KINIAM Opublikowano 17 Listopada 2021 Opublikowano 17 Listopada 2021 (edytowane) Wariator na wałku ma minimalny luz w lewo-prawo ok. 1-1,5 mm. Edytowane 17 Listopada 2021 przez KINIAM
Pavelbyq Opublikowano 25 Maja Opublikowano 25 Maja Witam maniakow . Panowie mam podobny problem. Silnik raz odpala od strzala raz kreci pare sekund, w dodatku podczas stania w korku i powolnym ruszniu mrygnie EPC i samochodem lekko szarpnie. EPC gasnie i wszystko jest ok. Wymieniona odma, czujniki walka rozrzadu i walu korbowego, elektromagnes centralny walka rozrzadu 06L109 259A , zmieniony olej, wymieniony lancuch jakies 4000km temu. Nie wyskuje mi zaden check engine tylko te EPC. z VCDS jedyny blad jaki pokzuje to: Znaleziono 1 błąd: 4113 - Czujnik położenia wałka rozrządu (G40) P0341 00 [00100000] - niewiarygodny sygnał Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 38 Przebieg: 117116 km Data: 2024.05.24 Czas: 17:01:17 Prędkość obrotowa silnika: 1051.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 0.0 % Prędkość pojazdu: 6 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 97 °C Temperatura powietrza zasysanego: 38 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar Napięcie zacisku 30: 14.206 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Kody gotowości: 0000 0000 Jakaś podpowiedz co jeszce wymienic?
Pavelbyq Opublikowano 26 Maja Opublikowano 26 Maja W dniu 25.05.2024 o 07:18, Muskel1 napisał(a): Rozrząd przestawiony pewnie. po 4 czy 5 tysiacach?
Pavelbyq Opublikowano 26 Maja Opublikowano 26 Maja 5 godzin temu, Muskel1 napisał(a): Musisz sprawdzić w synchronizacji. Troche dziwne ze mowisz ze mogl przeskoczyc. Zaraz po wymianie przeskoczyl mi lancuch i za kazdym razem ciezko bylo odpalic. Trzeba bylo czekac 5-8 sekund zanim odpalil. Teraz jest tak ze raz odpala jakby nic nie dzialo sie, kolejnym razem mieli ponad 5 sek. Powiesz jeszcze jak sprawdzic synchronizacje vcds?
Pavelbyq Opublikowano 26 Maja Opublikowano 26 Maja (edytowane) 23 minuty temu, Muskel1 napisał(a): W rozszerzonych blokach pomiarowych, Jest opisane. Wersja VCDS: AKP 23.11.0.1 Wersja danych: 20240203 DS351.0 www.vcds.pl VIN: Numer rejestracyjny: DE11 Przebieg: Numer naprawy: 222 Adres 01: Silnik (8K2 907 115 AJ) 16:41:01 IDE00021 Prędkość obrotowa silnika 798 /min IDE00178 Przestawianie wałka rozrządu strony ssącej z1: wart.wymagana 28.000 ° IDE00179 Przestawianie wałka rozrządu strony ssącej z1: wart.rzeczywista 28.000 ° IDE00182 Adaptacja wałka rozrządu str.ssącej zespół 1: położenie fazy -5.14 ° IDE01884 Przestawianie wałka rozrządu strony ssącej z1: sterowanie 6.250 % nie slychac zadnych stukow lancucha w silniku Edytowane 26 Maja przez Pavelbyq
Muskel1 Opublikowano 26 Maja Opublikowano 26 Maja (edytowane) 44 minuty temu, Pavelbyq napisał(a): IDE00182 Adaptacja wałka rozrządu str.ssącej zespół 1: położenie fazy -5.14 ° Za dużo. Powinno być 0°. Dopuszczalna wartość to +5, -5° Edytowane 26 Maja przez Muskel1
Pavelbyq Opublikowano 26 Maja Opublikowano 26 Maja 26 minut temu, Muskel1 napisał(a): Za dużo. Powinno być 0°. Dopuszczalna wartość to +5, -5° czyli co sie z tym wiaże?
Muskel1 Opublikowano 26 Maja Opublikowano 26 Maja (edytowane) Wiesz, TFSI nie interesowało mnie nigdy tak więc nie zgłębiałem go specjalnie. Moim zdaniem łańcuch jest wyciągnięty, bo z tego co pamiętam, jak wartość idzie w stronę ujemną, tak zazwyczaj bywało. Może niech się wypowie ktoś, kto w TFSI ma większe doświadczenie. Może koledzy @Dev lub @przem8 Edytowane 26 Maja przez Muskel1
Pavelbyq Opublikowano 26 Maja Opublikowano 26 Maja 23 minuty temu, Muskel1 napisał(a): Wiesz, TFSI nie interesowało mnie nigdy tak więc nie zgłębiałem go specjalnie. Moim zdaniem łańcuch jest wyciągnięty, bo z tego co pamiętam, jak wartość idzie w stronę ujemną, tak zazwyczaj bywało. Może niech się wypowie ktoś, kto w TFSI ma większe doświadczenie. Może koledzy @Dev lub @przem8 Dziwne aby byl wyciagniety jak zmieniany byl 4-5 tys km temu. Moze bardziej cos z napinaczami
Muskel1 Opublikowano 26 Maja Opublikowano 26 Maja Napinacz nie może wyjść dalej gdy łańcuch nie jest wyciągnięty. Jak zamontowałeś jakieś niewiadomego pochodzenia części a nie oryginalne, to nic dziwnego.
Pavelbyq Opublikowano 26 Maja Opublikowano 26 Maja (edytowane) 33 minuty temu, Muskel1 napisał(a): Napinacz nie może wyjść dalej gdy łańcuch nie jest wyciągnięty. Jak zamontowałeś jakieś niewiadomego pochodzenia części a nie oryginalne, to nic dziwnego. czemu twierdzisz ze niewiadomego pochodzenia? akurat kupilem lancuchy w aso w Cheshire Oaks Audi wiec sa to czesci oryginalne Edytowane 26 Maja przez Pavelbyq
Muskel1 Opublikowano 26 Maja Opublikowano 26 Maja Bo wydaje mi się, że po przebyciu tych 4-5 kkm oryginalny nie miał prawa się naciągnąć.
Pavelbyq Opublikowano 26 Maja Opublikowano 26 Maja 25 minut temu, Muskel1 napisał(a): Bo wydaje mi się, że po przebyciu tych 4-5 kkm oryginalny nie miał prawa się naciągnąć. dla tego moje pytanie tu sie pojawilo. jezeli lancuch jest nowy cos musialo to spowodowac.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się