Skocz do zawartości
Szczęśliwego Nowego Roku🥂🎇 ​
IGNOROWANY

Pomoc w naprawie silniczka tylnej wycieraczki.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie po rozkręceniu silniczka moim oczom ukazał się taki widok

b72ea94b9245f1fdmed.jpg

co mam rozruszać i nasmarować?

co myślicie ogólnie o stanie tego silniczka?

Opublikowano

Dlaczego go wymontowałeś i rozkręciłeś? przestał całkiem czy częściowo działać?

Stanu silniczka nie da się ocenić wizualnie ze zdjęcia.

Opublikowano

silnik nie działał częściowo, po włączeniu wycieraczki z manetki ramie wycieraczki przesuwało się o 1 cm i stawało, za każdym razem kiedy włączałem zapłon wycieraczka ruszała na 1 cm

zamontowałem inny silniczek do auta i śmiga bez zarzutu

pytając o stan chodziło mi bardziej o ilość smaru i jego umiejscowienie oraz o to czy wszystkie elementy są na miejscu

Opublikowano

Pepik, tyle jesteś na forum i nie zaczaiłeś że to nie jest odpowiedni dział do twojego problemu ???

Opublikowano

widzę, że jest już we właściwym dziale chociaż tamten też nie był tak do końca zły :decayed:

dzięki za przeniesienie :D

Ps. Fido nie myślałeś o tym żeby zostać moderatorem tego forum? Czytając Twoje posty stwierdzam, że byłbyś idealnym moderatorem, jesteś szybszy w wyłapywaniu błędów niż wszyscy moderatorzy razem wzięci :grin:

Opublikowano (edytowane)

Nie bo mam wystarczająco roboty na swoim.

A że to wszystko wyłapuję to efekt uboczny bycia Administratorem.

No i wnerwia mnie jak ludzie piszą na pałę, nie czytając opisu do czego służy dany dział.

Co do silniczka.

Po co go rozbierałeś ?

Nie działał ?

Zacierał się ?

Bo ja tam nic niepokojącego nie widzę.

Edytowane przez Fido
Opublikowano

Najczęściej problem tkwi po stronie elektronicznej niż mechanicznej więc przesmarowanie nic tu nie da.

Opublikowano

Co do silniczka.

Po co go rozbierałeś ?

Nie działał ?

Zacierał się ?

Bo ja tam nic niepokojącego nie widzę.

Czytałeś post nr 3 w tym temacie?

Najczęściej problem tkwi po stronie elektronicznej niż mechanicznej więc przesmarowanie nic tu nie da.

czyli nie da się go naprawic?

Opublikowano

Czytałeś post nr 3 w tym temacie?

Takie info powinno być w pierwszym Twoim poście, nie sądzisz ?


czyli nie da się go naprawic?

Zależy co padło ale pewnie bez speca się nie obędzie.

Pewnie puściły oringi ze sprysku.

Opublikowano

Myślę, że e to po prostu nieopłacalne. Podejrzewam, że to szkoda spowodowana zalaniem tak jak przedmówca pisał. Elektronika zalana. Raczej wymiana na nowy lub używkę.

Opublikowano

silniczek już wymieniony na używkę, myślałem, że ten da się jakoś naprawić

aha czyli zdarza się, że oringi puszczają i płyn zalewa elektronikę?

otwierałem tą obudowę pod którą jest płytka i nic nie widać uszkodzeń, rozumiem, że problem tkwi jakby to powiedzieć od wewnątrz płytki?

Opublikowano (edytowane)

Zalanie jest najczęstszą przyczyną usterki. O-ringi z biegiem czasu przepuszczają i wiadomo jakie skutki sa gdy woda wtargnie do elektroniki. W B7 też to miałem.

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

A z praktyki wygląda to tak że prawidłowo działający spryskiwacz stoi w miejscu a wycieraczka się obraca. Przeciek i rdza ukręcają spryskiwacz i zaczyna się obracać razem z wycieraczką. Wtedy płyn zalewa mechanizm. Zobacz Pepik pod niebieskim kołem zębatym bieżnie jak wygląda.

Opublikowano

Witam, mam podobny problem. Otóż wycieraczka porusza się każdorazowo nie więcej jak o centymetr. Rozebrana i mechanizm się rusza, wewnątrz elektroniki sucho. Na kostce napięcia poprawne. Jak sprawdzić elektronikę?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...