wytrzyma... pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 12 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2016 (edytowane) a czy ktoś wie jak wygląda sprawa podniesienia mocy w B7 w Tiptronicu? za zagranicznych forach piszą że ponoć da się dociągnąć do 400nm jednak jest to już na granicy :/ planuję podnieść moc w swojej B7 i zastanawiam się w jaki zakres mocy celować żeby skrzynia wytrzymała... DP + soft spokojnie wytrzyma, ale myślę też o FMIC i większym turbo tylko nie wiem czy to skrzynia wytrzyma... pozdrawiam Skrzynia Tiptronic jeśli jest sprawna i regularnie serwisowana wytrzyma ~ 330km ~400nm. ostatnio robiłem małego moda w tiptronicu B7 na k03 tak to wyszlo http://gregor10.pl/audi-a4-b7-2-0tfsi-200km-bwe-tiptronic-usa-263-7km-348nm/ Edytowane 1 Lutego 2016 przez gregor10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mertruve 0 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 Po programie i dp ewentualnie w przyszłości warto przemyśleć inwestycję w fmic? dolot? wydech? W jakiej kolejności? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 12 Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 w pierwszej kolejności po sofcie i dp zainwestował bym w FMIC, potem w Wydech , do tego K04+Tip+wytryski+pompa + 300km gwarantowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lorence 1 Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 (edytowane) Po programie i dp ewentualnie w przyszłości warto przemyśleć inwestycję w fmic? dolot? wydech? W jakiej kolejności? jak chcesz zmienić turbo na K04 lub robić hybrydę z K03 > K06 to kolejność tak jak piszę kolega, jeżeli nie planujesz zmieniać turbiny to nie ma sensu wymiana czegokolwiek, ewentualnie tylko sprawdź w lato czy fmic daje radę ale powinno być ok po samym programie Edytowane 1 Lutego 2016 przez Lorence Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek_cccp 4 Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 Po programie i dp ewentualnie w przyszłości warto przemyśleć inwestycję w fmic? dolot? wydech? W jakiej kolejności? jak chcesz zmienić turbo na K04 lub robić hybrydę z K03 > K06 to kolejność tak jak piszę kolega, jeżeli nie planujesz zmieniać turbiny to nie ma sensu wymiana czegokolwiek, ewentualnie tylko sprawdź w lato czy fmic daje radę ale powinno być ok po samym programie seria dual ic puchnie przy 250km+ przetestowane przeze mnie jest po prostu kiepsko umiejscowiony i zasłonięty.. do dp i softu polecam zrobić fmica, wydech to już kwestia gustu- chcesz mieć fajny dźwięk to możesz modzić ale ogólnie zaleca się go do przekorczenia 300+. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mertruve 0 Opublikowano 2 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Fmic to rzecz nad którą myślę dodatkowo przy robieniu programu, zastanawia mnie tylko sposób wykonania tego orurowania, nie chce żeby ze zderzaka wystawały mi jakieś rury, a nie wiem czy jest to możliwe przy s-line zderzaku? Wole żeby moje auto pozostało całkowitym sleeperem jeśli istnieje taka techniczna możliwość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek_cccp 4 Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Myślę, że spokojnie się da zrobić by kratki zostały . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekzks 4 Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Da się bez problemu mam zderzak S Line / S4 i FMIC'a i kratki oraz halogeny nie ruszane jedynie przeniosłem klaksony w miejsce starych IC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mertruve 0 Opublikowano 6 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 Ja mam taki zderzak i wszędzie widzę powycinane kratki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek_cccp 4 Opublikowano 6 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 Tym się nie sugeruj, może specjalnie ktoś wywalił kratki by jeszcze więcej powietrza wpadało na orurowanie/ic lub ktoś lubi jak mu się orurowanie z ic błyszczy . Zawsze można pomalować na czarno i nie będzie się rzucać w oczy. Tak w ogóle da się zrobić by kratki normalnie zostały (dużo zależy od średnicy orurowania jak i wielkości samego FMICa). Ja u siebie nawet bez kratek auto kupiłem i jakoś na razie się tym nie przejmuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekzks 4 Opublikowano 6 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 Dokładnie też nie widzę sensu "problemu" kolegi Mertruve Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek920 4 Opublikowano 10 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2016 W niemczech mowia ze do 300 KM nawet intercoolera nie trzeba ruszac ,sam znam goscia co ma 320KM i mowi ze przy 30 stopniach i pelnym bucie autostrada w dolocie nie ma wiecej jak 50stopni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się