koloboro Opublikowano 1 Lutego 2016 Opublikowano 1 Lutego 2016 Witam Koledzy pojawił się problem. Mianowicie wczoraj miałem dłuższą trasę. Okolo 150 km. Pod koniec tej trasy kiedy chciałem wyprzedzić inne auto po dodaniu gazu wyczułem szarpniecia silnikiem. Po chwili ustąpiły. Zaraz po zajechaniu na miejsce zapiąłem vaga. Błędów brak. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to na kanale 32 adaptacje krótkoterminowe są około 1.5 a długoterminowe -16. Gdzie mam szukać przyczyny? Żeby nie błądzić po omacku. Z góry dzięki.
Łukasz13 Opublikowano 1 Lutego 2016 Opublikowano 1 Lutego 2016 Masz lpg czy samo pb? Zrób logi na początek.
koloboro Opublikowano 1 Lutego 2016 Autor Opublikowano 1 Lutego 2016 Tylko Pb. Logi jakich kanałów zrobić ??
Łukasz13 Opublikowano 1 Lutego 2016 Opublikowano 1 Lutego 2016 002+033, 115+118 na poczatek wystarczy, skasuj bledy przed logami nawet jak nic nie ma.
koloboro Opublikowano 3 Lutego 2016 Autor Opublikowano 3 Lutego 2016 Witam Wstawiam logi http://vaglog.pl/log_248676.html http://vaglog.pl/log_248675.html
Łukasz13 Opublikowano 3 Lutego 2016 Opublikowano 3 Lutego 2016 Wymieniales ostatnio filtr paliwa? Jeslj tak to na jaki
koloboro Opublikowano 4 Lutego 2016 Autor Opublikowano 4 Lutego 2016 Gdzies w lipcu na filtrona. Jakie powinno być ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej ?
Łukasz13 Opublikowano 4 Lutego 2016 Opublikowano 4 Lutego 2016 Prawdopodobnie filtr uszkodzony, filtrony tak maja, cisnienie ma byc 4 bar. Wymien na filtr z aso cena kolo 100 zl.
koloboro Opublikowano 11 Lutego 2016 Autor Opublikowano 11 Lutego 2016 zmierzę ciśnienie i zobaczę co z tego wyjdzie Zmierzyłem ciśnienie paliwa i wyszło 5 bar. Rozumiem że to ciśnienie może powodować ujemne korekty długoterminowe.
marecki1311 Opublikowano 11 Lutego 2016 Opublikowano 11 Lutego 2016 To masz b.dobre ciśnienie, ja tez mam takie momentami przy depnięciu ale nie mam takich korekt, u mnie max to 5,5 a jak jeżdżę tylko po mieście to spada do 3,2.
Łukasz13 Opublikowano 11 Lutego 2016 Opublikowano 11 Lutego 2016 Nie mieszajcie, w bfb 5 bar to jest nieprawidlowe cisnienie, prawidlowe powinno wynosic stale 4 bar. Awt to zupelnie inna historia, wynika to z roznic w zastowanych systemach paliwowych w tych autach.
marecki1311 Opublikowano 11 Lutego 2016 Opublikowano 11 Lutego 2016 Masz racje Łukasz, nie zauważyłem że kolega posiada BFB
koloboro Opublikowano 20 Lutego 2016 Autor Opublikowano 20 Lutego 2016 no i wszystko jasne. Wymieniam filtr. Co polecacie Aso czy może knecht. Albo gdzie oryginał na necie dostanę. Filtr wymieniony. Ciśnienie 4 bar jak drut. Korekty na 32 kalnale 0 i 0. Filtron ma u mnie kreche. Do zamknięcia. Pozdrawiam
koloboro Opublikowano 20 Lutego 2016 Autor Opublikowano 20 Lutego 2016 Nie. Firmy Mann, od dzika kupiłem.
bobasxx Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 0 i 0, niemożliwe. Czyba że od razu po skasowaniu błędów? Zrób ze 100 km i dopiero sprawdź.
koloboro Opublikowano 22 Lutego 2016 Autor Opublikowano 22 Lutego 2016 ok Po przejechaniu ponad 150 km wartości na kanale 32 0 i 1.6. Także jest ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się