artur28 Opublikowano 11 Lutego 2007 Opublikowano 11 Lutego 2007 Witam Posiadam audi 2.5 tdi 99r wyskakuje mi błąd 00575 ciśnienie w rurze rozgałęźnej. Co może być przyczyną co naprawić lub wymienić????
Piotrek98igo Opublikowano 11 Lutego 2007 Opublikowano 11 Lutego 2007 bylo to juz przerabiane ze 100razy ,sam to przerabiałem to jest bład zaworka magnetycznego N75,auto traci moc?przechodzi w tryb awaryjny?
artur28 Opublikowano 11 Lutego 2007 Autor Opublikowano 11 Lutego 2007 Tylko czasami się lekko zamula raz jest dobrze a raz nie. A ten Zaworek N75 w którym dokładnie jest miejscu???
Piotrek98igo Opublikowano 11 Lutego 2007 Opublikowano 11 Lutego 2007 ida do niego 2 kabelki od turbiny,wygląda mniej wiecej jak pudełeczko od zapałek,auto zamula a gdy wyłaczysz silnik i uruchomisz go za moment jest juz wszystko ok? http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=2899 http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=5465
artur28 Opublikowano 11 Lutego 2007 Autor Opublikowano 11 Lutego 2007 Objaw jest taki dojeżdżam do pracy autostradą jade spokojne sobie 130-140 jak musze zjechać z autostrady naturalnie redukcja i przyspieszam i wtedy się zamula ale jak przeciągna na obrotach pod 3000-3600 to przez jakiś czas jest spokój a później znowu
Piotrek98igo Opublikowano 11 Lutego 2007 Opublikowano 11 Lutego 2007 są takie przerwy w przyśpieszaniu?jakby paliwo na chwile odcięte?wyzej wkleilem lekturke do poczytania :twisted:
artur28 Opublikowano 11 Lutego 2007 Autor Opublikowano 11 Lutego 2007 Przerwy takiej że zupełnie nie przyspiesza to nie. A ten zaworek można sprawdzić czy jest z nim ok???? Za lekturę dziękuje zaraz się biore za jej czytanie
Piotrek98igo Opublikowano 11 Lutego 2007 Opublikowano 11 Lutego 2007 można sprawdzając napięcie ale nie wiem jakie ma być w 2,5tdi albo podmienić na próbe 5min roboty
artur28 Opublikowano 11 Lutego 2007 Autor Opublikowano 11 Lutego 2007 Znalazłem. Ten zaworek. U mnie jest na przy przegrodzie koło filtra kabinowego Ale są tam Dwa takie zaworki. Zadzwoniłem do serwisu bo jest u nas czynny w niedziele w celu zorientowania się ile mnie to będzie kosztować a oni nie wiedzą co to jest zawór N75. Wkurzyłem się troche a że mam blisko do nich to podjechałem po długim tłumaczeniu że w serwisie nazywa się to przetwornica ciśnienia.aha chcą za dwie sztuki 800 paczek bo nie weim które jest walnęty?
szogun0 Opublikowano 11 Lutego 2007 Opublikowano 11 Lutego 2007 Zadzwoń do nich jeszcze raz i powiedz, żeby w ich pięknym programie serwisowym ELSA w pole do wyszukiwania wpisali N75. Bałwany tam pracują.
Piotrek98igo Opublikowano 11 Lutego 2007 Opublikowano 11 Lutego 2007 szogun0, jak ja kupowalem N75 to też nie widzieli co to dopiero jak im pokazałem gdzie to sie znajduje to znalazł tą część w kompie o nazwie zaworek magnetyczny :twisted:
artur28 Opublikowano 11 Lutego 2007 Autor Opublikowano 11 Lutego 2007 Mój błąd zobaczyłem dokładniej te dwa zaworki i one się różnią kolorami i wtyczki w które mnie wchodzą też jedna jest czarna druga szara.Może wiecie który to jest???
pre_pl Opublikowano 11 Lutego 2007 Opublikowano 11 Lutego 2007 szary to N75, czarny to N18 (do EGR idzie) Ale na jakiej podstawie sądzisz, że jest do wymiany ?
artur28 Opublikowano 11 Lutego 2007 Autor Opublikowano 11 Lutego 2007 Jeszcze nie wiem czy jest walnięty dopiero to sprawdze ale to ten zawór prawdopodobnie jest przyczyną że mi wyskakuje błąd 00575.
spanky Opublikowano 11 Lutego 2007 Opublikowano 11 Lutego 2007 Jeszcze nie wiem czy jest walnięty dopiero to sprawdze ale to ten zawór prawdopodobnie jest przyczyną że mi wyskakuje błąd 00575. moze tak byc ....
artur28 Opublikowano 12 Lutego 2007 Autor Opublikowano 12 Lutego 2007 Witam więc sprawdziłem zawór N75 oporność ma 15.8 ohm . Sprawdziłem też napięcie na wtyczce na jednym pinie jest napięcie akumulatora a na drugim pinie napięcie 5V???
Joseph Opublikowano 12 Lutego 2007 Opublikowano 12 Lutego 2007 Jeżeli masz dostęp do komputera to zrób tak. Na obrotach jałowych wejdź w grupę 011 i daj "Basic Settings" (mowa o vag-com). Potem zaobserwuj jak porusza się cięgno wychodzące z siłownika na turbinie. Komputer będzie je cyklicznie podnosił i opuszczał. Powinno chodzić szybko, bez zacinania, w całym zakresie ruchu. Możesz też zapisać ciśnienie doładowania w obu stanach cięgna (będzie podane w 011). Pozdrawiam
spanky Opublikowano 12 Lutego 2007 Opublikowano 12 Lutego 2007 Jeżeli masz dostęp do komputera to zrób tak. Na obrotach jałowych wejdź w grupę 011 i daj "Basic Settings" (mowa o vag-com). Potem zaobserwuj jak porusza się cięgno wychodzące z siłownika na turbinie. Komputer będzie je cyklicznie podnosił i opuszczał. Powinno chodzić szybko, bez zacinania, w całym zakresie ruchu. Możesz też zapisać ciśnienie doładowania w obu stanach cięgna (będzie podane w 011).Pozdrawiam dodam ze róznica (miedzy położeniem ciegna góra-dół) powinna byc ~ 100 mbar .... (oczywiscie na Vag'u)
artur28 Opublikowano 12 Lutego 2007 Autor Opublikowano 12 Lutego 2007 Dopiero co kupiłem vag 011 czyli elektronika silnika??? Bo narazie ucze się jego obsługi
spanky Opublikowano 13 Lutego 2007 Opublikowano 13 Lutego 2007 Dopiero co kupiłem vag 011 czyli elektronika silnika??? Bo narazie ucze się jego obsługi engine :arrowr: basic settings :arrowr: wybierasz blok 011 .... chyba nie pomylilem albo powedzialem na skróty... nie pamietam optycznie ....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się