Dev Opublikowano 20 Czerwca 2016 Opublikowano 20 Czerwca 2016 (edytowane) Sranie w banie. Pomiędzy wałkiem ssącym a kołem zębatym jest zawór który reguluje ustawienie walka w zależności od obrotów oraz obciążenia. I to w nim jest problem a co za tym idzie rownież z synchronizacją wałka ssacego z wałem korbowym. Kolejna sprawą jest podstawa w której są sitka a te często się zapychają i stąd problem z pracą silnika. Edytowane 20 Czerwca 2016 przez Dev
arrcio Opublikowano 20 Czerwca 2016 Opublikowano 20 Czerwca 2016 (edytowane) Sranie w banie. Pomiędzy wałkiem ssącym a kołem zębatym jest zawór który reguluje ustawienie walka w zależności od obrotów oraz obciążenia. I to w nim jest problem a co za tym idzie rownież z synchronizacją wałka ssacego z wałem korbowym. Kolejna sprawą jest podstawa w której są sitka a te często się zapychają i stąd problem z pracą silnika. A mzożesz pokazać o jaki zawór chodzi ? Edytowane 20 Czerwca 2016 przez arrcio
arrcio Opublikowano 20 Czerwca 2016 Opublikowano 20 Czerwca 2016 Tak jak pisałem wcześniej, wymieniłem ten zawór ze zdjęcia oraz czujnik położenia wałka rozrządu i dalej bez zmian. Więc już nie wiem w jakim kierunku iść...
arrcio Opublikowano 20 Czerwca 2016 Opublikowano 20 Czerwca 2016 (edytowane) Jaka podstawa?? Tu na tym zdjęciu coś jest? A może na tym/.. Edytowane 20 Czerwca 2016 przez arrcio
arrcio Opublikowano 20 Czerwca 2016 Opublikowano 20 Czerwca 2016 Masz zdjęcie w odpowiedzi nr 20 o tym mówisz?
Dev Opublikowano 20 Czerwca 2016 Opublikowano 20 Czerwca 2016 Niby to z tym że zdjęcie przedmiotu nie zgadza się z rysunkiem. Jutro zajrzę do ETKI to Wam napiszę nr
Dev Opublikowano 20 Czerwca 2016 Opublikowano 20 Czerwca 2016 (edytowane) W podstawie są kanaliki które zasilają w olej zawór. W podstawie są sitka które się zapychają. Resztę już chyba rozumiesz ? Edytowane 20 Czerwca 2016 przez Dev
arrcio Opublikowano 20 Czerwca 2016 Opublikowano 20 Czerwca 2016 (edytowane) JAKOŚ NIE CHCE MI SIĘ WIERZYĆ ŻEBY TO MIAŁO AŻ TAKIE ZNACZENIE ... Edytowane 20 Czerwca 2016 przez arrcio
Dev Opublikowano 20 Czerwca 2016 Opublikowano 20 Czerwca 2016 A kogo to obchodzi hm ? Kilka miesięcy temu robiłem A5kę z takim samym silnikiem jak Twój. Teorie były różne: łańcuch ślizgi kola czujniki itd itp. Rozebrałem wszystko, poskładałem na blokady i wszystko grało. Odpaliłem, d...pa dalej to samo. Znowu Rozebrałeb i dokładnie wszystkiemu się przejrzałem, ryzyk-fizyk zmieniłem zawór oraz podstawę i jak ręką odjął.
arrcio Opublikowano 20 Czerwca 2016 Opublikowano 20 Czerwca 2016 A kogo to obchodzi hm ? Kilka miesięcy temu robiłem A5kę z takim samym silnikiem jak Twój. Teorie były różne: łańcuch ślizgi kola czujniki itd itp. Rozebrałem wszystko, poskładałem na blokady i wszystko grało. Odpaliłem, d...pa dalej to samo. Znowu Rozebrałeb i dokładnie wszystkiemu się przejrzałem, ryzyk-fizyk zmieniłem zawór oraz podstawę i jak ręką odjął. No tak akurat może trafiłeś z tą podstawą... moim zdaniem w grę jeszcze wchodzi pompa oleju oraz wałek rozrządu także to loteria ale akurat trafiłeś.
Dev Opublikowano 20 Czerwca 2016 Opublikowano 20 Czerwca 2016 Pompę oleju sprawdzałem pierwszą jak i ciśnienie, wszystko grało. Znam już kilka przypadków tych silników w których wymiana tych elementów załatwiła problem z pracą.
arrcio Opublikowano 20 Czerwca 2016 Opublikowano 20 Czerwca 2016 A pamiętasz może jakie miałeś ciśnienie??? Ale nie ma reguły że właśnie te dwa elementy czyli podstawa i zawór załatwiły temat.
Dev Opublikowano 20 Czerwca 2016 Opublikowano 20 Czerwca 2016 (edytowane) B8 ma dwustopniowy podział ciśnienia oleju. Do 2500-3000 obr/min ma ok 2-2.5 bara Powyżej 3000 skacze na 4 bary I tutaj było wszystko ok. Nie wiem czy to jest regułą ale po wymianie tych dwóch elementów auta odzyły Edytowane 20 Czerwca 2016 przez Dev
griga-st Opublikowano 20 Czerwca 2016 Opublikowano 20 Czerwca 2016 Człowieku, w Bieszczadach w żadnym serwisie oponiarskim nie uswiadczysz klucza dynamometrycznego, a ty o blokadach jakiś :-P Za 120pln kupiłem sobie sam, to patrzą jak na marsjanina bo nie pozwalam im śrub do oporu dokręcac. Ale zawsze naiwnego znajdą bo "za flaszkę" zrobi...
arrcio Opublikowano 20 Czerwca 2016 Opublikowano 20 Czerwca 2016 A ok.1000obr/min kojarzysz może?? bo coś mi się wydaje że u mnie było 1 bar przy tej wartości obrotów...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się