kamarogt Opublikowano 15 Stycznia 2016 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Witam Mam wielki problem z panującymi szybami Auto a4 98r 1.8t wskrucie wygląda to tak że przy działającej klimie +5 jest ok ale przy nizszej temperaturze masakra przednią szybą potrafi mieć krople filtr kabinowy wymieniony na węglowy.gumowe dywaniki .brak wyczuwalne wilgoci na podlodze kilka woreczków pochłaniających wilgoć a mimo to wielką salna nagrzewnica nie cienkie brak ubytków płynu i brak słodkiego zapachu Pomocy !!!
buka1207 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Pod dywanikami sprawdz czy nie ma wody być może tam się zbiera
kamarogt Opublikowano 15 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2016 Niema wody pod dywanikami i pod wykładziną praktycznie wilgoci też niema
Krumak Opublikowano 15 Stycznia 2016 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Stawiam na padnięty silniczek sterowania obiegiem zewnętrznym/wewnętrznym. Zobacz pod filtrem kabinowym czy klapka reaguje na włączenie i wyłączenie klimy Wysłane z mojego Galaxy S6 przy użyciu Tapatalka
grzes283 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Dokładnie, może to być przyczyną. Kolejna sprawa, to dystanse, jakie pokonujesz. W środku zawsze będziesz miał wilgoć - taka pora roku, jeśli nie ma kiedy się wysuszyć wewnątrz, wówczas problem będzie się nasilał ( przerabiałem to jeżdżąc do pracy 5km ) Następna sprawa, to szyby, mimo wszystko w zimę powinny być klarownie czyste, żeby para nie miała się na czym osadzić. Co do dywaników, to gumowe w dużym stopniu niwelują parowanie szyb - także dobry krok. Zanim wyłączysz auto, to ustaw nawiew na zimne powietrze - nie będzie aż takiej różnicy temperatury i też szyby będą mniej parować.
darek181289 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Opublikowano 15 Stycznia 2016 do sprawdzenia odpływ skroplin z parownika, miałem w innym aucie tak, że odpływ był zatkany i cała wilgoć była wdmuchiwana do środka...
motor144 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Auto a4 98r 1.8t Jak długo masz ten pojazd i od kiedy opisane problemy?
kamarogt Opublikowano 15 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2016 Pojazd mam od kwietnia 2015 r Klapka obiegu pracuje sprawdzalem Odpływ skroplin drożny latem ładnie cienkie z niego wodą Dystanse pokonywanie to 30 km w jedną stronę jesienią już pojawiło się parowanie ale nie było tak uciążliwe teraz to masakra Szyby też mylem nawet jakimś płynem do mycia szyb Antypatra i też lipa
jacek70 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Czystość szyb od środka a właściwie jej brak to może być powodem . Sprawdź czy układ ogrzewania jest szczelny.
kamarogt Opublikowano 15 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2016 Szyby myje czesto A ogrzewanie jest sprawne płynu nie ubywa i nie czuć slodkisci w aucie
jacek70 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Klapa obiegu wewnętrznego jest otwarta?
kamarogt Opublikowano 15 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2016 Klapka zamknięta powietrze bieze z zewnątrz przez nowy filtr węglowy Walczył em dziś cały dzień i jedyne co znalazłem to wilgotna uszczelka pod mocowaniem filtra kabinowego poszedł silikon i obadamy sprawę
Tom A4 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Opublikowano 15 Stycznia 2016 (edytowane) uszczelką pod obudową ecu tak samo się leje zwłaszcza jak jest tam szlam z liści i nie drożny jest kanał pod obudową ecu. Jeśli woda dostawała ci się pod uszczelka filtra przeciwpyłkowego do woda nie leje się na dywanik tylko wsiąka w wygłuszenie ściany grodziowej identyczna sytuacja jest po stronie obudowy ecu. Sprawdź pod wykładziną z tyłu pod nogami pasażerów bo z przodu może być suchutko a z tyłu jezioro konstrukcja podłogi jest tak zbudowana że woda płynie do tyłu pod nogi pasażerów i tam się zbiera. Przerabiałem to w kilku a4 i paskach b5. Silikon to najgorsze rozwiązanie bo jest na bazie octu i zżera farbę i po czasie cieknie znowu, do uszczelniania jest specjalna masa boll ja przynajmniej z takiej korzystam i nigdy nie było problemów. Edytowane 15 Stycznia 2016 przez Tom A4
kamarogt Opublikowano 16 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2016 Korzystałem z uszczelki w płynie Reinzosil nie jest na occie a dzisiaj zajme się obudowa ECU nie do konca wiem jak się pozbyć wody z wykładziny z tyłu auta faktycznie jest małe jeziorko Może faktycznie usterka zanalizowana
z.i.o.m. Opublikowano 16 Stycznia 2016 Opublikowano 16 Stycznia 2016 Aby pozbyć się wody to chyba najlepiej wymontować wykładzinę i suszyć. Chyba że ktoś ma jakiś dobry, nieinwazyjny sposób...
kamarogt Opublikowano 16 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2016 ECU zaklejone ale jednak profilaktycznie ,nie uciekło tylko było mokro pod obudowa filtra kabinowego. Wykładziny suszę suszarakani do włosów i farelkami ,ciekawe jestem tych zabiegów czy to pomoże w walce z para ???A sobota się konczy
motor144 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Opublikowano 17 Stycznia 2016 Miałem identycznie , chociaż ciekło z innego powodu .Żeby osuszyć wywaliłem fotele , popuściłem mocowanie wygłuszenia całej podłogi i podniosłem ją na drewnianych klockach żeby odessać wodę od dołu (wodnym odkurzaczem bez wody). Potem dmuchawy z ciepłym powietrzem miejsce po miejscu (też od spodu ) , na dużo godzin. Od góry suszenie nic nie dawało bo cała woda siedziała od dołu przy podłodze . Tyle że ja to robiłem latem to było łatwiej niż teraz.
kamarogt Opublikowano 17 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2016 Umnie nie ma wody jako płynu jest tylko wilgoć Próbuje suszarka i farelkami w garażu Jedną strona już jako tako Zaraz biorę się za drugą
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się