KmK 0 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 tak będziesz ? jak nic nie wyskoczy w ostatnie chwili to tak :> chyba uda się załatwić vip wejściówkę, może uda mi się coś podpatrzeć od kuchni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LOKO 1 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 No to teraz powiem tylko że najwięcej zależy od kierowcy Ale EVO IX... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wąski 2 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 No to teraz powiem tylko że najwięcej zależy od kierowcy Ale EVO IX... od wielu czynników np wagi Piątek 10.06.2011 16.00 Trening 1 Polsat Sport Extra 20.00 Trening 2 Polsat Sport Extra Sobota 11.06.2011 16.00 Trening 3 Polsat Sport Extra 19.00 Kwalifikacje Polsat Niedziela 12.06.2011 19.00 Wyścig Pol[br]Dopisany: 09 Czerwiec 2011, 09:20_________________________________________________ Którą serią EVO? W najszybszej klasie to prócz Bełtowskiego chyba tylko EVO latają Ja na F1 to tak średnio choruje...bardziej rajdowo wole No ew. wyścigi górskie to jest obsada http://www.rajdy.v10.pl/Rajd,Ypres,31,S2000,stanie,na,starcie,61991.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andy_sky 0 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 w sobotę le mans Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peya81 0 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 Nie żyje Rajdowy Mistrz Chin! http://rallyonline.pl/index.php?1&modex=pnews&&s=32630 ciekawe co oblewał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcm 0 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 http://f1.wp.pl/kat,48594,title,Wlosi-Kubica-moze-wrocic-w-listopadzie,wid,13489885,wiadomosc.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wąski 2 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 http://f1.wp.pl/kat,48594,title,Wlosi-Kubica-moze-wrocic-w-listopadzie,wid,13489885,wiadomosc.html na testy zapewne tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 http://f1.wp.pl/kat,48594,title,Wlosi-Kubica-moze-wrocic-w-listopadzie,wid,13489885,wiadomosc.html na testy zapewne tak na tor to Robert wróci dopiero,jak będą mieli 100% pewności,że ręka jest sprawna-inaczej nikt Go nie wpuści za kierę i będzie ryzykował kolejny wypadek,może nawet gorszy od wszystkich poprzednich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mech15 2 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 Jeśli będzie jeździł testy w F1, to nie będzie wątpliwości że wróci do F1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubson 3 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 Jak przejdzie testy FIA( a napewno będzie o tym głośno w mediach), to będzie wiadome, że wystąpi w wyścigu tyle na ten temat ode mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 http://f1.wp.pl/kat,101076,title,Kubica-moze-stracic-prace,wid,13494279,wiadomosc.html tutaj to Renault głupieje. czemu oni sie upierają przy małych silniczkach? Chyba że juz kase włożyli w rozwój nowych silników i nie chca stracić. Tylko że z małym silniczkiem to i F1 traci wiele. Sami powiedzcie czy dźwięk silników teraz nie jest zaje..sty? Moc itp? Po co kalac taki sport maleńkimi pierdzącymi silniczkami. I to jeszcze o pojemności 1,6l. Jakby nie wyższy rozwój technologiczny to nie którzy z 1,8T w A4 by mogli sie porównywac :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoghurt 3 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 mysle, ze naciskaja na nowe silniki bo rozwoj 2.4 V8 jest zamrozony a zarowno silnik Merca jak i Ferrari jest odrobine mocniejszy (na co na przyklad bardzo narzekal Horner w zeszlym roku) wiec moze chca miec szanse wypracowania nowej technologii? dodatkowo 1.6T jest bardzo "trendy" w dobie ogolnego downsizingu wiec sa spore szanse na adaptacje niektorych rozwiazan w drogowych autach (podkreslam "niektorych" bo silnik krecacy sie do 12K RPM w drogowym aucie to mysle, ze sie nie pojawi ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 mysle, ze naciskaja na nowe silniki bo rozwoj 2.4 V8 jest zamrozony a zarowno silnik