Skocz do zawartości
IGNOROWANY

ciekawa teoria o ON


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Generalnie z 1.4 miec 170 km to troche iobciaza silnik. ja rozumiem nowe materialy i technologie no ale dla mnie to lekka przesada

a F1 :decayed: tam jest 900 ccm a moce dwa razy takie - silnik to silnik pociągnie tyle na ile go obliczono ........... a często i dużo więcej - np. Siwy Pozka :naughty:

co innego dłubanina amatora - jak sie coś robi bez pojęcia to stoi potem w rowie :decayed:

Opublikowano

Generalnie z 1.4 miec 170 km to troche iobciaza silnik. ja rozumiem nowe materialy i technologie no ale dla mnie to lekka przesada

a F1 :decayed: tam jest 900 ccm a moce dwa razy takie - silnik to silnik pociągnie tyle na ile go obliczono ........... a często i dużo więcej - np. Siwy Pozka :naughty:

co innego dłubanina amatora - jak sie coś robi bez pojęcia to stoi potem w rowie :decayed:

w F1 są 2400 ccm i mają po 750 km ale starczają na dwa wyścigi :>

Opublikowano

Generalnie z 1.4 miec 170 km to troche iobciaza silnik. ja rozumiem nowe materialy i technologie no ale dla mnie to lekka przesada

a F1 :decayed: tam jest 900 ccm a moce dwa razy takie - silnik to silnik pociągnie tyle na ile go obliczono ........... a często i dużo więcej - np. Siwy Pozka :naughty:

co innego dłubanina amatora - jak sie coś robi bez pojęcia to stoi potem w rowie :decayed:

w F1 są 2400 ccm i mają po 750 km ale starczają na dwa wyścigi :>

no wlasnie na 2 wyscigi ile to km ? jakos z moich obliczen wynika ze sporo mniej niz np 200k :D

ale tak na serio to te silniki sa specjalnie tak robione i maja taki cykl zycia a silniki cywilne powinny byc kompromisem miedzy trwaloscia a dynamika

Opublikowano

jak sie skonczy ropka to trzeba bedzie orażadkę tankować i tyle :decayed:

Opublikowano

Albo pedały przerobić a'la Rov(w)er :gwizdanie:

Opublikowano

W ostatnim Auto Swiecie jest porownanie Diesel vs. Benzin w tych samych modelach. Tak jak kilka lat temu Diesel był górą (zwracal sie bardzo szybko), tak teraz praktycznie w wiekszosci przypadkow oplaca sie bardziej kupic silnik Otto.

Przemawia za tym przede wszystkim mały litraż i duża moc z niego uzyskiwana. Zastosowanie lepszych i bardziej trwalych materiałow. Ceny ON, które wg licznych opinii maja sie jeszcze zwiększyć i za ok rok mają przewyzszać cenę benzyny o ok 40-50%.

I tak w przypadku Audi A4 z identycznym wyposazeniem a różniącym sie silnikami, Diesla opłaca sie kupic ale tylko w przypadku robienia 40 000 km rocznie :shocked:. W przypadku Hondy Accord szok jest jeszcze większy 96 550 KM rocznie aby zakup Diesla był opłacalny.

Czyżby kres ery Diesla??

tfsivstdigg6.jpg

Opublikowano

Tylko uwzględnili 4tys. zł przy 40kkm... A jak ktoś tyle przejeżdża w rok, to po 4 latach ma 16tys. zł. Ale że diesel mniej pali, to każdy wie.

Opublikowano

Miałem kiedyś auto na gaz to ciągle pieprzyli,że od nowego roku podrożeje o 40% i co 8lat temu gaz kosztował 1,2zł.teraz złotówkę więcej.Moim zdaniem ropa już przestała drożeć i cena będzie podobna jak benzyny.Jeśli będzie inaczej to staną sie opłacalne paliwa rzepakowe.Jak nie wierzycie to sprawdźcie ile kosztuje olej w hipermarketach,a ile 2 lata temu?Podrożał tak,że się nie opłaca lać go do Tira.Ropa będzie kosztowała ponad 5 zł. to się będzie opłacało na większą skale produkować olej roślinny.Da się na tym spokojnie jeździć,sam sprawdzałem... :kox:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...