mech15 Opublikowano 9 Lipca 2011 Opublikowano 9 Lipca 2011 http://www.lotusrenaultgp.com/5809-Your-questions-to-Robert-Kubica.html?lang=en
I r o Opublikowano 9 Lipca 2011 Opublikowano 9 Lipca 2011 o co chodziło z tymi "ograniczeniami" co wprowadziła fia, o których Borowczyk coś seplenił, a nie dosłyszałem ?? ciekawie zapowiada się jutro :naughty:
PABLO Opublikowano 9 Lipca 2011 Opublikowano 9 Lipca 2011 o co chodziło z tymi "ograniczeniami" co wprowadziła fia, o których Borowczyk coś seplenił, a nie dosłyszałem ?? ciekawie zapowiada się jutro :naughty: Ja słyszałem że o oponach, mogą w tym wyścigu 4 komplety opon na deszcz zakładać, chyba chodziło o pośrednie.
I r o Opublikowano 9 Lipca 2011 Opublikowano 9 Lipca 2011 o oponach to wiem, ale chyba coś wcześniej pierdział o jakichś "ograniczeniach" i było o tym w studio, ale się spóźniłem
truckmaniac Opublikowano 9 Lipca 2011 Opublikowano 9 Lipca 2011 Od zeszłego wyścigu nie wolno remapować silnika po kwalifikacjach, czyli silnik na wyścig musi być ustawiony tak samo jak na kwalifikacje. Od tego wyścigu wprowadzili zakaz stosowania dmuchanego dyfuzora.
I r o Opublikowano 9 Lipca 2011 Opublikowano 9 Lipca 2011 Od zeszłego wyścigu nie wolno remapować silnika po kwalifikacjach, czyli silnik na wyścig musi być ustawiony tak samo jak na kwalifikacje. Od tego wyścigu wprowadzili zakaz stosowania dmuchanego dyfuzora. o to właśnie chyba to i tera afera niby jest, że oburzenie znaczy się
Daimos Opublikowano 9 Lipca 2011 Opublikowano 9 Lipca 2011 Od zeszłego wyścigu nie wolno remapować silnika po kwalifikacjach, czyli silnik na wyścig musi być ustawiony tak samo jak na kwalifikacje. Od tego wyścigu wprowadzili zakaz stosowania dmuchanego dyfuzora. o to właśnie chyba to i tera afera niby jest, że oburzenie znaczy się Afera jest ponieważ pomimo zakazu pozwolili w przypadku silników Renault na 50% otwarcie przepustnicy podczas hamowania silnikiem w porównaniu do 10% dla innych zespołów, następnie cofnięto decyzję dla Renault pozwalając im tylko na 10% otwarcie przepustnicy, a obecnie FIA od następnego wyścigu chce cofnąć całkowicie zakaz, ale tylko jeżeli wszystkie zespoły wyrażą na to zgodę... http://www.f1wm.pl/php/news_id-22762.html
RS Opublikowano 9 Lipca 2011 Opublikowano 9 Lipca 2011 Z tego co mi sie o uszy obilo to juz na Valencji mieli jakies ograniczenie z tym zwiazane, a dopiero na silverstone mialby byc calkowity zakaz. W tym dmuchanym dyfuzorze chodzi o to ze wydech jest tak poprowadzony ze dmucha na dyfuzor generujac jeszcze wiekszy docisk, ale RB wymyslilo zeby w dohamowaniach (kiedy noga jest zdjeta z gazu) silnik mial takie obroty zeby spaliny nadal generowaly zwiekszony docisk- i to wlasnie ma byc zabronione- sam dmuchany dyfuzor raczej chyba nie. Jak na moj gust to RB z Neweyem to w planach na 2011 przewidzialo ze nie da sie tego dlugo ukryc i po ilustam wyscigach tego zabronia (jakby nie bylo jest to Trik ) i wtedy powinni miec jeszcze jakis Trik w zanadrzu jak nie chca drugiej polowy sezonu ryzykowac utrate tytulu.
