Aydaho Opublikowano 18 Listopada 2008 Opublikowano 18 Listopada 2008 Generalnie z 1.4 miec 170 km to troche iobciaza silnik. ja rozumiem nowe materialy i technologie no ale dla mnie to lekka przesada a F1 tam jest 900 ccm a moce dwa razy takie - silnik to silnik pociągnie tyle na ile go obliczono ........... a często i dużo więcej - np. Siwy Pozka co innego dłubanina amatora - jak sie coś robi bez pojęcia to stoi potem w rowie
mcm Opublikowano 18 Listopada 2008 Opublikowano 18 Listopada 2008 Generalnie z 1.4 miec 170 km to troche iobciaza silnik. ja rozumiem nowe materialy i technologie no ale dla mnie to lekka przesada a F1 tam jest 900 ccm a moce dwa razy takie - silnik to silnik pociągnie tyle na ile go obliczono ........... a często i dużo więcej - np. Siwy Pozka co innego dłubanina amatora - jak sie coś robi bez pojęcia to stoi potem w rowie w F1 są 2400 ccm i mają po 750 km ale starczają na dwa wyścigi :>
moro99 Opublikowano 18 Listopada 2008 Opublikowano 18 Listopada 2008 Generalnie z 1.4 miec 170 km to troche iobciaza silnik. ja rozumiem nowe materialy i technologie no ale dla mnie to lekka przesada a F1 tam jest 900 ccm a moce dwa razy takie - silnik to silnik pociągnie tyle na ile go obliczono ........... a często i dużo więcej - np. Siwy Pozka co innego dłubanina amatora - jak sie coś robi bez pojęcia to stoi potem w rowie w F1 są 2400 ccm i mają po 750 km ale starczają na dwa wyścigi :> no wlasnie na 2 wyscigi ile to km ? jakos z moich obliczen wynika ze sporo mniej niz np 200k ale tak na serio to te silniki sa specjalnie tak robione i maja taki cykl zycia a silniki cywilne powinny byc kompromisem miedzy trwaloscia a dynamika
sokolnh Opublikowano 18 Listopada 2008 Opublikowano 18 Listopada 2008 jak sie skonczy ropka to trzeba bedzie orażadkę tankować i tyle
Yelo Opublikowano 18 Listopada 2008 Opublikowano 18 Listopada 2008 Albo pedały przerobić a'la Rov(w)er :gwizdanie:
endriuu Opublikowano 19 Listopada 2008 Opublikowano 19 Listopada 2008 W ostatnim Auto Swiecie jest porownanie Diesel vs. Benzin w tych samych modelach. Tak jak kilka lat temu Diesel był górą (zwracal sie bardzo szybko), tak teraz praktycznie w wiekszosci przypadkow oplaca sie bardziej kupic silnik Otto. Przemawia za tym przede wszystkim mały litraż i duża moc z niego uzyskiwana. Zastosowanie lepszych i bardziej trwalych materiałow. Ceny ON, które wg licznych opinii maja sie jeszcze zwiększyć i za ok rok mają przewyzszać cenę benzyny o ok 40-50%. I tak w przypadku Audi A4 z identycznym wyposazeniem a różniącym sie silnikami, Diesla opłaca sie kupic ale tylko w przypadku robienia 40 000 km rocznie . W przypadku Hondy Accord szok jest jeszcze większy 96 550 KM rocznie aby zakup Diesla był opłacalny. Czyżby kres ery Diesla??
wustyle Opublikowano 19 Listopada 2008 Autor Opublikowano 19 Listopada 2008 dlatego za nic na swiecie nie bylbym w stanie patrzec, jak przy 4 tys obrotow konczy sie zabawa w moim aucie
Yelo Opublikowano 19 Listopada 2008 Opublikowano 19 Listopada 2008 Tylko uwzględnili 4tys. zł przy 40kkm... A jak ktoś tyle przejeżdża w rok, to po 4 latach ma 16tys. zł. Ale że diesel mniej pali, to każdy wie.
GILI Opublikowano 19 Listopada 2008 Opublikowano 19 Listopada 2008 Miałem kiedyś auto na gaz to ciągle pieprzyli,że od nowego roku podrożeje o 40% i co 8lat temu gaz kosztował 1,2zł.teraz złotówkę więcej.Moim zdaniem ropa już przestała drożeć i cena będzie podobna jak benzyny.Jeśli będzie inaczej to staną sie opłacalne paliwa rzepakowe.Jak nie wierzycie to sprawdźcie ile kosztuje olej w hipermarketach,a ile 2 lata temu?Podrożał tak,że się nie opłaca lać go do Tira.Ropa będzie kosztowała ponad 5 zł. to się będzie opłacało na większą skale produkować olej roślinny.Da się na tym spokojnie jeździć,sam sprawdzałem...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się