dampol Opublikowano 23 Grudnia 2015 Opublikowano 23 Grudnia 2015 Witam, Czy ktoś z forumowiczów wymieniał króciec/kolanko/ trójnik wody 06H121132H ?Mam tam wyciek, widzę, że do kompletu jest uszczelka/oring Czy te króćce pękają czy to raczej wina uszczelki? Czy do wymiany trzeba ściągać klawiaturę? Co z płynem, czy trzeba spuścić? Jest też taki króciec jako "kapelusz" termostatu, czy spotkaliście się z wyciekami w tamtych okolicach?
black4 Opublikowano 24 Grudnia 2015 Opublikowano 24 Grudnia 2015 Witam, Czy ktoś z forumowiczów wymieniał króciec/kolanko/ trójnik wody 06H121132H ? Mam tam wyciek, widzę, że do kompletu jest uszczelka/oring Czy te króćce pękają czy to raczej wina uszczelki? Czy do wymiany trzeba ściągać klawiaturę? Co z płynem, czy trzeba spuścić? Jest też taki króciec jako "kapelusz" termostatu, czy spotkaliście się z wyciekami w tamtych okolicach? Witaj, W moim też puszczał króciec wody. Trudno się dziwić plastikowy element przylega do rozgrzanego motoru. Powinni to inaczej rozwiązać. Niestety podejście do króćca jest dosyć utrudnione. Mechanik nieżle się naklął przy wymianie... Auto najlepiej na podnośnik i od spodu wymieniać króciec. Tak płyn trzeba spuścić i zalać nowy... No i odpowietrzyć układ po wymianie. Pozdrawiam!
dampol Opublikowano 12 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2016 po rozebraniu okazało się, że to nie króciec tylko z jakiegoś miejsca pompy wodnej 06H121026AB. Czort go wie, coś jest na rzeczy bo dostępna już jest tylko pompa po modyfikacji 06L 121 111 G(chyba) do tego jest pasek, uszczelki, termostat...Miał ktoś do czynienia?Na czym polegała modyfikacja? O co dokładniej chodziło?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się