odzim Opublikowano 9 Lipca 2011 Opublikowano 9 Lipca 2011 Z tego co mi sie o uszy obilo to juz na Valencji mieli jakies ograniczenie z tym zwiazane, a dopiero na silverstone mialby byc calkowity zakaz. W tym dmuchanym dyfuzorze chodzi o to ze wydech jest tak poprowadzony ze dmucha na dyfuzor generujac jeszcze wiekszy docisk, ale RB wymyslilo zeby w dohamowaniach (kiedy noga jest zdjeta z gazu) silnik mial takie obroty zeby spaliny nadal generowaly zwiekszony docisk- i to wlasnie ma byc zabronione- sam dmuchany dyfuzor raczej chyba nie. Jak na moj gust to RB z Neweyem to w planach na 2011 przewidzialo ze nie da sie tego dlugo ukryc i po ilustam wyscigach tego zabronia (jakby nie bylo jest to Trik ) i wtedy powinni miec jeszcze jakis Trik w zanadrzu jak nie chca drugiej polowy sezonu ryzykowac utrate tytulu. tez tak myśle choc ferrari jest tuz za nimi juz 0,1 sek a byli wczesniej z 0,8 a to jest ogromna róznica jak na f1
Yoghurt Opublikowano 10 Lipca 2011 Opublikowano 10 Lipca 2011 Z tego co mi sie o uszy obilo to juz na Valencji mieli jakies ograniczenie z tym zwiazane, a dopiero na silverstone mialby byc calkowity zakaz. W tym dmuchanym dyfuzorze chodzi o to ze wydech jest tak poprowadzony ze dmucha na dyfuzor generujac jeszcze wiekszy docisk, ale RB wymyslilo zeby w dohamowaniach (kiedy noga jest zdjeta z gazu) silnik mial takie obroty zeby spaliny nadal generowaly zwiekszony docisk- i to wlasnie ma byc zabronione- sam dmuchany dyfuzor raczej chyba nie. to nie jest kwestia obrotow tylko otwarcia przepustnicy. Pomimo nie wciskania gazu przez kierowce przepustnica pozostaje otwarta - przez co silnik dziala jak pompa i dmucha w dyfuzor.[br]Dopisany: 10 Lipiec 2011, 14:13_________________________________________________fajny wyscig. szkoda troche Button'a. Webber na pewno w swoim stylu skomentuje koncowke i atmosfere w RBR. ciekaw jestem czy Lewis nie bedzie mial za lekkiego bolidu na wazeniu - bez paliwa + odpadla mu koncowka przedniego skrzydla po kontakcie z Massa
truckmaniac Opublikowano 10 Lipca 2011 Opublikowano 10 Lipca 2011 Fajny prezent sprawili mechanicy RBR dla Ferrari Super wyścig
PABLO Opublikowano 10 Lipca 2011 Opublikowano 10 Lipca 2011 VIVA ALONSO!!!! Wyścig był rewelka, szkoda że Hamilton nie dojechał na 3 miejscu ale za to dzielnie się obronił na ostatnim zakręcie jak Massa chciał go wyprzedzić W końcu wygrało Ferrari :> Renault strasznie słabo Ogólnie bardzo dobra walka w wyścigu, niczego nie brakowało
Gniady Opublikowano 10 Lipca 2011 Opublikowano 10 Lipca 2011 Mnie zaciekawiła ta nakrętka która potoczyła się mechanikowi w alei serwisowej- nie sądziłem że jeszcze potem będzie płatać figle-Borowczyk też o niej wspominał. :blink:szkoda mi Butona.
truckmaniac Opublikowano 10 Lipca 2011 Opublikowano 10 Lipca 2011 Mnie zaciekawiła ta nakrętka która potoczyła się mechanikowi w alei serwisowej- nie sądziłem że jeszcze potem będzie płatać figle-Borowczyk też o niej wspominał. :blink:szkoda mi Butona. Słusznie dodał Kochański. Zamiast specjalnie w Stanach zamawiać nakrętki po 1000 dolców za szt., zamówiliby jak wszyscy po 200 USD i mieliby spokój
kubson Opublikowano 10 Lipca 2011 Opublikowano 10 Lipca 2011 Ale to była przecież wina lizakowego żadnej nakrętki.
truckmaniac Opublikowano 10 Lipca 2011 Opublikowano 10 Lipca 2011 Lizakowy za wcześnie go wypuścił, ale co było powodem całego zamieszania? Niedokręcone koło. A dlaczego było niedokręcone?
Daimos Opublikowano 10 Lipca 2011 Opublikowano 10 Lipca 2011 http://www.f1.v10.pl/Dmuchane,dyfuzory,znowu,legalne,zespoly,doszly,do,porozumienia,63842.html :oklaski:
viktor098 Opublikowano 10 Lipca 2011 Opublikowano 10 Lipca 2011 ogolnie w boksach mechaniory sie nie popisali za to wyscig
mech15 Opublikowano 13 Lipca 2011 Opublikowano 13 Lipca 2011 http://lotusrenaultgp.com/5888-Robert-Kubica-answers-fan-s.html?lang=en
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się