Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak wymienić króciec wody 2,0 TFSI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Czy ktoś z forumowiczów wymieniał króciec/kolanko/ trójnik wody 06H121132H ?
Mam tam wyciek, widzę, że do kompletu jest uszczelka/oring

Czy te króćce pękają czy to raczej wina uszczelki?

Czy do wymiany trzeba ściągać klawiaturę?

Co z płynem, czy trzeba spuścić?

Jest też taki króciec jako "kapelusz" termostatu, czy spotkaliście się z wyciekami w tamtych okolicach?

Opublikowano

Witam,

Czy ktoś z forumowiczów wymieniał króciec/kolanko/ trójnik wody 06H121132H ?

Mam tam wyciek, widzę, że do kompletu jest uszczelka/oring

Czy te króćce pękają czy to raczej wina uszczelki?

Czy do wymiany trzeba ściągać klawiaturę?

Co z płynem, czy trzeba spuścić?

Jest też taki króciec jako "kapelusz" termostatu, czy spotkaliście się z wyciekami w tamtych okolicach?

Witaj,

W moim też puszczał króciec wody.

Trudno się dziwić plastikowy element przylega do rozgrzanego motoru.

Powinni to inaczej rozwiązać.

Niestety podejście do króćca jest dosyć utrudnione.

Mechanik nieżle się naklął przy wymianie...

Auto najlepiej na podnośnik i od spodu wymieniać króciec.

Tak płyn trzeba spuścić i zalać nowy...

No i odpowietrzyć układ po wymianie.

Pozdrawiam!

Opublikowano

po rozebraniu okazało się, że to nie króciec tylko z jakiegoś miejsca pompy wodnej 06H121026AB. Czort go wie, coś jest na rzeczy bo dostępna już jest tylko pompa po modyfikacji 06L 121 111 G(chyba) do tego jest pasek, uszczelki, termostat...

Miał ktoś do czynienia?
Na czym polegała modyfikacja? O co dokładniej chodziło?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...