pablos92 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Moje 1.8 ciężko odpala mimo iż akumulator jest dobry, wskaźnik naładowania jest okey, poza tym widzę na wolnych lekkie falowanie obrotów i przy puszczaniu gazu. Stąd pytanie co to może być, jak zdiagnozować?
marasekm Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Falowanie obrotów to zapewne przepustnica. Czyściłeś czy jeszcze nie?
jacek70 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Przepustnica to raz a dwa to sonda do sprawdzenia. Najlepiej jak podepniesz kompa i sprawdzisz błędy.
marasekm Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Od siebie poleciłbym jeszcze posprawdzac wężyki wszystkie idące do przepustnicy czy nie są popękane ze starości.
matush101 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Podłącz się kompem. Możliwe że faktycznie przepustnica.
pablos92 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2016 Jeszcze nie podpinałem kompa, myślałem o przepustnicy i też o przepływce może ale dzięki sprawdze
marasekm Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Przepustnicy nie ma co sprawdzać jeśli nie była czyszczona tylko od razu brać się za czyszczenie (i koniecznie później adaptacja)
motor144 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 wskaźnik naładowania jest okey 1.Jeśli chodzi Ci o to oczko w akumie to zapomnij że coś ono pokazuje. Ważne jest czy akum daje odpowiedni prąd rozruchu . Jaki Masz akum (pojemność/prąd rozruchu) i ile ma lat ? Tak czy inaczej warto go spróbować prawidłowo naładować i zobaczyć czy będzie lepsze odpalanie. Przy okazji ładowania Masz reset ECU i adaptację przepustnicy (może pomóc na falowanie) 2.falowanie = najczęściej nieszczelność w dolocie albo przepustnica do czyszczenia i adaptacji.
pablos92 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2016 Jeśli chodzi Ci o to oczko w akumie to zapomnij że coś ono pokazuje. Nie mam żadnego oczka i wiem że to nic nie daje... po prostu na zegarach mam wskaźnik naładowania z aku proste
krzysztof_waldi Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Falujące obroty faktycznie może być przepustnica ale również pęknięta odma. Ciężkie odpalanie może być spowodowane czujnikiem temperatury silnika. Odepnij wtyczkę od niego i sprawdź jak pali.
marasekm Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 O tak, odmę też sam już przerabiałem
k232 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 U mnie jest to samo, falują obroty i ciężko odpala po nocy pierwszy razem ale jak już odpali to później odpala od strzała. Ale obroty dalej falują, niby jak auto miałem u mechanika mówił mi, że czyścił przepustnicę, pojechałem zrobić adaptację i nic to nie dało ( nie mam pewności czy czyścił) Odmę też kupiłem całą nową + ten grubszy wężyk, ten cienki wężyk,który też jest przy odmie nigdzie nie mogłem kupić i coś tam na modzili, żeby to chwile podziałało więc pewnie coś z tym wężykiem jest nie tak skoro obroty dalej falują :PP A autor tego tematu coś ogarnął z odpalaniem? Mi dziś mechanik mówił w sprawie tego odpalania, że może rozrusznik daje zbyt wysokie napięcie i auto się jakoś męczy, nie wiem dokładnie jak on to powiedział ale coś w tym stylu
pablos92 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2016 Byłem dziś na kompie i nie ma błędów tylko że mam przekroczoną emisję spalin, i przy tych mrozach zauważyłem że śmierdzi mi z rury wydechowej spalenizna wyszło mi na komputerze błąd 16705 czujnik położenia zapłonu, podobno na wale są dwie czujki i warto by było zrobić czyszczenie przepustnicy...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się