Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd po wymianie rozrządu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Sranie w banie. Pomiędzy wałkiem ssącym a kołem zębatym jest zawór który reguluje ustawienie walka w zależności od obrotów oraz obciążenia. I to w nim jest problem a co za tym idzie rownież z synchronizacją wałka ssacego z wałem korbowym. Kolejna sprawą jest podstawa w której są sitka a te często się zapychają i stąd problem z pracą silnika.

Edytowane przez Dev
Opublikowano (edytowane)

Sranie w banie. Pomiędzy wałkiem ssącym a kołem zębatym jest zawór który reguluje ustawienie walka w zależności od obrotów oraz obciążenia. I to w nim jest problem a co za tym idzie rownież z synchronizacją wałka ssacego z wałem korbowym. Kolejna sprawą jest podstawa w której są sitka a te często się zapychają i stąd problem z pracą silnika.

A mzożesz pokazać o jaki zawór chodzi ?

jpeg2gifp_sqnxxpn.jpg

Edytowane przez arrcio
Opublikowano

Dokładnie o ten który zapodales

Opublikowano

Tak jak pisałem wcześniej, wymieniłem ten zawór ze zdjęcia oraz czujnik położenia wałka rozrządu i dalej bez zmian. Więc już nie wiem w jakim kierunku iść...

Opublikowano

Jeszcze podstawa

Opublikowano (edytowane)

Jaka podstawa??

Tu na tym zdjęciu coś jest?

670103200_sqnxxns.png

A może na tym/..

627109200_sqnxxeq.png

Edytowane przez arrcio
Opublikowano

Masz zdjęcie w odpowiedzi nr 20

Opublikowano

Masz zdjęcie w odpowiedzi nr 20

pokrywajp_sqnxxqp.jpg o tym mówisz?

Opublikowano

Niby to z tym że zdjęcie przedmiotu nie zgadza się z rysunkiem. Jutro zajrzę do ETKI to Wam napiszę nr

Opublikowano

2Ur6jJEjp_sqnxnpp.jpg

A co ma za znaczenie ta podstawa??

Opublikowano (edytowane)

W podstawie są kanaliki które zasilają w olej zawór. W podstawie są sitka które się zapychają. Resztę już chyba rozumiesz ?

Edytowane przez Dev
Opublikowano (edytowane)

06h-103-1_sqnxnww.jpg

06h-103-1_sqnxnsp.jpg

JAKOŚ NIE CHCE MI SIĘ WIERZYĆ ŻEBY TO MIAŁO AŻ TAKIE ZNACZENIE ...

Edytowane przez arrcio
Opublikowano

A kogo to obchodzi hm ?

Kilka miesięcy temu robiłem A5kę z takim samym silnikiem jak Twój.

Teorie były różne: łańcuch ślizgi kola czujniki itd itp. Rozebrałem wszystko, poskładałem na blokady i wszystko grało. Odpaliłem, d...pa dalej to samo. Znowu Rozebrałeb i dokładnie wszystkiemu się przejrzałem, ryzyk-fizyk zmieniłem zawór oraz podstawę i jak ręką odjął.

Opublikowano

A kogo to obchodzi hm ?

Kilka miesięcy temu robiłem A5kę z takim samym silnikiem jak Twój.

Teorie były różne: łańcuch ślizgi kola czujniki itd itp. Rozebrałem wszystko, poskładałem na blokady i wszystko grało. Odpaliłem, d...pa dalej to samo. Znowu Rozebrałeb i dokładnie wszystkiemu się przejrzałem, ryzyk-fizyk zmieniłem zawór oraz podstawę i jak ręką odjął.

No tak akurat może trafiłeś z tą podstawą... moim zdaniem w grę jeszcze wchodzi pompa oleju oraz wałek rozrządu także to loteria ale akurat trafiłeś.

Opublikowano

Pompę oleju sprawdzałem pierwszą jak i ciśnienie, wszystko grało. Znam już kilka przypadków tych silników w których wymiana tych elementów załatwiła problem z pracą.

Opublikowano

A pamiętasz może jakie miałeś ciśnienie??? Ale nie ma reguły że właśnie te dwa elementy czyli podstawa i zawór załatwiły temat.

Opublikowano (edytowane)

B8 ma dwustopniowy podział ciśnienia oleju.

Do 2500-3000 obr/min ma ok 2-2.5 bara

Powyżej 3000 skacze na 4 bary

I tutaj było wszystko ok.

Nie wiem czy to jest regułą ale po wymianie tych dwóch elementów auta odzyły

Edytowane przez Dev
Opublikowano

Człowieku, w Bieszczadach w żadnym serwisie oponiarskim nie uswiadczysz klucza dynamometrycznego, a ty o blokadach jakiś :-P

Za 120pln kupiłem sobie sam, to patrzą jak na marsjanina bo nie pozwalam im śrub do oporu dokręcac. Ale zawsze naiwnego znajdą bo "za flaszkę" zrobi...

Opublikowano

A ok.1000obr/min kojarzysz może?? bo coś mi się wydaje że u mnie było 1 bar przy tej wartości obrotów...

Opublikowano

Z tego co pamiętam to 1.3bara

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...