pioteros Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2016 (edytowane) sam powiedzialem co i jak, a wykonawca robil juz podobne ale pod inny setup wiec tez wiedzial o co kaman, okolice 2 stowek, w a8 o tyle latwo ze otwory tylko w jednej plaszczyznie wystarczy przesunac updejtfuracz w koncu dostal dorobione podkladki pod sprezyny zeby tyl nie siedzial za nisko, chyba jest juz ok Edytowane 2 Kwietnia 2016 przez pioteros
pioteros Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2016 jeszcze drobne poprawki z elektryki w srodku i poprawa lakierowania progow plastikowych u dolu, moze jakos sprayem i wczesniej podkladem pojdzie to ogarnac samemu... to bedzie na tyle pewnie
Matejus_93 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Uszanowanko Mam kilka pytań odnośnie tego silnika i auta ogólnie. Napiszę ci PW i będę bardzo wdzięczny za odpowiedzi Pozdrawiam
Path Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 furacz w koncu dostal dorobione podkladki pod sprezyny zeby tyl nie siedzial za nisko, chyba jest juz ok Pioteros duży koszt takich podkładek ? W mojej też d*pa siedzi i trochę to wkurza... Masz jakieś namiary na sklep gdzie to ogarniają lub kogoś kto to odpłatnie robi ?
pioteros Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2016 (edytowane) podkładki kupiłem takie same jak siędza normalnie w A8, górne, szlifierą ogoliłem je na równo i wcisnąłem między karoserie a podkładki które miałem już zapomntowane fabrycznietak wygladaja, mozna je kupic za kilkanascie zlotych sztuka, kwestia tylko zciecia ich aby byly rowno, ciaz szlifiera guma sie rozwulkanizowuje i tworzy sie smola ktora sie lepi i nie wysycha, ale ja dałem sobie jakos radę dziś 19.04 godz 23.00 pod blokiem z nudów wymiana filtra paliwa, nie zawiodłem się na audi i wyciągnąłem piękny oryginalny filtr knechta z 16 stycznia 98 roku nawet taki sam miałem w b5, jutro zajrzę do jego środeczka Edytowane 19 Kwietnia 2016 przez pioteros
pioteros Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2016 audi w tych latach nei zalecało jego wymiany o czym mowi ksiazka, więc nie wymieniano go
pioteros Opublikowano 3 Maja 2016 Autor Opublikowano 3 Maja 2016 mozna przypuscic ze ok 33.5T paliwa liczac srednie spalanie jako 18L i srednia wagę 1L benzyny ok 730gr odetkałem nieco wydech ;p
pioteros Opublikowano 16 Maja 2016 Autor Opublikowano 16 Maja 2016 (edytowane) katy tylko zostały ktoś zamontował złaczki srubami do dołu i o wszystko nimi zawadzałem, dziś zdjąłem wydech to się w sumie tylko na wieszakach trzymał jakby sie urwał tak w trasie to bym miał pewnie dziure w podłodze, z 2 dni pojeżdze tak może nikt się nie przywali updejt 16.05!!w końcu dzięki Tomaszkowi wpadło 330x22 na tył, przód jak wcześniej 360x34 - w końcu jakoś to hamuje i nie strach jechać nieco szybciej, przy okazji małe malowanko, trochę fuszerka ale kosztowało mnie to 3 dychy plus godzina roboty wiec nie ma co narzekać, a wyszło nieźle Edytowane 16 Maja 2016 przez pioteros
Arturoo Opublikowano 17 Maja 2016 Opublikowano 17 Maja 2016 Trzeba było wrzucić na wagę seryjny i obecny zestaw i się pochwalić
wampir Opublikowano 18 Maja 2016 Opublikowano 18 Maja 2016 Piotrek, tarcze z tyłu sa dobierane do większych zaciskow? Pytam bo widze, ze klocek trze nie po całej ich powierzchni. Druga sprawa ma opony szerokości 245? Nie wiesz, ze na tym się nie da jeździć bo koleiny, zarzuca na skrecie itp. Zmieniaj raz, dwa na 225 :D
Arturoo Opublikowano 18 Maja 2016 Opublikowano 18 Maja 2016 blaszka z przedniego zacisku mogła zostać srebrna
pioteros Opublikowano 18 Maja 2016 Autor Opublikowano 18 Maja 2016 (edytowane) blaszki będą zmienione na te z bentleya oryginalne z wytłoczonym napisem jak się tylko trafia jakieś kiedyś ;p chyba ze prędzej wpadnie jakiś 4tlok z rs3 przerobiony żeby był pod tarcze tą co mam, 360 a nie 370wampir, tak tył nie licząc samej tarczy jest seryjny, zacisk, jarzmo zostało zamontowane na adapterze, tarcza s4 b8, hamuje świetnie pomimo ze klocek jest mały, średnica robi robotę i założę się że jest to dużo lepszy set jak zwykle 300x22 z s4 b6 na dużym klockuopony 245 ale profil 45 w 18 calach to jest jak 16 205/55 w b5 zastanawiam sie nad 19stkami żeby trochę było więcej przyczepności w zakrętach bo jest jeszcze ponton troche, w koleinach za to nei rzuca, a servotronic też fajnie zacieśnia ruch kierownicy podczas skrętu Edytowane 18 Maja 2016 przez pioteros
wampir Opublikowano 19 Maja 2016 Opublikowano 19 Maja 2016 Właśnie taki sam patent na tył zwiekszajacy srednice do 300 chcialem zrobic u siebie, ale nie wiem czy jest sens. Z tymi oponami to taki zart. Za duzo na tym forum naczytalem sie niezrozumiałych i nielogicznych tekstów, ze to co zaleca producent np 235, 245 czy szerzej jest nieodpowiednie. Najlepsze jest 225 na naciągu zeby "ładnie" na feldze wyglądało
pioteros Opublikowano 19 Maja 2016 Autor Opublikowano 19 Maja 2016 niee... naciag to nie dla mnie,chyba ze symboliczny, ogolnie lubie nisko i szeroko, nie trawie camberow, naciagow, kaleczenia auta... to ma zapierniczac a nie byc pomnikiem dla fotek...
wampir Opublikowano 19 Maja 2016 Opublikowano 19 Maja 2016 Ostatnio da się zauważyć drastyczny spadek poziomu na forum. Twój post daje nadzieje, że być może nie są to nieodwracalne zmiany
pioteros Opublikowano 20 Maja 2016 Autor Opublikowano 20 Maja 2016 dzisiaj zauwazylem maly wyciek z kostki elektrycznej wychodzacej ze skrzyni, pomyslalem ze warto chociaz dolac troche oleju, odkrecam korek wlewowy i chlust... myslalem ze bedzie za malo a bylo tego w ciul... olej zagrzany do 40 stopni, silnik na chodzie... ktos zalal za duzo ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się