Merca jak i Ferrari jest odrobine mocniejszy (na co na przyklad bardzo narzekal Horner w zeszlym roku) wiec moze chca miec szanse wypracowania nowej technologii? dodatkowo 1.6T jest bardzo "trendy" w dobie ogolnego downsizingu wiec sa spore szanse na adaptacje niektorych rozwiazan w drogowych autach (podkreslam "niektorych" bo silnik krecacy sie do 12K RPM w drogowym aucie to mysle, ze sie nie pojawi ) no jakby takie 1,6T kręcące sie do 12krpm by weszło do cywilnego samochodu to rozeszło by sie jak świerze bułeczki.ale jakby do tego 2,4 V8 dołożyli turbinke to by rakietę zrobili ale oczywiście teraz w tej F1 to aby zakazy, ograniczenia itp potrafią wprowadzać. Nie słyszałem jeszcze w F1 żeby pozwolili podnieść jakiś parametr. Ciagle cos obniżają. Albo teraz sie czepili tego dmuchanego dyfuzora bo renault i ferari umiało zrobić silnik który to pozwala stosowac a już inni tepaki nie potrafili to trzeba nowinke wywalić Mercedes chyba sie przyznał że zarżnęli chyba 3 czy 4 silniki przy testach tego dyfuzora. Przecierz to zero pojęcia o czym kolwiek. Jak ktos sie wychyli z jakimś pomysłem który poprawia osiągi to zaraz sie zakazuje bo bardziej tępe stajnie nie potrafią sobie dostrugać czegoś takiego. Mimo to że bardzo lubie F1 to łapie sie za głowe jak to wszystko widze co tam sie dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wustyle 0 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 http://f1.wp.pl/kat,48594,title,Wlosi-Kubica-moze-wrocic-w-listopadzie,wid,13489885,wiadomosc.html na testy zapewne tak nie ma co robic cisnienia ja zawody ogladam, tak jak ogladalem bez Roberta (trudno) caly czas bede powtarzal, to cud, ze nie zginal nawet jesli nie wroci do F1, to trzeba sie cieszyc, ze zyje napewno znajdzie sposob na zycie w motosporcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoghurt 3 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 no jakby takie 1,6T kręcące sie do 12krpm by weszło do cywilnego samochodu to rozeszło by sie jak świerze bułeczki. ale jakby do tego 2,4 V8 dołożyli turbinke to by rakietę zrobili ale oczywiście teraz w tej F1 to aby zakazy, ograniczenia itp potrafią wprowadzać. Nie słyszałem jeszcze w F1 żeby pozwolili podnieść jakiś parametr. Ciagle cos obniżają. wrocili do slickow dwa sezony temu (ograniczajac RPM'y przy okazji ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 no własnie cały czas jakies ograniczenia. :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wustyle 0 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 no własnie cały czas jakies ograniczenia. :gwizdanie: a ja bym chcial, zeby w F1 bylo tak jak kiedys kazdy team mial swoje rozwiazania i na tym polegala rywalizacja a nie - teraz kazdy bolid jest inny, a tak naprawde sa prawie identyczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomeks 12 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 małe silniki były już w F1 i nie było biedy Lotus 98T silnik 1.5T moc 1500PS :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 no własnie cały czas jakies ograniczenia. :gwizdanie: a ja bym chcial, zeby w F1 bylo tak jak kiedys kazdy team mial swoje rozwiazania i na tym polegala rywalizacja a nie - teraz kazdy bolid jest inny, a tak naprawde sa prawie identyczne dokładnie małe silniki były już w F1 i nie było biedy Lotus 98T silnik 1.5T moc 1500PS :gwizdanie: ale co z tego że można taką moc było z tego wyciagnąć. To i tak niema znaczenia bo Eclestone i inne pajace sobie powiedza że dajmy na to silniki nie moga mieć więcej jak X mocy i możesz sobie prowadzić rozwój Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomeks 12 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 ale co z tego że można taką moc było z tego wyciagnąć. To i tak niema znaczenia bo Eclestone i inne pajace sobie powiedza że dajmy na to silniki nie moga mieć więcej jak X mocy i możesz sobie prowadzić rozwój :kwasny no własnie,więc obojętnie czy silniki będą 3.0 2.4 czy 1.6T czy 10 8 czy 4 cylindrowe,przy 16000 obr/min i tak będą brzmieć tak samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się